Υπάρχει τεράστια ζήτηση για ταξίδια καθώς ο κόσμος ανοίγει ξανά και γι’ αυτό τον λόγο οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ ταξιδιού πρέπει να αξιοποιήσουν στο έπακρο αυτήν την ευκαιρία για να προσεγγίσουν ταξιδιωτικούς αγοραστές.
Πώς; Την απάντηση δίνει η Expedia αποκαλύπτοντας οκτώ απλές συμβουλές βελτίωσης της απόδοσης της διαφήμισης.
Οι 8 συμβουλές της Expedia για τη βελτίωση απόδοσης της διαφήμισης
- Μείνετε πιστοί στην επωνυμία σας
Είναι σημαντικό να είστε συνεπείς στην εμφάνιση και την αίσθηση των διαφημίσεων σας, ώστε όχι μόνο να παρέχετε μια απρόσκοπτη εμπειρία αγορών, αλλά και να διευκολύνετε τους αγοραστές να τις συνδέσουν με την επωνυμία σας.
Όταν η επωνυμία σας είναι αναγνωρίσιμη, οι αγοραστές είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ στη διαφήμιση.
Για να το πετύχετε αυτό, επιλέξτε χρώματα, μορφές και άλλα στοιχεία που θα βοηθήσουν τους καταναλωτές να αναγνωρίσουν εύκολα την επωνυμία σας. Και αν είναι εξοικειωμένοι με την επωνυμία σας, είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ στη διαφήμιση.
- Στοχεύετε το σωστό κοινό
Για να έχετε τον μεγαλύτερο αντίκτυπο, πρέπει επίσης να διασφαλίσετε ότι η διαφήμιση προβολής θα εμφανίζεται στους καταναλωτές εντός των δημογραφικών στοιχείων-στόχων σας.
- Ενσωματώστε εμπνευσμένες εικόνες
Όταν επιλέγετε εικόνες, χρησιμοποιήστε φυσικά τοπία, ζωντανά χρώματα και ανθρώπους με χαρούμενες εκφράσεις.
Αυτός ο τύπος εικόνων βοηθά το κοινό σας να σχηματίσει μια θετική συσχέτιση με την επωνυμία ή τον προορισμό σας.
Επιλέξτε εικόνες που είναι εύκολα αναγνωρίσιμες γιατί θα μιλήσουν σε ένα ευρύτερο κοινό. Είτε πρόκειται για ένα εμβληματικό ορόσημο όπως ο Πύργος του Άιφελ είτε για μια γαλήνια εικόνα μιας παραλίας, οι άνθρωποι μπορούν αμέσως να συσχετιστούν με αυτά και να αποκτήσουν μια αίσθηση του πώς θα ήταν να επισκεφτούν.
Σας βοηθούν επίσης να ξεπεράσετε το ζήτημα της μετάφρασης. Κανείς δεν χρειάζεται μεταφρασμένη την εικόνα μιας ορεινής λίμνης.
- Συμπεριλάβετε όλους τους αγοραστές
Μια άλλη σκέψη κατά την επιλογή εικόνων και τη σύνταξη αντιγράφου είναι να συμπεριλαμβάνονται όλοι οι αγοραστές.
Χρησιμοποιήστε γλώσσα ουδέτερη ως προς το φύλο και γλώσσα χωρίς αποκλεισμούς. Και επιλέξτε εικόνες που προάγουν τη διαφορετικότητα.
- Χρησιμοποιήστε συναρπαστικό και συνοπτικό κείμενο
Σε ένα κείμενο, το λιγότερο είναι περισσότερο. Στην πραγματικότητα, μερικές μόνο λέξεις μπορεί συχνά να είναι πιο συναρπαστικές από το μακροσκελές κείμενο, ενώ οι διαφημίσεις που είναι γεμάτες με πάρα πολλές λέξεις και φράσεις αποσπούν την προσοχή.
Βεβαιωθείτε ότι αφαιρείτε τα περιττά για να κάνετε τη διαφήμιση σας ευανάγνωστη και κατανοητή.
- Ελκυστικές προσφορές
Εάν έχετε κάτι ιδιαίτερο να προσφέρετε, φροντίστε να το δουν οι ταξιδιωτικοί αγοραστές.
Οι αγοραστές επηρεάζονται από τις προσφορές και ότι στους περισσότερους αρέσει πολύ, αλλά φροντίστε να λάβετε υπόψη εάν η προσφορά σας ξεπερνά ή ταιριάζει με τον ανταγωνισμό.
Οι ταξιδιωτικοί αγοραστές λατρεύουν να κάνουν σύγκριση. Χρησιμοποιήστε γλώσσα όπως, “έως 50% έκπτωση” ή “ειδική προσφορά”. Η παρουσίαση προσφορών με “έως” όχι μόνο μπορεί να σας βοηθήσει να ηγηθείτε με μεγάλες εκπτώσεις, αλλά και να διασφαλίσετε ότι δεν θα πέσετε στην παγίδα υπερβολικών υποσχέσεων.
- Σαφή παρότρυνση για δράση
Μια σαφή παρότρυνση για δράση (CTA) που είναι δελεαστική και πιθανό να προσελκύσει τους ταξιδιωτικούς αγοραστές.
Θέλετε να κλείσουν ένα ταξίδι, να μάθουν περισσότερα ή κάτι άλλο; Πού πρέπει να κάνουν κλικ; Ξεχωρίζει το κουμπί;
Σκεφτείτε ένα χρώμα που κάνει αντίθεση και βεβαιωθείτε ότι το κείμενο είναι στο σωστό σημείο και έχει ιδανικά όχι περισσότερες από τρεις λέξεις. Σε αυτό το παράδειγμα, το CTA είναι “Σχεδιάστε τώρα”.
Αυτού του είδους το μήνυμα εγγυάται επιτυχία, επειδή δεν απαιτεί δέσμευση για κράτηση.
- Σύνδεσμος σε μια σελίδα που ανταποκρίνεται στην υπόσχεση της διαφήμισης
Μόλις ο αγοραστής κάνει κλικ στη διαφήμιση, θα πρέπει να κατευθυνθεί σε μια σχετική σελίδα προορισμού που εκπληρώνει την υπόσχεση της διαφήμισης.
Δηλαδή, θα πρέπει να υπάρχει σαφής σύνδεση μεταξύ του CTA που εμφανίζεται στη διαφήμιση και της σελίδας προορισμού στην οποία οδηγεί.
Για παράδειγμα, εάν το CTA λέει “Κάντε κράτηση τώρα”, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η σελίδα προορισμού διευκολύνει τον αγοραστή να κάνει κράτηση για το ταξίδι του.
Ή αν το κουμπί λέει “Προσφορά περιορισμένου χρόνου”, βεβαιωθείτε ότι η σελίδα οδηγεί στην προώθηση αυτού που διαφημίζεται.
Είναι σημαντικό η σελίδα να δημιουργεί εμπιστοσύνη και να ενθαρρύνει τον αγοραστή να κάνει κράτηση.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών