Σταθερή βάση για την ανοικοδόμηση στα ταξίδια, δείχνουν τα δεδομένα του Expedia Group. Ιδιαίτερα η μετάβαση στα διεθνή ταξίδια αντικατοπτρίζεται στα αυξανόμενα παράθυρα αναζήτησης, στους ιστότοπους του Expedia Group.
Αυτό σηματοδοτεί την εμπιστοσύνη που δείχνουν οι ταξιδιώτες στον μελλοντικό προγραμματισμό.
Αυξανόμενα παράθυρα αναζήτησης
Τα παράθυρα βραχυπρόθεσμης αναζήτησης 0-21 και 22-30 ημερών εξακολουθούσαν να είναι υψηλότερο μερίδιο των συνολικών αναζητήσεων στο πρώτο 3μηνο του 2022 σε σύγκριση με το 2019, με πάνω από +5% και σχεδόν +20%, αντίστοιχα.
Σύμφωνα με το Expedia Group, αυτές οι αλλαγές σηματοδοτούν ένα ισχυρό καλοκαίρι. Σε σχέση με το πρώτο 3μηνο του 2022 με το αντίστοιχο του 2021, διαπιστώνεται ταχεία αύξηση στα μεγαλύτερα παράθυρα αναζήτησης.
- Άνοδος 15% για 31-60 ημέρες.
- Άνοδος πάνω από 25% για 61-90 και 91-180 ημέρες.
Το πρώτο 3μηνο του έτους ο όγκος των αναζητήσεων παγκοσμίως στους ιστότοπους του Expedia Group αυξήθηκε 25%, σε σχέση με τους τρεις τελευταίους μήνες του 2021.
Σε αυτό συνέβαλε η διψήφια αύξηση 30% από Βόρεια Αμερική (NORAM) και 25% από Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική (EMEA).
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών