Οι κρατήσεις που πραγματοποιήθηκαν στην ΕΕ μειώθηκαν κατά 20% από τον Ιούνιο έως τον Ιούλιο, για να αυξηθούν αργότερα κατά 24% τον Αύγουστο
Τα επαγγελματικά ταξίδια, αναμένεται να αυξηθούν αυτό το φθινόπωρο, αποκαλύπτει η τελευταία ανάλυση της Trip Actions.
Οι παγκόσμιες ταξιδιωτικές κρατήσεις που αναλύθηκαν από την 1η Σεπτεμβρίου έως τις 19 Νοεμβρίου είναι σχεδόν έξι φορές υψηλότερες από ό,τι το 2021.
Η Trip Actions αποκάλυψε ότι οι ταξιδιωτικές δαπάνες αυξήθηκαν κατά 27% τον Αύγουστο.
Αυτή η τάση αναμένεται να συνεχιστεί και τον Σεπτέμβριο, με αναμενόμενη αύξηση των κρατήσεων κατά 30%.
Οι κρατήσεις που πραγματοποιήθηκαν στην ΕΕ μειώθηκαν κατά 20% από τον Ιούνιο έως τον Ιούλιο, για να αυξηθούν αργότερα κατά 24% τον Αύγουστο.
Οι κύριοι προορισμοί EMEA για επαγγελματικά ταξίδια
Στην περιοχή EMEA, οι κύριοι προορισμοί για επαγγελματικά ταξίδια αυτή τη σεζόν είναι το Λονδίνο, το Παρίσι και η Λισαβόνα, καθώς και το Δουβλίνο, η Ρώμη και η Βαρκελώνη.
Από την άλλη πλευρά, οι τιμές των πτήσεων έχουν αρχίσει να πέφτουν στις ΗΠΑ και την Ευρώπη, φτάνοντας σχεδόν σε επίπεδα χαμηλότερα από το 2019, πριν από την επιδημία του COVID-19.
Όπως τόνισε η Trip Actions, οι τιμές των πτήσεων εντός της Ευρώπης μειώθηκαν κατά 47% από 380 ευρώ στην καλοκαιρινή αιχμή σε 258 ευρώ στα τέλη Αυγούστου.
Η μέση τιμή πτήσης για μια πτήση της ΕΕ εντός της ζώνης ήταν 260 ευρώ τον Αύγουστο, η οποία ήταν μειωμένη από τον μέσο όρο των 268 ευρώ τον Αύγουστο του 2019.
Οι αλλαγές στα ταξιδιωτικά μοτίβα
Οι εταιρείες που γίνονται πιο ευέλικτες και οι απομακρυσμένοι εργαζόμενοι τον τελευταίο χρόνο έχουν επηρεάσει τα ταξιδιωτικά μοτίβα, καθώς η συγκέντρωση της ομάδας έχει γίνει ο νούμερο ένα λόγος για επαγγελματικά ταξίδια.
Οι συναντήσεις της ομάδας εντός και εκτός έδρας αντιπροσωπεύουν πλέον το 38% των επαγγελματικών ταξιδιών, σε σύγκριση με το 33% των ταξιδιών για σκοπούς πωλήσεων, που ήταν ο κύριος λόγος για ταξίδια πριν από την πανδημία COVID-19.
«Τα σημερινά μοντέλα εργασίας είναι εξ ορισμού παγκόσμια. Ο τρόπος με τον οποίο σκεφτόμασταν αλλάζει, τόνισε η Nina Herold, γενική διευθύντρια στην Trip Actions.
Οι πωλήσεις εξακολουθούν να αποτελούν υψηλή προτεραιότητα, αλλά τώρα βλέπουμε τους πελάτες να δίνουν τόση σημασία στα ομαδικά ταξίδια και την ενίσχυση της κουλτούρας όσο εμείς για τις νίκες των πωλήσεων».
Επιπλέον, υπήρξαν περισσότερες περιπτώσεις υπαλλήλων που συνδύαζαν επαγγελματικά ταξίδια και ταξίδια αναψυχής, με το 35% των κρατήσεων να περιλαμβάνει πλέον διαμονή για Σαββατοκύριακο.
Σχεδόν τα δύο τρίτα ή το 65% των επιχειρήσεων παγκοσμίως σχεδιάζουν να αυξήσουν τον αριθμό των ταξιδιών που πραγματοποιούν, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης τόσο του μέσου αριθμού ταξιδιωτών ανά εταιρεία όσο και του μέσου όρου ημερήσιων κρατήσεων.
Αν και τα ταξιδιωτικά μοτίβα έχουν αλλάξει, ο ενθουσιασμός για ταξίδια είναι εκεί και πιο έντονος.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Οι παγκόσμιες ταξιδιωτικές κρατήσεις που αναλύθηκαν από την 1η Σεπτεμβρίου έως τις 19 Νοεμβρίου είναι σχεδόν έξι φορές υψηλότερες από ό,τι το 2021.
Η Trip Actions αποκάλυψε ότι οι ταξιδιωτικές δαπάνες αυξήθηκαν κατά 27% τον Αύγουστο.
Αυτή η τάση αναμένεται να συνεχιστεί και τον Σεπτέμβριο, με αναμενόμενη αύξηση των κρατήσεων κατά 30%.
Οι κρατήσεις που πραγματοποιήθηκαν στην ΕΕ μειώθηκαν κατά 20% από τον Ιούνιο έως τον Ιούλιο, για να αυξηθούν αργότερα κατά 24% τον Αύγουστο.
Οι κύριοι προορισμοί EMEA για επαγγελματικά ταξίδια
Στην περιοχή EMEA, οι κύριοι προορισμοί για επαγγελματικά ταξίδια αυτή τη σεζόν είναι το Λονδίνο, το Παρίσι και η Λισαβόνα, καθώς και το Δουβλίνο, η Ρώμη και η Βαρκελώνη.
Από την άλλη πλευρά, οι τιμές των πτήσεων έχουν αρχίσει να πέφτουν στις ΗΠΑ και την Ευρώπη, φτάνοντας σχεδόν σε επίπεδα χαμηλότερα από το 2019, πριν από την επιδημία του COVID-19.
Όπως τόνισε η Trip Actions, οι τιμές των πτήσεων εντός της Ευρώπης μειώθηκαν κατά 47% από 380 ευρώ στην καλοκαιρινή αιχμή σε 258 ευρώ στα τέλη Αυγούστου.
Η μέση τιμή πτήσης για μια πτήση της ΕΕ εντός της ζώνης ήταν 260 ευρώ τον Αύγουστο, η οποία ήταν μειωμένη από τον μέσο όρο των 268 ευρώ τον Αύγουστο του 2019.
Οι αλλαγές στα ταξιδιωτικά μοτίβα
Οι εταιρείες που γίνονται πιο ευέλικτες και οι απομακρυσμένοι εργαζόμενοι τον τελευταίο χρόνο έχουν επηρεάσει τα ταξιδιωτικά μοτίβα, καθώς η συγκέντρωση της ομάδας έχει γίνει ο νούμερο ένα λόγος για επαγγελματικά ταξίδια.
Οι συναντήσεις της ομάδας εντός και εκτός έδρας αντιπροσωπεύουν πλέον το 38% των επαγγελματικών ταξιδιών, σε σύγκριση με το 33% των ταξιδιών για σκοπούς πωλήσεων, που ήταν ο κύριος λόγος για ταξίδια πριν από την πανδημία COVID-19.
«Τα σημερινά μοντέλα εργασίας είναι εξ ορισμού παγκόσμια. Ο τρόπος με τον οποίο σκεφτόμασταν αλλάζει, τόνισε η Nina Herold, γενική διευθύντρια στην Trip Actions.
Οι πωλήσεις εξακολουθούν να αποτελούν υψηλή προτεραιότητα, αλλά τώρα βλέπουμε τους πελάτες να δίνουν τόση σημασία στα ομαδικά ταξίδια και την ενίσχυση της κουλτούρας όσο εμείς για τις νίκες των πωλήσεων».
Επιπλέον, υπήρξαν περισσότερες περιπτώσεις υπαλλήλων που συνδύαζαν επαγγελματικά ταξίδια και ταξίδια αναψυχής, με το 35% των κρατήσεων να περιλαμβάνει πλέον διαμονή για Σαββατοκύριακο.
Σχεδόν τα δύο τρίτα ή το 65% των επιχειρήσεων παγκοσμίως σχεδιάζουν να αυξήσουν τον αριθμό των ταξιδιών που πραγματοποιούν, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης τόσο του μέσου αριθμού ταξιδιωτών ανά εταιρεία όσο και του μέσου όρου ημερήσιων κρατήσεων.
Αν και τα ταξιδιωτικά μοτίβα έχουν αλλάξει, ο ενθουσιασμός για ταξίδια είναι εκεί και πιο έντονος.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών