Στόχος είναι η Καστοριά να μετατραπεί σε έναν αναγνωρισμένο τουριστικό και πολιτιστικό προορισμό
Το τουριστικό προφίλ της Καστοριάς αναδεικνύει, μεταξύ άλλων, σε συνέντευξή του στην εκπομπή του Χάρη Ντιγριντάκη, Τρίποντο στην οικονομία, στον Alpha 98,9, ο δήμαρχος Καστοριάς, Ιωάννης Κορεντσίδης.
«Εμείς θέλουμε να προβάλουμε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που έχει η περιοχή μας, να τα προβάλουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, να αναβαθμίσουμε τις υποδομές μας. Χρειάζεται να αναβαθμίσουμε τις υποδομές μας και προς αυτή την κατεύθυνση προχωράμε. Ο τουρισμός δεν είναι κάτι υλικό, είναι κάτι άυλο. Κάνεις τα βήματα, κάνεις τις ενέργειες, όλες τις δράσεις και τις προσπάθειες και η ουσία και το αποτέλεσμα έρχονται αργότερα», επισημαίνει ο Ιωάννης Κορεντσίδης.
«Η Καστοριά μπορεί να προσελκύσει τα βλέμματα των επισκεπτών σε όλο τον κόσμο όλες τις εποχές του χρόνου, όχι μόνο το καλοκαίρι και τον χειμώνα, αλλά και την άνοιξη και το φθινόπωρο. Είμαστε, ως δημοτική Αρχή, στη φάση της ολοκλήρωσης για τη δημιουργία μιας στρατηγικής διακριτικής ταυτότητας, αυτό που λέμε branding strategy, με σκοπό η Καστοριά να μετατραπεί σε έναν αναγνωρισμένο τουριστικό και πολιτιστικό προορισμό», τονίζει, μεταξύ άλλων, ο δήμαρχος Καστοριάς.
Ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
«Εμείς θέλουμε να προβάλουμε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που έχει η περιοχή μας, να τα προβάλουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, να αναβαθμίσουμε τις υποδομές μας. Χρειάζεται να αναβαθμίσουμε τις υποδομές μας και προς αυτή την κατεύθυνση προχωράμε. Ο τουρισμός δεν είναι κάτι υλικό, είναι κάτι άυλο. Κάνεις τα βήματα, κάνεις τις ενέργειες, όλες τις δράσεις και τις προσπάθειες και η ουσία και το αποτέλεσμα έρχονται αργότερα», επισημαίνει ο Ιωάννης Κορεντσίδης.
«Η Καστοριά μπορεί να προσελκύσει τα βλέμματα των επισκεπτών σε όλο τον κόσμο όλες τις εποχές του χρόνου, όχι μόνο το καλοκαίρι και τον χειμώνα, αλλά και την άνοιξη και το φθινόπωρο. Είμαστε, ως δημοτική Αρχή, στη φάση της ολοκλήρωσης για τη δημιουργία μιας στρατηγικής διακριτικής ταυτότητας, αυτό που λέμε branding strategy, με σκοπό η Καστοριά να μετατραπεί σε έναν αναγνωρισμένο τουριστικό και πολιτιστικό προορισμό», τονίζει, μεταξύ άλλων, ο δήμαρχος Καστοριάς.
Ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών