Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Οι 5 βασικές ευρωπαϊκές αγορές βραχυπρόθεσμης ενοικίασης και οι τάσεις κρατήσεων

Οι 5 βασικές ευρωπαϊκές αγορές βραχυπρόθεσμης ενοικίασης και οι τάσεις κρατήσεων
Η ανάκαμψη αναμένεται να είναι η ταχύτερη στο Ηνωμένο Βασίλειο, ξεπερνώντας τα προ της πανδημίας επίπεδα μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους

Σε σταθερή τροχιά ανάπτυξης βρίσκεται η αγορά βραχυπρόθεσμης ενοικίασης (STR) στην Ευρώπη.
Μέχρι το τέλος του 2022, οι ακαθάριστες κρατήσεις αναμένεται να φτάσουν τα 37,5 δις ευρώ, σύμφωνα με έρευνα του Phocuswright, σε συνεργασία με την AirDNA και την Transparent.
Η πλήρης ανάκαμψη της αγοράς στα προ πανδημίας επίπεδα εκτιμάται το 2023.
Και μέχρι το 2025, το τμήμα βραχυπρόθεσμης ενοικίασης προβλέπεται να φτάσει τα 44,3 δις ευρώ.

Οι πέντε βασικές αγορές βραχυπρόθεσμης ενοικίασης στην Ευρώπη

Οι πέντε βασικές αγορές αντιπροσωπεύουν περίπου το 70% των συνολικών ακαθάριστων ευρωπαϊκών κρατήσεων, είναι:

  • Ηνωμένο Βασίλειο.
  • Γερμανία.
  • Γαλλία.
  • Ιταλία.
  • Ισπανία.

Η ανάκαμψη αναμένεται να είναι η ταχύτερη στο Ηνωμένο Βασίλειο, ξεπερνώντας τα προ της πανδημίας επίπεδα μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.
Αντίθετα η Γαλλία, δεν θα δει πλήρη ανάκαμψη στα επίπεδα του 2019 πριν από το 2024.

Τάσεις κρατήσεων

Οι διαδικτυακές κρατήσεις συνεχίζουν να κερδίζουν το μεγαλύτερο μέρος του μεριδίου στο ευρωπαϊκό τοπίο STR.
Από 77% το 2019, η διαδικτυακή διείσδυση αναμένεται να αυξηθεί στο 85% το 2025.
Διαμεσολαβητές όπως πλατφόρμες τρίτων και OTA έχουν τη μερίδα του λέοντος σε αυτήν την ηλεκτρονική αγορά.
Το 2021, με μερίδιο 70% των κρατήσεων STR, οι διαμεσολαβητές ξεπέρασαν τις επιδόσεις μέσω απευθείας σύνδεσης (9%) κατά επτά φορές.

Οι σημαντικότεροι παίκτες

Οι σημαντικότεροι παίκτες στον διαδικτυακό χώρο περιλαμβάνουν την Airbnb, την Booking.com, τη Vrbo (και άλλες μάρκες του Expedia Group όπως η FeWo-direkt στη Γερμανία και η Abritel στη Γαλλία) και την Awaze με πολλές μάρκες στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Άλλοι σημαντικοί παίκτες περιλαμβάνουν το OYO Vacation Homes, το HomeToGo (συμπεριλαμβανομένου του Casamundo και άλλων ιστότοπων μετα-αναζήτησης) και μεταξύ άλλων το Interhome Group και το e-domizil Group.
Η συντριπτική πλειονότητα των μεσαίων και μικρότερων διαμεσολαβητών διαθέτουν ισχυρές μηχανές κρατήσεων μέσω Διαδικτύου που παρέχουν γρήγορα αποτελέσματα αναζήτησης, αλλά δεν διαθέτουν διαδικτυακό μάρκετινγκ.
Έτσι, η ανάπτυξη είναι περιορισμένη λόγω της συγκριτικά χαμηλής επισκεψιμότητας του ιστότοπου τους.

Προτιμήσεις ταξιδιωτών

Σχεδόν το ένα τρίτο των Ευρωπαίων ταξιδιωτών έμειναν σε STR το 2020. Αλλά τα ξενοδοχεία παραμένουν ο ηγέτης στα καταλύματα με ποσοστό επίπτωσης διαμονής άνω του 75%.

  • Όσοι επιλέγουν ενοικιάσεις τείνουν να είναι νεότεροι, με τους Ιταλούς (47%) και τους Γάλλους (42%) ταξιδιώτες στην ηλικιακή ομάδα 18-34 να έχουν μείνει σε STR τουλάχιστον μία φορά.
  • Περισσότερο από το 40% των ταξιδιωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία και τη Γαλλία εξέτασαν μόνο STR για το τελευταίο τους ταξίδι.
  • Η σχέση ποιότητας/τιμής είναι ο πιο σημαντικός λόγος για την επιλογή STR, με το 37% των Ευρωπαίων ταξιδιωτών να το αναφέρουν.
  • Οι Ισπανοί ταξιδιώτες (44%) έχουν τη μεγαλύτερη συνείδηση ​​της αξίας τους, ενώ για τους ταξιδιώτες από το Ηνωμένο Βασίλειο, η τοποθεσία (45%) είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας.

Κοιτάζοντας το μέλλον, περισσότεροι από το ένα τέταρτο των ταξιδιωτών δηλώνουν ότι σκοπεύουν να μείνουν σε μια βραχυπρόθεσμη ενοικίαση σε ένα ταξίδι τους επόμενους 12 μήνες.
Αν και αυτό ακολουθεί την πρόθεση για διαμονή σε ξενοδοχεία, εντούτοις αποτελεί καλό οιωνό για έναν κλάδο που βρίσκεται ακόμη στα σπάργανα.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης