![Σε ποιο εργαλείο μάρκετινγκ θα επενδύσουν οι ταξιδιωτικές εταιρείες](https://www.bankingnews.gr/media/k2/items/cache/8c8c3a7deb0fc8505d674316acd4b14b_XL.jpg)
Το 36% ενδιαφέρεται για την τεχνητή νοημοσύνη ειδικά και το πώς μπορεί να βοηθήσει στην πώληση ταξιδιών
Το 74% των επαγγελματιών της ταξιδιωτικής τεχνολογίας θα επενδύσουν στο Web 3.0 ως εργαλείο μάρκετινγκ, σύμφωνα με νέα έρευνα του TravelTech Show.
Το 23% παραμένει αναποφάσιστο, ενώ μόνο το 3% είπε ότι δεν θα το έκανε.
- Το 36% ενδιαφέρεται για την τεχνητή νοημοσύνη ειδικά και το πώς μπορεί να βοηθήσει στην πώληση ταξιδιών.
- Το 14% επιθυμεί να διερευνήσει τις δυνατότητες του metaverse για την προώθηση του.
Ποια τεχνολογία θα εφάρμοζαν σήμερα οι ταξιδιωτικές εταιρείες
Άλλα στοιχεία της έρευνας αποκαλύπτουν εάν ο προϋπολογισμός δεν ήταν πρόβλημα, οι επαγγελματίες θα εφάρμοζαν:
- Τεχνητή νοημοσύνη (AI).
- Εφαρμογές κρατήσεων.
- Αυτοματοποίηση.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών