Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Οι 10 κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Οι 10 κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Οι συνομιλίες στην American Airlines εκτοξεύτηκαν περισσότερο όταν η εταιρεία ακύρωσε περισσότερες από 600 προγραμματισμένες πτήσεις λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών και έλλειψης προσωπικού

Τις 10 κορυφαίες παγκόσμιες αεροπορικές εταιρείες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) το δεύτερο εξάμηνο του 2021, αποκαλύπτει η GlobalData.
Η τελευταία έκθεση της, «Top 10 Airlines: Social Media Share of Voice H2 2021», ανέλυσε τις συνομιλίες μέσων κοινωνικής δικτύωσης γύρω από τις αεροπορικές εταιρείες.

Πολυσυζητημένες αεροπορικές εταιρείες σε social media και οι λόγοι

  • H πιο πολυαναφερόμενη αεροπορική εταιρεία -μεταξύ των 10 κορυφαίων- με βάση τις συνομιλίες κοινωνικών δικτύων, είναι η American Airlines.

Η αεροπορική εταιρεία ήταν η πιο πολυσυζητημένη, με μερίδιο 20%, κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2021.
Οι συνομιλίες στην American Airlines εκτοξεύτηκαν περισσότερο όταν η εταιρεία ακύρωσε περισσότερες από 600 προγραμματισμένες πτήσεις λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών και έλλειψης προσωπικού.

  • Η Delta αναδείχθηκε ως η δεύτερη αεροπορική εταιρεία με 14% «μερίδιο φωνής» το δεύτερο εξάμηνο του 2021.

Οι συζητήσεις σχετικά με τη Delta κορυφώθηκαν όταν η εταιρεία αύξησε τα ασφάλιστρα υγείας για τους μη εμβολιασμένους υπαλλήλους κατά 200 δολάρια το μήνα για να καλύψει τα υψηλότερα κόστη για τον COVID-19.

  • Η Air India σημείωσε αύξηση 133% στις συνομιλίες, την υψηλότερη ανάπτυξη μεταξύ των κορυφαίων 10 κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2021. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ο όμιλος Tata εξαγόρασε την εταιρεία με χρέη από την ινδική κυβέρνηση και ξεκίνησε τις δραστηριότητές της από τον Ιανουάριο του 2022.

Οι 10 κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

  • American Airlines
  • Delta
  • Southwest
  • British Airways
  • United Airlines
  • Air India
  • JetBlue
  • Qantas
  • Lufthansa
  • Air France-KLM

Αύξηση στις συνομιλίες social media για παγκόσμιες αεροπορικές εταιρείες

«Οι συνομιλίες μέσων κοινωνικής δικτύωσης γύρω από παγκόσμιες αεροπορικές εταιρείες έχουν αυξηθεί κατά 40% το δεύτερο εξάμηνο του 2021, σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2021, υπογραμμίζει ο Smitarani Tripathy, αναλυτής κοινωνικών μέσων της GlobalData.
Οι παγκόσμιες αεροπορικές εταιρείες πέρασαν μια άλλη δύσκολη χρονιά το 2021, με πολλούς παράγοντες. Όπως περιορισμοί που σχετίζονται με παραλλαγές του COVID-19, πολιτικές εμβολιασμού, έλλειψη εργατικού δυναμικού, αλλαγή στη διαχείριση και υψηλές τιμές καυσίμων».

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης