Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Trivago: Πώς μπορούν οι ξενοδόχοι κάνουν αξέχαστη την εμπειρία των πελατών τους

Trivago: Πώς μπορούν οι ξενοδόχοι κάνουν αξέχαστη την εμπειρία των πελατών τους
Η αύξηση των εκδρομών και των δραστηριοτήτων εν μέρει οφείλεται στην άνθιση της οικονομίας διαμοιρασμού

Πλέον, την εμπειρία των πελατών στα ξενοδοχεία δεν χαρακτηρίζουν μόνο οι αναβαθμίσεις και οι εξελιγμένες μηχανές εσπρέσο στα δωμάτια.
Σύμφωνα με την Trivago το ποσό που διατίθενται να ξοδέψουν οι ταξιδιώτες σε εκδρομές και δραστηριότητες στον προορισμό τους αναμένεται να αγγίξει τα 266,7 δις δολάρια έως το 2027.
Οι ταξιδιώτες δεν λυπούνται τα λεφτά τους σε αυτόν τον τομέα της εμπειρίας και η αγορά είναι κάτι παραπάνω από πρόθυμη να τους εξυπηρετήσει.

Οι ταξιδιώτες που αναζητούν μια αξέχαστη εμπειρία πελάτη

Η αύξηση των εκδρομών και των δραστηριοτήτων εν μέρει οφείλεται στην άνθιση της οικονομίας διαμοιρασμού.
Στο πλαίσιο αυτό, η επιρροή που έχουν οι ντόπιοι οικοδεσπότες στον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιώτες ξοδεύουν τον χρόνο και τα χρήματα τους στις διακοπές ολοένα και μεγαλώνει.
Οι ταξιδιώτες που αναζητούν μια αξέχαστη εμπειρία πελάτη
ενδιαφέρονται για τα αγαπημένα στέκια, δραστηριότητες, εστιατόρια, μουσεία και εκδηλώσεις του οικοδεσπότη τους.
Δεν αναφερόμαστε στα κλασικά τουρ με τα πόδια ή με Segway ή στα αξιοθέατα, αν και αυτά έχουν τη γοητεία τους.
Μιλάμε για τις δραστηριότητες που μπορεί να απολαύσει κανείς μόνο σε μια συγκεκριμένη πόλη, χωριό ή περιοχή.
Ένα εξαιρετικό παράδειγμα είναι η έπαυλη Casa do Outeiro Tuias στην περιοχή Douro της Πορτογαλίας.
Προκειμένου οι επισκέπτες να νιώσουν πραγματικά ένα με το γραφικό περιβάλλον, οι ιδιοκτήτες δημιούργησαν εξατομικευμένα δρομολόγια. Αυτά αφορούν τα αξιοθέατα και πρωτίστως, τις γεύσεις της περιοχής που φημίζεται για την αμπελουργία της, συμπεριλαμβανομένων και ιδιωτικών τουρ σε αμπελώνες.

Trivago: Πώς μπορούν οι ξενοδόχοι κάνουν αξέχαστη την εμπειρία των πελατών τους

Σύμφωνα με την Trivago με τη δημιουργία ουσιαστικών, ισχυρών δεσμών μεταξύ του καταλύματος και της τοποθεσίας βελτιώνετε την επιχείρηση σας με πολλούς τρόπους.
Το πρώτο και ίσως το πιο σημαντικό που επιτυγχάνετε, είναι η ενίσχυση της εμπειρίας του πελάτη.
Οι ταξιδιώτες θέλουν να συμμετάσχουν σε ξεχωριστές δραστηριότητες που δεν θα ξεχάσουν ποτέ.
Εάν τους προτείνετε ή τους προσφέρετε τέτοιες δραστηριότητες, η διαμονή τους θα γίνει ακόμη πιο ευχάριστη και θα διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό.
Ένα πράγμα που πρέπει να λάβετε υπόψη σας όταν αποφασίζετε ποιες δραστηριότητες θα προωθήσετε και θα προσφέρετε είναι ο κατακερματισμός της αγοράς.
Οι επισκέπτες σας είναι όλοι τους διαφορετικά άτομα, με διαφορετικά ενδιαφέροντα.

Πως θα αναδείξετε τις μοναδικές δραστηριότητες σας

Για να αναδείξετε τις μοναδικές δραστηριότητες στις οποίες μπορούν να συμμετάσχουν οι επισκέπτες σας κατά τη διαμονή τους, χρησιμοποιήστε:

  • Τα κανάλια σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  • Την παρουσία σας σε συνεργαζόμενους ιστότοπους κρατήσεων.
  • Τον δικό σας ιστότοπο.

Θα κεντρίσετε το ενδιαφέρον τους και το κατάλυμα σας θα γίνει ακόμη πιο ελκυστικό. Πώς;
Χρειάζεστε λίγη έμπνευση.
Ορισμένα ενδιαφέροντα παραδείγματα είναι το τουρ φωτογραφίας της ανατολής του ήλιου στο Σαν Φρανσίσκο, ο περίπατος στο Κρόιτσμπεργκ, τη μποέμ συνοικία του Βερολίνου ή το μάθημα παρασκευής τρούφας στο Κούσκο, με την καλύτερη περουβιανή σοκολάτα.
Οι σχέσεις που χτίζετε με τις τοπικές επιχειρήσεις βοηθούν την κοινότητα και ενισχύουν το πλαίσιο στο οποίο ανήκει και το κατάλυμα σας.
Οι ισχυρές και μακροχρόνιες σχέσεις με τις επιχειρήσεις που σας περιβάλλουν προωθούν την αμφίδρομη ανάπτυξη και προσφέρουν πολύτιμες δυνατότητες διαφήμισης για την επιχείρηση σας.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης