Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πώς η πανδημία άλλαξε τις συνήθειες κράτησης στα ξενοδοχεία της Ευρώπης

Πώς η πανδημία άλλαξε τις συνήθειες κράτησης στα ξενοδοχεία της Ευρώπης
Το μερίδιο στις απευθείας κρατήσεις σε ξενοδοχεία στην Ευρώπη μέσω email ή των ιστοσελίδων τους αυξήθηκε σημαντικά το 2021

Το μερίδιο στις απευθείας κρατήσεις σε ξενοδοχεία στην Ευρώπη μέσω email ή των ιστοσελίδων τους αυξήθηκε σημαντικά το 2021, σύμφωνα με μελέτη της HOTREC.
Όπως επισημαίνεται οι απευθείας κρατήσεις στα ξενοδοχεία, αυξήθηκαν πέρυσι για φορά  από το 2014.
Στην έρευνα συμμετείχαν σχεδόν 3.900 Ευρωπαίοι ξενοδόχοι από όλη την ήπειρο, με ξενοδοχεία διαφόρων τοποθεσιών, μεγεθών και αστεριών.
Και από τις απαντήσεις τους προκύπτουν πολλές βασικές τάσεις. Αυτές, αναλύθηκαν από τον Roland Schegg καθηγητή του HES-SO Valais-Wallis Institute of Tourism.

Οι ξενοδόχοι στην Ευρώπη αποκαλύπτουν πώς η πανδημία άλλαξε τις συνήθειες κράτησης

  • Παρά τις περισσότερες άμεσες κρατήσεις, τα αποτελέσματα για το 2021 δείχνουν ότι η εξάρτηση των ξενοδοχείων από τους OTA παρέμεινε σχεδόν στο ίδιο επίπεδο με το 2019.
  • Η Booking Holding είναι μακράν ο παίκτης με τη μεγαλύτερη επιρροή, με μερίδιο 71,2% στην αγορά ΟΤΑ. Η κυριαρχία της αυξάνεται τα τελευταία 8 χρόνια κατά περισσότερες από 11 ποσοστιαίες μονάδες, από 60,0% το 2013 σε 71,2% το 2021.
  • Οι περισσότεροι ξενοδόχοι (55%) αισθάνονται πιεσμένοι από τους OTA να αποδεχτούν τους όρους και τις προϋποθέσεις των πλατφορμών.
Οι  ηγέτες της αγοράς μετα-αναζήτησης το 2021

«Η αύξηση των απευθείας κρατήσεων θα ήταν θερμά ευπρόσδεκτη αν δεν υπήρχαν οι πιο καταστροφικές επιπτώσεις της πανδημίας στον ευρωπαϊκό ξενοδοχειακό τομέα, υπογραμμίζει ο Markus Luthe, Πρόεδρος της Ομάδας Εργασίας HOTREC για τη Διανομή και Διευθύνων Σύμβουλος της Γερμανικής Ένωσης Ξενοδόχων (IHA).
Η άμεση επαφή με τους ξενοδόχους ήταν αναμφισβήτητα καθησυχαστική για τους ταξιδιώτες κατά τη διάρκεια της πανδημίας, επειδή συγκεκριμένες ανησυχίες και απορίες μπορούν εύκολα να αντιμετωπιστούν μέσω ενός απλού τηλεφωνήματος ή email.
Ελπίζουμε αυτή η τάση να συνεχιστεί κατά την ανάκαμψη του τουρισμού και της φιλοξενίας.»


Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης