Ο κ. Κικίλιας υπογράμμισε πως οι προσπάθειες που έγιναν όλους τους προηγούμενους μήνες με στόχο την ανάκαμψη του τουρισμού, αποδίδουν καρπούς
Στα αισιόδοξα μηνύματα που έρχονται ακόμα και από μικρά νησιά, στην τουριστική αναβάθμιση της Αθήνας και στις επίμονες προσπάθειες που έγιναν για την αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος αναφέρθηκε ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό Alpha 9.89 και στον δημοσιογράφο Χάρη Ντιγριντάκη.
Όπως είπε ο Υπουργός, παρά το γεγονός ότι αντιμετωπίζουμε ακόμα μια παγκόσμια κρίση δημόσιας υγείας, έχουμε πόλεμο στην καρδιά της Ευρώπης, πληθωρισμό και ενεργειακή κρίση, οι προσπάθειες που έγιναν όλους τους προηγούμενους μήνες με στόχο την ανάκαμψη του τουρισμού, αποδίδουν καρπούς.
Ο κ. Κικίλιας υπογράμμισε επίσης ότι αυτά τα πολύ θετικά μηνύματα έρχονται μετά τα καλά αποτελέσματα των προηγούμενων μηνών με την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, το άνοιγμα χειμερινών προορισμών, την επιτυχία της καμπάνιας greekend και την ενίσχυση της κρουαζιέρας.
«Όλο το προηγούμενο διάστημα εργαστήκαμε σκληρά για την προπαρασκευή συμφωνιών με μεγάλους tour operators, ό,τι πρέπει δηλαδή να κάνει ένα σοβαρό Υπουργείο Τουρισμού για να μπορέσει να επιτύχει το στόχο του ο οποίος είναι να φέρει έσοδα στη μέση ελληνική οικογένεια και στην εθνική οικονομία» ανέφερε ο Υπουργός Τουρισμού, υπογραμμίζοντας ότι το πού θα φτάσει ο πήχης θα φανεί στο τέλος του 2022.
«Το brand “Ελλάδα” είναι 5ο στον κόσμο, συνεχίζουμε να το στηρίζουμε και να το αναβαθμίζουμε, δίνοντας μάχη μέρα- μέρα και εβδομάδα- εβδομάδα με στόχο να έχουμε ποιοτικό τουριστικό προϊόν, να προσφέρουμε καλές υπηρεσίες και το συνάλλαγμα που έρχεται από τους ταξιδιώτες να είναι κάθε χρονιά και πιο υψηλό» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Κικίλιας έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην τουριστική ανάπτυξη και αναβάθμιση του ιστορικού κέντρου και στην «αθηναϊκή Ριβιέρα», τονίζοντας ότι οι συμφωνία που επιτεύχθηκε με τις αμερικανικές αερογραμμές για 63 απευθείας πτήσεις την εβδομάδα, φέρνουν στην Αθήνα πολύ μεγάλο αριθμό high spenders ταξιδιωτών οι οποίοι ενισχύουν σημαντικά όχι μόνο τον ξενοδοχειακό κλάδο αλλά και την εστίαση, τη διασκέδαση και τα εμπορικά καταστήματα της πρωτεύουσας.
Τέλος, όσον αφορά τους εργαζόμενους στον κλάδο του τουρισμού, ο Υπουργός είπε ότι τα συναρμόδια Υπουργεία έχουν κάνει σημαντικά βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση και για την κάλυψη των κενών θέσεων, που αποτελεί πανευρωπαϊκό πρόβλημα λόγω των lockdown των προηγούμενων ετών, αλλά και σχετικά με την προστασία των εργαζομένων και των ταξιδιωτών.
«Σε ό,τι έχει να κάνει με τη Μύκονο, ένα από τα πιο ισχυρά brand μας, έχω να πω ότι και τα τρία Υπουργεία- Ανάπτυξης, Εργασίας και Τουρισμού- διενεργούν αλλεπάλληλους ελέγχους και επιβάλλουν αυστηρά πρόστιμα, έτσι ώστε να προστατευθούν οι πολλοί που είναι οι πολύ καλοί επαγγελματίες και να απομονωθούν οι λίγοι που προσπαθούν να κάνουν ζημιά» επεσήμανε ο κ. Κικίλιας.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Όπως είπε ο Υπουργός, παρά το γεγονός ότι αντιμετωπίζουμε ακόμα μια παγκόσμια κρίση δημόσιας υγείας, έχουμε πόλεμο στην καρδιά της Ευρώπης, πληθωρισμό και ενεργειακή κρίση, οι προσπάθειες που έγιναν όλους τους προηγούμενους μήνες με στόχο την ανάκαμψη του τουρισμού, αποδίδουν καρπούς.
Ο κ. Κικίλιας υπογράμμισε επίσης ότι αυτά τα πολύ θετικά μηνύματα έρχονται μετά τα καλά αποτελέσματα των προηγούμενων μηνών με την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, το άνοιγμα χειμερινών προορισμών, την επιτυχία της καμπάνιας greekend και την ενίσχυση της κρουαζιέρας.
«Όλο το προηγούμενο διάστημα εργαστήκαμε σκληρά για την προπαρασκευή συμφωνιών με μεγάλους tour operators, ό,τι πρέπει δηλαδή να κάνει ένα σοβαρό Υπουργείο Τουρισμού για να μπορέσει να επιτύχει το στόχο του ο οποίος είναι να φέρει έσοδα στη μέση ελληνική οικογένεια και στην εθνική οικονομία» ανέφερε ο Υπουργός Τουρισμού, υπογραμμίζοντας ότι το πού θα φτάσει ο πήχης θα φανεί στο τέλος του 2022.
«Το brand “Ελλάδα” είναι 5ο στον κόσμο, συνεχίζουμε να το στηρίζουμε και να το αναβαθμίζουμε, δίνοντας μάχη μέρα- μέρα και εβδομάδα- εβδομάδα με στόχο να έχουμε ποιοτικό τουριστικό προϊόν, να προσφέρουμε καλές υπηρεσίες και το συνάλλαγμα που έρχεται από τους ταξιδιώτες να είναι κάθε χρονιά και πιο υψηλό» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Κικίλιας έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην τουριστική ανάπτυξη και αναβάθμιση του ιστορικού κέντρου και στην «αθηναϊκή Ριβιέρα», τονίζοντας ότι οι συμφωνία που επιτεύχθηκε με τις αμερικανικές αερογραμμές για 63 απευθείας πτήσεις την εβδομάδα, φέρνουν στην Αθήνα πολύ μεγάλο αριθμό high spenders ταξιδιωτών οι οποίοι ενισχύουν σημαντικά όχι μόνο τον ξενοδοχειακό κλάδο αλλά και την εστίαση, τη διασκέδαση και τα εμπορικά καταστήματα της πρωτεύουσας.
Τέλος, όσον αφορά τους εργαζόμενους στον κλάδο του τουρισμού, ο Υπουργός είπε ότι τα συναρμόδια Υπουργεία έχουν κάνει σημαντικά βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση και για την κάλυψη των κενών θέσεων, που αποτελεί πανευρωπαϊκό πρόβλημα λόγω των lockdown των προηγούμενων ετών, αλλά και σχετικά με την προστασία των εργαζομένων και των ταξιδιωτών.
«Σε ό,τι έχει να κάνει με τη Μύκονο, ένα από τα πιο ισχυρά brand μας, έχω να πω ότι και τα τρία Υπουργεία- Ανάπτυξης, Εργασίας και Τουρισμού- διενεργούν αλλεπάλληλους ελέγχους και επιβάλλουν αυστηρά πρόστιμα, έτσι ώστε να προστατευθούν οι πολλοί που είναι οι πολύ καλοί επαγγελματίες και να απομονωθούν οι λίγοι που προσπαθούν να κάνουν ζημιά» επεσήμανε ο κ. Κικίλιας.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών