Η συλλογή επώνυμων εμπειριών του TUI Group έχει ανανεωθεί, επεκταθεί και επανακυκλοφορήσει.
Η κίνηση συνεχίζει τη στρατηγική εστίαση του Ομίλου στις εκδρομές και τις δραστηριότητες ως βασικό τομέα ανάπτυξης και υποστηρίζει τη συνεχή επέκταση της ψηφιακής του πλατφόρμας για εμπειρίες.
Η επανεκκίνηση βλέπει το χαρτοφυλάκιο να αυξάνεται από 385 σε περισσότερες από 650 εκδρομές και δραστηριότητες, διαθέσιμες σε περισσότερους από 100 προορισμούς για τον ήλιο, την παραλία και την πόλη.
Μία νέα έρευνα που ανατέθηκε από την εταιρεία δείχνει ότι οι περισσότεροι παραθεριστές απολαμβάνουν δύο εμπειρίες ανά διακοπές.
- Το 70% επιλέγει διακοπές στον ήλιο και στην παραλία.
- Τα τρία τέταρτα ένα διάλειμμα στην πόλη (city break).
- Oι περιηγήσεις και οι δραστηριότητες αντιπροσωπεύουν το υψηλότερο μερίδιο δαπανών στον προορισμό με 40%.
«Οι πρωτότυπες εμπειρίες μας με το εμπορικό σήμα TUI αποτελούν στρατηγική εστίαση για την περαιτέρω ανάπτυξη και είναι ήδη οι πιο δημοφιλείς εκδρομές και δραστηριότητες στους προορισμούς μας, δήλωσε ο Peter Ulwahn, διευθύνων σύμβουλος του τμήματος περιηγήσεων και δραστηριοτήτων σε TUI Musement.
Χτίζουμε πάνω σε αυτήν την επιτυχία, λανσάροντας ξανά ένα σημαντικά ενισχυμένο χαρτοφυλάκιο της συλλογής TUI με μια βελτιωμένη πρόταση αξίας και πρόσθετες εμπειρίες που θα δουν όλο και περισσότερους πελάτες να απολαμβάνουν περιηγήσεις και δραστηριότητες μας».
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών