Η επιτυχία στον κόσμο της φιλοξενίας εξαρτάται από την εμπειρία των επισκεπτών. Τι ενθαρρύνει τον επισκέπτη να επιστρέψει στο ξενοδοχείο; Πώς ξεχωρίζει ένα ξενοδοχείο από τους ανταγωνιστές; Τι ρόλο παίζει η τεχνολογία στην εξέλιξη των λειτουργιών χωρίς να χάνει την αίσθηση μιας ιδέας εξαιρετικής φιλοξενίας;
Η Avoce Hospitality Group δίνει τις απαντήσεις στις ερωτήσεις, επισημαίνοντας τον σημαντικό ρόλο της εμπειρίας στη στρατηγική πίσω από την εσωτερική λειτουργία ενός ξενοδοχείου.
Στη σημερινή ξενοδοχειακή αγορά, ο ανταγωνισμός είναι υψηλός και το ίδιο και οι προσδοκίες των επισκεπτών.
Οι επαγγελματίες της φιλοξενίας πρέπει να είναι να προσπαθούν να δημιουργούν αξέχαστες εμπειρίες για κάθε επισκέπτη, κάθε μέρα.
Αν σκεφτούμε πώς έμοιαζαν οι διαμονές σε ξενοδοχεία ακόμη και πριν από μια δεκαετία, είναι εκπληκτικός τον αντίκτυπο που είχε η τεχνολογία. Ειδικότερα, στο ταξίδι του επισκέπτη, από την κράτηση μέχρι το check-out.
Από τον τρόπο που κάνουν την κράτησή τους μέχρι τις ανέσεις που παρουσιάζονται σε κάθε δωμάτιο, τα ξενοδοχεία συνέχισαν να ανεβάζουν τον πήχη με τα χρόνια, σε μια προσπάθεια να ξεχωρίσουν από το πλήθος και να εντυπωσιάσουν όσους επιλέγουν να μείνουν στο κατάλυμα τους.Ενώ τα βασικά χαρακτηριστικά του δωματίου περιλαμβάνουν συχνά τηλεόραση, WiFi, καφετιέρα, δωρεάν προϊόντα περιποίησης και άλλα, η θέαση του ξενοδοχείου με τα μάτια του επισκέπτη επιτρέπει στους ξενοδόχους να σκεφτούν καλύτερα τι άλλο θα μπορούσε να κάνει τη διαμονή του επισκέπτη ακόμα πιο φιλόξενη και άνετη.
Η κράτηση μιας διαμονής μπορεί μερικές φορές να είναι μια ταλαιπωρία και, στη συνέχεια, μόλις φτάσει ο επισκέπτης, το check in δεν είναι πάντα μια γρήγορη διαδικασία.
Εκεί μπαίνει στο παιχνίδι η βελτιωμένη τεχνολογία για να οραματιστεί ξανά την εμπειρία του επισκέπτη.
Πολλά ξενοδοχεία, συνεχίζουν να λειτουργούν παραδοσιακά, αλλά ορισμένοι προορισμοί αποτελούν παράδειγμα αυτής της αναδυόμενης τάσης, η οποία επηρεάζει κάθε διαμονή σε ξενοδοχείο από την αρχή μέχρι το τέλος.
Μόλις κάποιος κάνει κράτηση για το δωμάτιό του, το προσωπικό ενημερώνεται ψηφιακά για την προγραμματισμένη ώρα άφιξης του, τις προτιμήσεις διαμονής και τυχόν ανάγκες διαμονής.
Μόλις φτάσει ο επισκέπτης, δεν χρειάζεται να κοιτάξει γύρω του για να βρει τη ρεσεψιόν, γιατί δεν υπάρχει.
Αντίθετα, ένα μέλος του προσωπικού υποδέχεται τον επισκέπτη στο λόμπι, σαν να τον καλωσορίζουν στο σπίτι ενός φίλου.
Από αυτό το σημείο και μετά, η εμπειρία του επισκέπτη ρέει απρόσκοπτα και αυτά τα μέλη του προσωπικού είναι καλύτερα εξοπλισμένα για να ανταποκριθούν στις ανάγκες κάθε επισκέπτη καθώς εμφανίζονται καθ’ όλη τη διάρκεια της διαμονής τους.
Σε αντίθεση με το να τηλεφωνείτε στη ρεσεψιόν ή να κάνετε ένα ταξίδι στο λόμπι για οποιοδήποτε συγκεκριμένο αίτημα.
Κάθε μέλος της ομάδας δεν είναι απλώς ένας ξεναγός του καταλύματος ή ένας συνοδός στα δωμάτια των επισκεπτών.
Είναι συνήγορος για κάθε επισκέπτη που μπαίνει στο ξενοδοχείο, παρέχοντας τους μια διαμονή επόμενου επιπέδου που αποτελεί παράδειγμα του μέλλοντος της φιλοξενίας.
Λοιπόν, τι χρειάζεται για την προετοιμασία αυτής της μεγάλης επιχειρησιακής μετάβασης και γιατί θεωρείται ως τρόπος για το μέλλον; Η σαφής και αποτελεσματική εκπαίδευση σε όλα τα τμήματα, όπως η καθαριότητα, η συντήρηση, τα τρόφιμα και τα ποτά και η εγγραφή, είναι το κλειδί για την ομαλή εφαρμογή αυτού του τύπου προγράμματος.
Κάθε μέλος της ομάδας πρέπει να αισθάνεται αυτοπεποίθηση και να έχει καλή απόδοση σε κάθε κατηγορία, έτσι ώστε η εμπειρία του επισκέπτη να μην παραλείπει καθόλου και η καθημερινότητα του υπαλλήλου να είναι ευχάριστη.
Κοιτάζοντας μπροστά στο μέλλον της διαμονής σε ξενοδοχεία, είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ότι αυτή η συγκεκριμένη αλλαγή στην τεχνολογία δεν είναι μια προσπάθεια να αντικαταστήσει τον ανθρώπινο παράγοντα.
Αυτή η πρόοδος στην εμπειρία του επισκέπτη δεν είναι απλώς μια ώθηση για τον επισκέπτη. Αυτή η στρατηγική ενισχύει την καθημερινή ρουτίνα του προσωπικού του ξενοδοχείου, επιτρέποντας τους να επεκτείνουν τον ρόλο τους και να αναλάβουν ποικίλες ευθύνες.
Κάτι που με τη σειρά του ανοίγει την πόρτα των δυνατοτήτων για το πού μπορεί κάθε μέλος του προσωπικού να ακολουθήσει την καριέρα του στο μέλλον.
Όχι μόνο ένα διευρυμένο βιογραφικό είναι χρήσιμο από την άποψη της ανάπτυξης και της οικονομικής σκοπιάς, αλλά ο ρόλος που φέρνει αυτή η ευκαιρία παρέχει μια πιο ουσιαστική, ικανοποιητική εργασιακή εμπειρία που προάγει τη μακροζωία στον κλάδο.
Η ανύψωση κάθε μέλους του προσωπικού σε μια διευθυντική θέση με αυτήν την ιδιότητα αυξάνει την ικανότητα του να διαχειρίζεται και να βελτιώνει την εμπειρία των επισκεπτών με εμβέλεια 360 μοιρών.
Αυτή η προσέγγιση επιτρέπει επίσης στο προσωπικό να επικεντρωθεί στο βιωματικό, αξέχαστο μέρος της διαμονής ενός επισκέπτη.
Συνολικά, η αλλαγή της εμπειρίας των επισκεπτών που τα ξενοδοχεία παρουσιάζουν ως πρότυπο εδώ και δεκαετίες μπορεί να είναι μια δύσκολη υπόθεση.
Ωστόσο, με την πάροδο του χρόνου, η αλλαγή είναι ουσιαστική και η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο να είσαι πραγματικά φιλόξενος από πριν την άφιξη έως μετά την αναχώρηση δίνει σε κάθε επισκέπτη μια αξέχαστη διαμονή και υποστηρίζει το μέλλον του κλάδου της φιλοξενίας στο σύνολο του.
Σύνταξη: tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών