Οι ταξιδιώτες Gen Z αντλούν έμπνευση για κράτηση στις καλοκαιρινές διακοπές τους από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media), περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη γενιά τουριστών.
Αυτό αποκαλύπτουν στοιχεία έρευνας των Discover και Morning Consult σχετικά με τις καλοκαιρινές διακοπές των ταξιδιωτών Gen Z.
Περισσότεροι ταξιδιώτες Gen Z από τις ΗΠΑ εξέταζαν το ενδεχόμενο διεθνών ταξιδιών τον Μάιο.
Μετά από αρκετούς μήνες πτώσης, σημειώθηκε αύξηση 5 μονάδων σε όσους δήλωσαν ότι αναμένουν να ταξιδέψουν διεθνώς τους επόμενους 12 μήνες.
Οι τουρίστες Gen Z κοιτάζουν πέρα από τα εσωτερικά ταξίδια, αλλά οι απαιτήσεις δοκιμών πριν από την αναχώρηση πιθανότατα εξακολουθούν να αποτρέπουν τα σχέδια τους.
Από που εμπνέονται για καλοκαιρινές διακοπές οι ταξιδιώτες Gen Z
- Το 46% αντλεί έμπνευση από το TikTok (διπλάσιο από αυτό των Millennials).
- Το 45% αντλεί έμπνευση από το YouTube, παρόμοιο ποσοστό με τους Millennials (40%) και σημαντικά περισσότερο από τις παλαιότερες γενιές (24% Gen X και 13% Baby Boomers).
- Η Gen Z είναι πιο πιθανό από άλλες γενιές να κλείσει ένα ταξίδι στο εξωτερικό.
Η κορυφαία προτεραιότητα κατά την κράτηση
Η τιμή παραμένει η κορυφαία προτεραιότητα κατά την κράτηση, ενώ σημειώθηκαν αξιοσημείωτες μειώσεις τόσο για τις μεταφοράς όσο και για τη διαμονή.
Αυτό σηματοδοτεί ότι οι Gen Z ταξιδιώτες, είναι έτοιμοι να πληρώσουν υψηλές τιμές για τα καλοκαιρινά ταξίδια ανεξάρτητα από τις αρνητικές μακροοικονομικές τάσεις.
Πού προτιμούν οι Gen Z τουρίστες να ξοδέψουν περισσότερα
- 89% προτιμά να πληρώσει παραπάνω χρήματα σε ένα ξενοδοχείο παρά σε μια πτήση.
- 64% θα ξοδέψει περισσότερα για μια εκδρομή κατά τη διάρκεια του ταξιδιού αντί για ένα γεύμα σε ένα πολυτελές εστιατόριο.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών