Οι ταξιδιώτες του Ηνωμένου Βασιλείου αντιμετωπίζουν πρόσθετες επιπτώσεις λόγω του Brexit
Τα αεροδρόμια της Ευρώπης έχουν μια μεγάλη πρόκληση να αντιμετωπίσουν φέτος. Πρόκειται για τον αριθμό των επιβατών που θα ταξιδέψουν αυτό το καλοκαίρι, όπως προειδοποιούν ανώτερα στελέχη της αεροπορίας.
Κατηγορούν όχι μόνο τις ελλείψεις προσωπικού αλλά τους συνεχιζόμενους περιορισμούς Covid, τον πόλεμο στην Ουκρανία, την έκρηξη στα ταξίδια αναψυχής και τους επιβάτες που φτάνουν στα αεροδρόμια απροετοίμαστοι να επιδείξουν έγγραφα. Μάλιστα αναφέρουν ότι οι ταξιδιώτες του Ηνωμένου Βασιλείου αντιμετωπίζουν πρόσθετες επιπτώσεις λόγω του Brexit.
Ο Jacopo Passinotti, διευθυντής διαχείρισης δικτύου στον οργανισμό διαχείρισης εναέριας κυκλοφορίας Eurocontrol, δήλωσε: «Η κυκλοφορία έχει επανέλθει σε ποσοστό το 86% των επιπέδων της χωρητικότητας του 2019».
«Ωστόσο, η αστάθεια παραμένει και υπάρχει επιπλέον πολυπλοκότητα με την Ουκρανία ενώ τα αεροδρόμια να αντιμετωπίζουν δυσκολίες να προσλάβουν αρκετό προσωπικό. Θα είναι μια μεγάλη πρόκληση να διαχειριστούν όλα αυτά το φετινό καλοκαίρι».
Ο επικεφαλής της Lufthansa Group Ola Hansson συμφώνησε, λέγοντας: «Η κίνηση είναι πολύ πιο συγκεντρωμένη τα Σαββατοκύριακα».
Παράλληλα πρόσθεσε: «Υπάρχει έλλειψη προσωπικού παντού. Όμως το νούμερο ένα πρόβλημα είναι η αξιοπιστία της επίγειας εξυπηρέτησης, με νέες διαδικασίες και την ανάγκη ελέγχου εγγράφων σε ορισμένους προορισμούς. Προσπαθήσαμε να ψηφιοποιήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο, αλλά μόνο το 30% των επιβατών έχει ήδη ανεβάσει έγγραφα για ταξίδια. Πάνω από τα δύο τρίτα το κάνουν στο αεροδρόμιο. Χρειάζεται χρόνο και χώρο».
Ο Rafael Fernandez Villasante, διευθυντής επιχειρήσεων στην ισπανική εταιρεία αεροδρομίων AENA, ανέφερε: «Οι ώρες αιχμής είναι στο επίπεδο του 2019 και η Μεσόγειος έχει πολύ περισσότερη κίνηση από ό,τι το 2019.
Προειδοποίησε: «Θα είναι μια πρόκληση να αντιμετωπίσουμε μεγάλους αριθμούς επιβατών. Θα επιστρέψουμε στο επίπεδο του 2017-18 αυτό το καλοκαίρι αλλά με πολύ υψηλότερες κορυφές».
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Κατηγορούν όχι μόνο τις ελλείψεις προσωπικού αλλά τους συνεχιζόμενους περιορισμούς Covid, τον πόλεμο στην Ουκρανία, την έκρηξη στα ταξίδια αναψυχής και τους επιβάτες που φτάνουν στα αεροδρόμια απροετοίμαστοι να επιδείξουν έγγραφα. Μάλιστα αναφέρουν ότι οι ταξιδιώτες του Ηνωμένου Βασιλείου αντιμετωπίζουν πρόσθετες επιπτώσεις λόγω του Brexit.
Ο Jacopo Passinotti, διευθυντής διαχείρισης δικτύου στον οργανισμό διαχείρισης εναέριας κυκλοφορίας Eurocontrol, δήλωσε: «Η κυκλοφορία έχει επανέλθει σε ποσοστό το 86% των επιπέδων της χωρητικότητας του 2019».
«Ωστόσο, η αστάθεια παραμένει και υπάρχει επιπλέον πολυπλοκότητα με την Ουκρανία ενώ τα αεροδρόμια να αντιμετωπίζουν δυσκολίες να προσλάβουν αρκετό προσωπικό. Θα είναι μια μεγάλη πρόκληση να διαχειριστούν όλα αυτά το φετινό καλοκαίρι».
Ο επικεφαλής της Lufthansa Group Ola Hansson συμφώνησε, λέγοντας: «Η κίνηση είναι πολύ πιο συγκεντρωμένη τα Σαββατοκύριακα».
Παράλληλα πρόσθεσε: «Υπάρχει έλλειψη προσωπικού παντού. Όμως το νούμερο ένα πρόβλημα είναι η αξιοπιστία της επίγειας εξυπηρέτησης, με νέες διαδικασίες και την ανάγκη ελέγχου εγγράφων σε ορισμένους προορισμούς. Προσπαθήσαμε να ψηφιοποιήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο, αλλά μόνο το 30% των επιβατών έχει ήδη ανεβάσει έγγραφα για ταξίδια. Πάνω από τα δύο τρίτα το κάνουν στο αεροδρόμιο. Χρειάζεται χρόνο και χώρο».
Ο Rafael Fernandez Villasante, διευθυντής επιχειρήσεων στην ισπανική εταιρεία αεροδρομίων AENA, ανέφερε: «Οι ώρες αιχμής είναι στο επίπεδο του 2019 και η Μεσόγειος έχει πολύ περισσότερη κίνηση από ό,τι το 2019.
Προειδοποίησε: «Θα είναι μια πρόκληση να αντιμετωπίσουμε μεγάλους αριθμούς επιβατών. Θα επιστρέψουμε στο επίπεδο του 2017-18 αυτό το καλοκαίρι αλλά με πολύ υψηλότερες κορυφές».
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών