Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Δημήτρης Μανίκης, Wyndham Hotels & Resorts: Στόχος μας είναι να φτάσουμε τα 25 ξενοδοχεία στην Ελλάδα σε βάθος 3ετίας

Δημήτρης Μανίκης, Wyndham Hotels & Resorts: Στόχος μας είναι να φτάσουμε τα 25 ξενοδοχεία στην Ελλάδα σε βάθος 3ετίας
Η Wyndham διαθέτει σήμερα στην Ελλάδα 10 ξενοδοχεία με τα brands Dolce, Wyndam, Wyndam Grand, Tryp, Ramada και Ramada Plaza
Την προσθήκη περίπου 15 ξενοδοχείων στο χαρτοφυλάκιο της Wyndham Hotels & Resorts στην Ελλάδα προανήγγειλε ο Δημήτρης Μανίκης, πρόεδρος Ευρώπης, Μέσης Ανατολής, Ευρασίας και Αφρικής του μεγαλύτερου franchisor ξενοδοχείων παγκοσμίως, στο πλαίσιο του 1st International Business and Hospitality Conference που διοργανώνουν η Liquid Media και το Insider.
«Εχουμε κάνει την Ελλάδα το κέντρο της νοτιοανατολικής Μεσογείου», είπε, μεταξύ άλλων, ο Δημήτρης Μανίκης. «Πιστεύω ότι τα brands στην Ελλάδα έχουν τρομερή δυναμική. Πιστεύω ότι τα επόμενα 3 χρόνια θα έχουμε γύρω στα 25 ξενοδοχεία τουλάχιστον στην Ελλάδα», τόνισε, λέγοντας πως «η Wyndham χρειάζεται να μεγαλώσει».
Η Wyndham διαθέτει σήμερα στην Ελλάδα 10 ξενοδοχεία με τα brands Dolce, Wyndam, Wyndam Grand, Tryp, Ramada και Ramada Plaza, ενώ στην Τουρκία η εταιρεία διαθέτει 100 ξενοδοχεία και αποτελεί τη Νο1 διεθνή αλυσίδα brands.

Η στρατηγική

Αναφερόμενος στη στρατηγική της εταιρείας σε παγκόσμιο επίπεδο, ο Δ. Μανίκης είπε πως «στόχος είναι να μείνουμε Νο1. Είναι πολύ πιο δύσκολο να μείνεις παρά να φτάσεις στο Νο1. Πρέπει να ανοίξουμε καινούργιες αγορές και πρέπει να πάμε σε καινούργια προϊόντα».
«Είμαστε μια εταιρεία που από τα 22 brands τα 18 τα έχουμε αγοράσει. Είμαστε, δηλαδή, μια εταιρεία που της αρέσει να κάνει αγορές. Το τελευταίο brand που αγοράσαμε ήταν στην Αμερική, το La Quinta, με 900 ξενοδοχεία. Η στρατηγική μας είναι να επεκτείνουμε την παρουσία μας μέσω εξαγορών. Δεύτερον, πιο συγκεκριμένα για την Ελλάδα είναι να μεγαλώσουμε όχι μόνο στις κύριες μητροπολιτικές πόλεις, αλλά σε δευτερεύουσες πόλεις και είναι πολύ σημαντικό να μεγαλώσουμε σε τουριστικούς προορισμούς που είναι πέρα από τους συνήθεις ύποπτους. Ολοι μιλάνε για Κρήτη, Ρόδο, Μύκονο, Σαντορίνη. Εμείς πιστεύουμε ότι υπάρχει τρομερή δυναμική και σε πολλούς άλλους δευτερεύοντες προορισμούς, χωρίς αυτό να είναι υποτιμητικό, το οποίο έχει τρομερό μέλλον και τα brands μπορούν να προσδώσουν πολύ μεγάλη σημασία. Πιστεύω ότι υπάρχει τρομερή αλλαγή στην ελληνική ξενοδοχία. Τα brands έχουν αρχίσει να αποκτούν πολύ μεγάλη σημασία», προσέθεσε.
Ο Δ. Μανίκης, μάλιστα, ανέδειξε τα ατού της Ελλάδας ως προορισμού, αναφέροντας το καταρτισμένο προσωπικό που εργάζεται στον κλάδο.

Το προφίλ της εταιρείας

Το χαρτοφυλάκιο της Wyndham Hotels & Resorts περιλαμβάνει 9.000 ξενοδοχεία σε 95 χώρες, με μεγάλη παρουσία στην Αμερική και στην Κίνα (1.200). Επίσης, ο όμιλος, το 95% του οποίου αφορά franchise, διαθέτει 490 μονάδες σε 45 χώρες της περιοχής που περιλαμβάνει την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Ευρασία και την Αφρική και 250 ξενοδοχεία στη Λατινική Αμερική. Η εταιρεία διαχειρίζεται 22 brands παγκοσμίως (από luxury έως economy ως προς το budget) και είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης