Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Ποια είναι η κορυφαία αγορά κρατήσεων της TUI αυτό το καλοκαίρι

Ποια είναι η κορυφαία αγορά κρατήσεων της TUI αυτό το καλοκαίρι
Οι κρατήσεις TUI από τις βασικές αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γερμανίας και της Μπενελούξ έχουν παραμείνει «σε μεγάλο βαθμό ανεπηρέαστες» από τον πόλεμο στην Ουκρανία

Το Ηνωμένο Βασίλειο παραμένει η κορυφαία αγορά αυτό το καλοκαίρι για την TUI, με κρατήσεις αυξημένες κατά 11% σε σύγκριση με τις καλοκαιρινές του 2019 πριν από την πανδημία.
Οι συνολικές κρατήσεις για το καλοκαίρι του 2022 αντιστοιχούν στο 85% των επιπέδων πριν από την πανδημία του 2019.
Και η TUI προβλέπει επιστροφή στα κέρδη κατά το τρέχον οικονομικό έτος μετά από δύο χρόνια αναταράξεων που προκλήθηκαν από τον Covid-19.

Οι χώρες με ανεπηρέαστες από τον πόλεμο κρατήσεις

Οι κρατήσεις TUI από τις βασικές αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γερμανίας και της Μπενελούξ έχουν παραμείνει «σε μεγάλο βαθμό ανεπηρέαστες» από τον πόλεμο στην Ουκρανία.
«Οι συνολικές κρατήσεις έχουν έντονη τάση με τις κρατήσεις των τελευταίων έξι εβδομάδων να ξεπερνούν σταθερά τα επίπεδα του καλοκαιριού του 2019, ενισχύονται από την επιστροφή σε ένα πιο προ-πανδημικό περιβάλλον ταξιδιών χωρίς περιορισμούς, ανέφερε η TUI.
Οι πιο πρόσφατες θετικές τάσεις κρατήσεων, αυξάνουν την πρόθεση για διακοπές στο εξωτερικό για διακοπές στην παραλία, ενισχύοντας το μεταγενέστερο προφίλ τους.
Είμαστε σίγουροι για την ανάληψη χωρητικότητας το καλοκαίρι του 2022 κοντά στα κανονικά επίπεδα του καλοκαιριού του 2019».

Βασικές τάσεις

  • Οι ταξιδιώτες συνεχίζουν να κάνουν περισσότερες κρατήσεις σε σύντομο χρονικό διάστημα.
  • Οι παραθεριστές ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για τα ταξίδια τους.

11 εκατομμύρια κρατήσεις

Ο μεγαλύτερος ταξιδιωτικός όμιλος της Ευρώπης πραγματοποίησε 11 εκατομμύρια κρατήσεις το χειμώνα 2021-22 και το καλοκαίρι του 2022.
Μόνο οι κρατήσεις από την περιοχή τις Σκανδιναβικές χώρες και την Πολωνία παραμένουν υποτονικές.
«Η ισχυρή κίνηση του Πάσχα ήταν ήδη ο πρώτος σημαντικός δείκτης, δήλωσε ο Fritz Joussen, διευθύνων σύμβουλος της TUI.
Η υψηλή ζήτηση για ταξίδια και η καλή επιχειρηματική απόδοση επιβεβαιώνουν πλέον τις προβλέψεις μας.
Το 2022 θα είναι μια καλή οικονομική χρονιά με δυνατό ταξιδιωτικό καλοκαίρι.
Όσον αφορά στη χρησιμοποίηση της παραγωγικής ικανότητας, φτάνουμε σχεδόν στο επίπεδο πριν από τον κορωνοϊό του 2019.
Μετά από δύο χρόνια κρίσης, τα πράγματα προχωρούν σαφώς και αναμένουμε να γίνουμε ξανά κερδοφόροι το τρέχον οικονομικό έτος με σημαντικά θετικά EBIT. Αυτή είναι η βάση για νέα ανάπτυξη».
Ο όμιλος σχεδόν κατά το ήμισυ μείωσε τις ζημιές του σε ετήσια βάση σε 329,9 εκατ. ευρώ το τρίμηνο έως τις 31 Μαρτίου, «οδηγούμενο από την ισχυρή λειτουργική ανάκαμψη το δεύτερο εξάμηνο του τριμήνου λόγω της χαλάρωσης των περιορισμών της Omicron».
Αυτό συνέβη καθώς τα τριμηνιαία έσοδα αυξήθηκαν κατά 1,9 δις ευρώ στα 2,1 δις, «αντανακλώντας το πιο ομαλοποιημένο ταξιδιωτικό περιβάλλον πριν από την πανδημία σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος».
Η βόρεια περιοχή στην TUI -συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου- μείωσε τις εποχικές ζημίες στα 181 εκατ. ευρώ από 221 εκατ. ευρώ το δεύτερο τρίμηνο του 2021.
Ο Μάρτιος σημείωσε τα υψηλότερα μηνιαία έσοδα εντός του τριμήνου, καθώς οι δραστηριότητες αυξήθηκαν μετά από τους πιο συγκρατημένους περιορισμούς του Ιανουαρίου και του Φεβρουαρίου μετά την Omicron, σύμφωνα με την TUI.
Συνολικά 1,9 εκατομμύρια παραθεριστές μεταφέρθηκαν το τρίμηνο, σημειώνοντας αύξηση 1,7 εκατομμυρίων σε σχέση με το προηγούμενο έτος, με τον υψηλότερο όγκο αναχωρήσεων να σημειώνεται και πάλι τον Μάρτιο.
Ο μέσος συντελεστής φορτίου συνέχισε να είναι ισχυρός στο 84% έναντι 85% τους ίδιους τρεις μήνες το 2019.
Η TUI είπε ότι δημιούργησε «σημαντικά θετική» λειτουργική ταμειακή ροή, «καθοδηγούμενη από σημαντική εισροή κεφαλαίου κίνησης καθώς η επιχείρηση επέστρεψε σε ένα πιο κανονικό περιβάλλον πριν από την πανδημία για ταξίδια και κρατήσεις και ανάκτηση λειτουργιών, βοηθούμενη από τη χαλάρωση των περιορισμών που σχετίζονται με την Omicron στο το δεύτερο μισό του τριμήνου».

Οι επιπτώσεις από τον πόλεμο στην Ουκρανία

Ωστόσο, η TUI πρόσθεσε ότι «ο αντίκτυπος της πανδημίας και του πολέμου στην Ουκρανία στη συμπεριφορά των πελατών παραμένει δύσκολο να προβλεφθεί.
Ο μεγαλύτερος τομέας αβεβαιότητας θα είναι ο αντίκτυπος στην εμπιστοσύνη των καταναλωτών, εάν επιβληθούν εκ νέου ταξιδιωτικοί περιορισμοί, εάν υπάρξει περαιτέρω αστάθεια του πληθωρισμού κόστους ή/και κλιμάκωση του πολέμου στην Ουκρανία.
Λαμβάνοντας υπόψη αυτές τις σημαντικές αβεβαιότητες, το εκτελεστικό συμβούλιο συνεχίζει να πιστεύει ότι δεν είναι σε θέση να εκδώσει μια συγκεκριμένη, ποσοτικοποιημένη πρόβλεψη για το οικονομικό έτος 2022».
Ο τομέας των ξενοδοχείων και των θέρετρων απέδωσε για τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο θετικών υποκείμενων κερδών από την έναρξη της πανδημίας.
«Αναμένουμε ότι οι πληρότητες και οι μέσες τιμές θα αναπτυχθούν έντονα κατά το δεύτερο εξάμηνο και το περιβάλλον βραχυπρόθεσμων κρατήσεων θα συμβάλει σημαντικά σε ένα δυνατό καλοκαίρι», ανακοίνωσε η εταιρεία.

Ανάκτηση κρουαζιέρας

Και τα 16 πλοία στις τρεις μάρκες κρουαζιέρας του ομίλου επέστρεψαν σε λειτουργία από τις αρχές Απριλίου.
«Σε σύγκριση με τους άλλους τομείς μας, η ανάκαμψη των κρουαζιέρων αναμένεται να είναι πιο αργή, καθώς οι βραχυπρόθεσμες κρατήσεις συνεχίζουν να αντιπροσωπεύουν μεγάλο μερίδιο των συνολικών κρατήσεων, πρόσθεσε η εταιρεία.
«Βλέπουμε ότι το ημερολογιακό έτος του δεύτερου εξαμήνου 2022 διαμορφώνεται σταθερά. Οι κρατήσεις τείνουν προς το παρόν σε υψηλότερες τιμές και για τις τρεις μάρκες κρουαζιέρας, σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια.»
Συνολικά 681.00 εκδρομές, δραστηριότητες και ξεναγήσεις πωλήθηκαν το δεύτερο τρίμηνο.
Προσβλέποντας στο μέλλον, η TUI υπογράμμισε ότι «οι ευκαιρίες ανάπτυξης μας θα οδηγηθούν από την επέκταση του τμήματος περιηγήσεων και δραστηριοτήτων στο TUI Musement, το οποίο θα επωφεληθεί τόσο από την ενσωμάτωσή μας όσο και από την ανάπτυξη μέσω πωλήσεων τρίτων, ταχείας ψηφιοποίησης, αυξημένης δυναμικής προσφοράς ανάπτυξη μέσω δομών χρηματοδότησης με δικαιώματα περιουσιακών στοιχείων και εκτέλεση του παγκόσμιου προγράμματος επανευθυγράμμισης.
Ο συνδυασμός αυτών των παραγόντων θα μας επιτρέψει να αναδυθούμε πιο δυνατοί, πιο ψηφιοποιημένοι και πιο ευέλικτοι και έτοιμοι να εκμεταλλευτούμε την ανάκαμψη της αγοράς και τις ευκαιρίες ανάπτυξης».

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης