Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πώς θα αντιμετωπίσουν οι ξενοδόχοι την αβεβαιότητα στο ταξιδιωτικό τοπίο

Πώς θα αντιμετωπίσουν οι ξενοδόχοι την αβεβαιότητα στο ταξιδιωτικό τοπίο
Οι τρόποι βελτιστοποίησης των εσόδων πρέπει να επανεξεταστούν πλήρως
Η άνοδος των digital nomads (ψηφιακοί νομάδες) και ο συνδυασμός εργασίας και αναψυχής είναι δύο κρίσιμες τάσεις που πρέπει να κατανοήσουν οι ξενοδόχοι.
Αυτό είναι το συμπέρασμα από το MEET HOTEL Summit, που διοργανώθηκε από το Bidroom.
Εμπειρογνώμονες του κλάδου επεσήμαναν στους ξενοδόχους τη σημαντική μεταμόρφωση των ταξιδιών προς μια οικονομία μελών.
Με γνώμονα την τεχνολογική καινοτομία, τις αλλαγές στη συμπεριφορά των ταξιδιωτών και την αντιστροφή από τις συναλλακτικές στις σχεσιακές αλληλεπιδράσεις μεταξύ επωνυμιών και καταναλωτών, η οικονομία των μελών βοηθά τους παρόχους φιλοξενίας να αντιμετωπίσουν την αβεβαιότητα στο ταξιδιωτικό τοπίο.
Ο αριθμός των digital nomads μόνο στις ΗΠΑ έχει αυξηθεί από 7,3 εκατομμύρια το 2019 σε 10,9 εκατομμύρια το 2020 και στη συνέχεια σε 15,5 εκατομμύρια το 2021.
Ο Minh-Tam Ngo, στρατηγικός σχεδιαστής στο Lufthansa Innovation Hub σημείωσε ότι το 55% σχεδιάζει να ταξιδέψει στο μέλλον για αναψυχή 14+ ημέρες, ενώ το 60% σχεδιάζει θα κάνει λιγότερα ταξίδια.
Τι σημαίνει αυτό για τους ξενοδόχους; Ότι οι τρόποι βελτιστοποίησης των εσόδων πρέπει να επανεξεταστούν πλήρως.
Για παράδειγμα, ο συνδυασμός ταξιδιωτών αναψυχής και επαγγελματιών μπορεί να σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να τμηματοποιηθούν αυτές οι κατηγορίες στο μέλλον, ενώ η άνοδος της μεγαλύτερης διαμονής και οι συνήθειες υψηλότερων δαπανών μπορεί να απαιτούν μια νέα στρατηγική τιμολόγησης.

Η νέα ψηφιακή εποχή

Την ίδια στιγμή που συμβαίνουν αυτές οι σεισμικές αλλαγές στα ταξίδια, ο ψηφιακός μετασχηματισμός αλλάζει τον τρόπο που οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν με τις επωνυμίες.
Η ψηφιακή αλληλεπίδραση πελατών στην Ευρώπη έχει επιταχυνθεί τρία χρόνια μετά τον Covid, σύμφωνα με το Lufthansa Innovation Hub, με την ταξιδιωτική βιομηχανία να βιώνει την πιο έντονη άνοδο στην ψηφιακή υιοθέτηση (αύξηση 25%).
Ο Minh-Tam Ngo σχολίασε ότι οι ταξιδιώτες έχουν μεγαλύτερη δύναμη με νέες ψηφιακές υπηρεσίες στα χέρια τους, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για χρηματοοικονομική τεχνολογία.
Οι πελάτες που χρησιμοποιούν τα πιστωτικά προϊόντα «αγοράστε τώρα, πληρώστε αργότερα» στην κράτηση ταξιδιού είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν κατά μέσο όρο 36% περισσότερα ανά ταξίδι και 49% περισσότερα σε βοηθητικά προγράμματα με ευέλικτες επιλογές πληρωμής.
Οι ευέλικτες επιλογές πληρωμής αυξάνουν επίσης την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών, καθώς ελαχιστοποιούν την ταξιδιωτική αβεβαιότητα και την ταλαιπωρία για την επιστροφή χρημάτων.

Η συνεχιζόμενη άνοδος της οικονομίας των μελών

Η στροφή προς την οικονομία των μελών επιταχύνθηκε από αυτές τις τάσεις στα ταξίδια και την ψηφιοποίηση.
«Οι σχέσεις με τους πελάτες έχουν πλέον προχωρήσει πέρα ​​από τις εφάπαξ συναλλαγές», είπε ο Minh-Tam Ngo, «και οι εξατομικευμένες, μοναδικές εμπειρίες είναι η προτίμηση».
Σύμφωνα με τους ομιλητές στην εκδήλωση, οι συνδρομές επί πληρωμή όπως το TripAdvisor Plus, το Citizen M και το Bidroom Travel Club είναι πλέον τα «νέα προγράμματα αφοσίωσης», των οποίων τα επαναλαμβανόμενα μοντέλα εσόδων μπορούν να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση της καταιγίδας των διακυμάνσεων ή των κρίσεων στην ταξιδιωτική αγορά.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης