Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πώς διαμορφώνονται οι εξελίξεις στον επιχειρηματικό τουρισμό

Πώς διαμορφώνονται οι εξελίξεις στον επιχειρηματικό τουρισμό
Οι εργαζόμενοι ταξιδεύουν για διάφορους λόγους και αυτοί οι λόγοι δεν έχουν τον ίδιο βαθμό σημασίας
Τα τελευταία τρία χρόνια, ο τομέας της εργασίας έχει υποστεί σημαντικούς μετασχηματισμούς, δημιουργώντας εξελίξεις στον επιχειρηματικό τουρισμό.
Οι εταιρείες παρέχουν στους υπαλλήλους τους όλα τα τεχνολογικά μέσα που απαιτούνται για την εξ αποστάσεως εργασία.
Αυτή η νέα μέθοδος έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα αποτελεσματική και μάλιστα είχε το πλεονέκτημα να αυξήσει την απόδοση ορισμένων εταιρειών, σύμφωνα με το Forbes.
Δεδομένου ότι τα επαγγελματικά ταξίδια έχουν πλέον μετατραπεί στην πλειονότητα των εικονικών συναντήσεων, ο επαγγελματικός τουρισμός έχει υποστεί σοβαρές συνέπειες λόγω της τεχνολογικής εξέλιξης του εργασιακού περιβάλλοντος.
Ως αποτέλεσμα, οι ηγέτες επιχειρήσεων πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τις οργανωτικές τους προσεγγίσεις για να κατανοήσουν καλύτερα αυτή τη νέα πραγματικότητα.

Κόστος έναντι κερδών

Οι εργαζόμενοι ταξιδεύουν για διάφορους λόγους και αυτοί οι λόγοι δεν έχουν τον ίδιο βαθμό σημασίας.
Η μετατροπή για παράδειγμα ενός υποψήφιου πελάτη σε πελάτη δεν είναι το ίδιο με ένα εσωτερικό επαγγελματικό ταξίδι.
Τα ταξίδια με έξοδα της εταιρείας για την παρακολούθηση ενός εκπαιδευτικού συνεδρίου δεν είναι το ίδιο με την εκπροσώπηση της εταιρείας σε ένα συνέδριο.
Βλέπουμε ότι ο οικονομικός ισολογισμός των εταιρειών έχει αυξηθεί συνολικά τα τελευταία χρόνια λόγω της αξιοσημείωτης μείωσης του κόστους επαγγελματικών μετακινήσεων.
Από την άλλη πλευρά, αυτές οι εξοικονομήσεις προϋπολογισμού έχουν ορισμένες συνέπειες.
Υιοθετώντας μια πολιτική πρόληψης, μια εταιρεία μπορεί να χάσει πολύτιμες ευκαιρίες συνεργασίας. Αυτό θα έχει συνέπειες βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα, που μπορεί να οδηγήσει σε σημαντικές απώλειες.
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Καταπολέμηση της υπερθέρμανσης του πλανήτη
Όταν μιλάμε για το μέλλον του επιχειρηματικού τουρισμού, είναι επίσης σημαντικό να αναφέρουμε τον αντίκτυπο του στο κλίμα. Αυτά τα επαγγελματικά ταξίδια βαραίνουν πολύ το αποτύπωμα άνθρακα των εταιρειών.
Η αξιοσημείωτη μείωση του τελευταίου κατά την περίοδο του Covid μας οδηγεί να σκεφτούμε μια βιώσιμη και φιλική προς το περιβάλλον λύση.
Αυτό αποτελεί μέρος της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) που γίνεται όλο και πιο σημαντικός στόχος για τις εταιρείες.
Για παράδειγμα, οι μεγάλες πολυεθνικές στοχεύουν να μειώσουν τις εκπομπές τους κατά 30% πριν από το τέλος της δεκαετίας και να γίνουν σε ουδέτερο άνθρακα μέχρι το 2050.
Έτσι, τα επαγγελματικά ταξίδια θα περιοριστούν αναπόφευκτα τα επόμενα χρόνια.
Η ιδέα είναι να δοθεί προτεραιότητα στις εικονικές ανταλλαγές σε περίπτωση που δεν είναι απολύτως απαραίτητο να γίνει ένα επαγγελματικό ταξίδι.

Οι χώρες υποδοχής

Εκτός από σημαντικό πλεονέκτημα για τις εταιρείες, ο επιχειρηματικός τουρισμός αποτελεί σημαντικό στοιχείο για την τουριστική δραστηριότητα και την οικονομική ανάπτυξη των περιοχών.
Ένας ταξιδιώτης που επισκέπτεται τον προορισμό για επαγγελματικούς λόγους δημιουργεί πολύ περισσότερα έσοδα από έναν ταξιδιώτη αναψυχής.
Στο πλαίσιο των ταξιδιών αναψυχής, οι στατιστικές δείχνουν ότι δαπάνες περισσότερες έως και 5 φορές.
Εάν ένας υπάλληλος ταξιδεύει για να παρακολουθήσει ένα συνέδριο, μπορεί να μην έχει χρόνο να ανακαλύψει την πόλη ή να επισκεφθεί τα πολιτιστικά μνημεία της.
Έτσι, το άτομο θα γίνει δυνητικά επισκέπτης που θα επιστρέψει για προσωπική ή οικογενειακή διαμονή.
Επίσης, εάν ο επισκέπτης επαγγελματίας είναι ικανοποιημένος με τις υπηρεσίες που έλαβε, δεν θα παραλείψει να μιλήσει με συναδέλφους και προϊσταμένους για να επαναλάβει την εμπειρία.
Η τηλεργασία, που υιοθετήθηκε ως μόνιμη λύση από όλο και περισσότερες εταιρείες ακόμη και μετά την πανδημία, αποτέλεσε πραγματικό εμπόδιο για χιλιάδες φορείς του επιχειρηματικού τουρισμού.
Έτσι, εάν οι περιοχές θέλουν να προσελκύσουν ξανά επαγγελματίες ταξιδιώτες, απαιτείται καλύτερη επικοινωνία για την εφαρμογή της αρχής της trans-fidelity.
Η επιτυχής προσέλκυση επαγγελματιών ταξιδιωτών δίνει στην περιοχή ένα υψηλότερο προφίλ με αυτήν την κατηγορία-στόχο.
Επιπλέον, τα οικονομικά οφέλη αυτής της στρατηγικής είναι σίγουρα αξιοσημείωτα όσον αφορά στις καθημερινές ανάγκες (κατοικία, εστιατόρια, δραστηριότητες) καθώς και στις επιχειρηματικές προοπτικές και την επιχειρηματική ανάπτυξη.
Η Ιαπωνία είναι ένα από τα καλύτερα παραδείγματα που μπορεί να αναφερθεί ως προορισμός γνωστός για τον επιχειρηματικό τουρισμό. Πράγματι, η ιαπωνική επικράτεια διοργάνωσε με επιτυχία την Tourism Expo Japan τον περασμένο Νοέμβριο χωρίς καμία επίπτωση του Covid, για παράδειγμα.

Η ανάγκη πρότασης προσαρμοσμένων λύσεων

Ενόψει των αλλαγών στον επιχειρηματικό τομέα, τα ξενοδοχεία και τα συνεδριακά κέντρα έχουν προσαρμόσει τις προσφορές τους.
Προκειμένου να προσφέρουν τη βέλτιστη υποστήριξη σε εταιρείες που επιθυμούν να διοργανώσουν συνέδρια ή σεμινάρια, θέτουν σε εφαρμογή όλα τα απαραίτητα εργαλεία για τη διοργάνωση εικονικών ή υβριδικών εκδηλώσεων.
Για να το κάνουν αυτό, αποκτούν προηγμένες τεχνολογίες και προσλαμβάνουν ευέλικτα και ευέλικτα προφίλ πληροφορικής.
Επιπλέον, οι διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες ταξιδιού κατέστησαν απαραίτητη την προετοιμασία για όλα τα ενδεχόμενα.
Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες πρέπει να είναι ενημερωμένοι για τα μέτρα υγείας και τους περιορισμούς ασφαλείας. Καλούνται επίσης να είναι ανθεκτικοί και να κατακτήσουν τις νέες προοπτικές του επιχειρηματικού τομέα.
Ωστόσο, υπάρχει ακόμη ελπίδα ότι ο επιχειρηματικός τουρισμός θα βρει σύντομα μια ισορροπημένη ανάκαμψη, καθώς η επιθυμία για πρόσωπο με πρόσωπο συναντήσεις, είναι πιο παρούσα από ποτέ.
Για να αξιοποιηθούν οι επαγγελματίες ταξιδιώτες, επείγει να παρουσιαστούν υπηρεσίες προσαρμοσμένες στη νέα πραγματικότητα της εργασίας, που θα είναι καινοτόμες και θα αναδεικνύουν την τεχνογνωσία ιδιαίτερα των περιοχών υποδοχής.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης