Η Trivago αποκαλύπτει βήμα-βήμα πώς θα ανταποκριθούν τα ξενοδοχεία στις νέες τάσεις στα ταξίδια
Οι ανερχόμενες ταξιδιωτικές τάσεις και συμπεριφορές, που έχουν προκύψει από την πανδημία θα παραμείνουν και μετά την κρίση.
Τα ξενοδοχεία καλούνται να ανταποκριθούν σε ένα νέο τοπίο για ταξιδιώτες. Να εντείνουν τις προσπάθειες τους, προσαρμόζοντας τη δραστηριότητα τους σε καινούργιες συμπεριφορές και προτεραιότητες.
Πώς; Η Trivago αποκαλύπτει βήμα-βήμα πώς θα ανταποκριθούν τα ξενοδοχεία στις νέες τάσεις στα ταξίδια, προκειμένου να προσελκύσουν πελάτες, καθώς και να δημιουργήσουν ενδιαφέρουσες εμπειρίες εντός του καταλύματος, για να τους ικανοποιήσουν.
Πώς θα ανταποκριθούν τα ξενοδοχεία στις νέες τάσεις στα ταξίδια
Αλληλεπιδράστε με τους πελάτες σας
Λόγω της σχετικής αβεβαιότητας ως προς τα ταξίδια στην περίοδο μετά την κρίση, είναι σημαντικό να μην περιορίζεστε μόνο στις πωλήσεις, αλλά να αλληλεπιδράτε και με άλλους τρόπους με τους πελάτες σας, ώστε να δημιουργήσετε σχέσεις εμπιστοσύνης που θα αντέξουν στον χρόνο. Από αυτή την άποψη, το μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης είναι το πιο επωφελές.
Οι τεχνικές μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης σας δίνουν τη δυνατότητα να διαφημίσετε τα δωμάτια και άλλες υπηρεσίες σας, να προωθήσετε προσφορές και να ενισχύσετε τις επαφές με τους πελάτες.
Το μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να πραγματοποιηθεί με τη μορφή του περιεχομένου της ιστοσελίδας σας, συμπεριλαμβάνοντας κείμενα και εικόνες, μέσω τεχνικών SEO. Ένα ακόμη εργαλείο μάρκετινγκ που είναι ευέλικτο, αποτελεσματικό και απαραίτητο είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Για μια πετυχημένη στρατηγική στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα χρειαστεί να ενσωματώσετε διάφορες πλατφόρμες, όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter, το LinkedIn κ.λπ.
Τέλος, αλλά εξίσου σημαντικό, το email marketing είναι ένας οικονομικός και αποτελεσματικός αλληλεπίδρασης με τους πελάτες σας και αύξησης της προβολής του ξενοδοχείου σας, ακόμη και στην περίοδο της κρίσης.
Μπορείτε να μοιραστείτε φωτογραφίες, σύντομα βίντεο και δημοσιεύσεις blog σχετικά με τα μέτρα ασφαλείας που λαμβάνονται στο κατάλυμα σας, ώστε να προσελκύσετε το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών σε αυτό.
Με τη βοήθεια στοχευόμενων καμπανιών επί πληρωμή και email στην τοπική βάση πελατών, μπορείτε να προσεγγίσετε τους πιθανούς πελάτες σας εύκολα και αποτελεσματικά.
Προσφέρετε αυτό που θέλουν οι πελάτες σας
Οι σημερινοί ταξιδιώτες αναζητούν ασφαλείς, τοπικές, οικογενειακές ταξιδιωτικές επιλογές.
Σε αυτή την περίπτωση, το κατάλυμα και οι υπηρεσίες σας πρέπει να ανταποκρίνονται σε αυτές τις νέες απαιτήσεις των πελατών σας.
Τοπικά ταξίδια
Για να κάνετε το κατάλυμα σας ελκυστικό για τους ντόπιους ταξιδιώτες, βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλογές στάθμευσης στο ξενοδοχείο σας ή γύρω από αυτό. Αν είναι δυνατό, καταργήστε τις πρόσθετες χρεώσεις στάθμευσης.
Επίσης, η ιστοσελίδα σας, οι λογαριασμοί σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το metasearch και άλλες πύλες κρατήσεών σας πρέπει να δείχνουν όλες τις λεπτομέρειες και τις επιλογές στάθμευσης, για να προσελκύσετε άτομα που προτιμούν τα οδικά ταξίδια.
Καθώς οι άνθρωποι θα ταξιδεύουν πλέον ολοένα και περισσότερο με αυτοκίνητο, θα είναι πολύ πιο ευέλικτοι και μπορεί να θέλουν να κάνουν check-in και check-out σε ασυνήθιστες ώρες.
Φροντίστε να τους καλωσορίζετε οποιαδήποτε ώρα της ημέρας και της νύχτας, παρέχοντας ρεσεψιόν που λειτουργεί όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.
Οικονομικά ταξίδια
Λόγω της σχετικής αβεβαιότητας ως προς τα ταξίδια αυτή την περίοδο, οι ταξιδιώτες χρειάζονται παραπάνω κίνητρα για να προγραμματίσουν ένα ταξίδι.
Τέτοιου είδους ταξιδιώτες με χαμηλό προϋπολογισμό προτιμούν μειωμένες τιμές και προσφορές.
Ως ξενοδόχος, αν σχεδιάζετε να μειώσετε τις τιμές των δωματίων σας, ενδέχεται να θυσιάσετε την τιμολογιακή σας ισχύ και να αντιμετωπίσετε οικονομικές επιπτώσεις όσον αφορά τα μελλοντικά σας κέρδη.
Έτσι, μια καλή στρατηγική είναι να διατηρήσετε τις τιμές σας σε κανονικά επίπεδα και να προωθήσετε προσφορές ή δωρεάν παροχές για τους εγχώριους ταξιδιώτες.
Ασφαλή ταξίδια
Στις μέρες μας, οι πελάτες επιθυμούν να κάνουν check-in και check-out χωρίς επαφή και χωρίς κλειδιά, καθώς και να έχουν περιορισμένες προσωπικές αλληλεπιδράσεις.
Βεβαιωθείτε ότι διαθέτετε τέτοιου είδους παροχές στο κατάλυμα σας. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι αυτές οι πληροφορίες αναγράφονται σε εμφανές σημείο στις καταχωρίσεις σας σε όλα τα συνδεδεμένα κανάλια κρατήσεων και στις μηχανές metasearch.
Οικογενειακά ταξίδια
Μετά από τον περιορισμό της κυκλοφορίας, οι άνθρωποι θέλουν να κάνουν χαλαρωτικές διακοπές με τις οικογένειές τους, προκειμένου να ανανεωθούν.
Θα προτιμήσουν καταλύματα που έχουν παροχές για παιδιά και τα οποία δέχονται κατοικίδια.
Ως εκ τούτου, θέλουν παροχές, όπως τηλεοπτικά προγράμματα που είναι κατάλληλα για οικογένειες, δωρεάν πρωινό στο δωμάτιο, υπηρεσία καθαρισμού και στεγνώματος ρούχων εντός του καταλύματος, παιδότοπο, και άλλες ψυχαγωγικές δραστηριότητες για όλη την οικογένεια, όπως πεζοπορία και ποδηλασία.
Βιωματικά ταξίδια
Για να προωθήσετε δραστηριότητες διακοπών κοντά στο σπίτι εντός του καταλύματος σας ή γύρω από αυτό, δημιουργήστε τοπικές, ολοκληρωμένες εμπειρίες για τους πελάτες σας.
Προωθήστε τις τοπικές προσφορές σας, όπως εκδηλώσεις γευσιγνωσίας και γαστρονομίας, δοκιμή κρασιού, περιπάτους στη φύση, εξατομικευμένα δρομολόγια κατά περιοχή κ.λπ., στην ιστοσελίδα και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σας.
Μπορείτε επίσης να συνεργαστείτε με τοπικά ταξιδιωτικά γραφεία και μικρές ταξιδιωτικές επιχειρήσεις, για συνδυαστικές πωλήσεις των δωματίων σας και άλλων προϊόντων και υπηρεσιών.
Προσφέρετε τοπικές εμπειρίες αλλάζοντας το συνηθισμένο μενού σας, ώστε να προσφέρετε πιο αυθεντικά και ενδιαφέροντα τοπικά πιάτα. Επίσης, οι παραδοσιακές συνταγές θα εκτελούνται με τη χρήση τοπικών και φρέσκων προϊόντων και υγιεινών συστατικών.
Άλλοι τρόποι προβολής της τοπικής κουζίνας είναι η διοργάνωση γαστρονομικών εκδηλώσεων ή περιηγήσεων γευσιγνωσίας και η πραγματοποίηση μαθημάτων ή επιδείξεων μαγειρικής.
Μπορείτε επίσης να προσδώσετε περισσότερη αυθεντικότητα στους κοινόχρηστους χώρους και στα δωμάτια του ξενοδοχείου μέσω τοπικών στοιχείων, έργων τέχνης και υλικών.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Τα ξενοδοχεία καλούνται να ανταποκριθούν σε ένα νέο τοπίο για ταξιδιώτες. Να εντείνουν τις προσπάθειες τους, προσαρμόζοντας τη δραστηριότητα τους σε καινούργιες συμπεριφορές και προτεραιότητες.
Πώς; Η Trivago αποκαλύπτει βήμα-βήμα πώς θα ανταποκριθούν τα ξενοδοχεία στις νέες τάσεις στα ταξίδια, προκειμένου να προσελκύσουν πελάτες, καθώς και να δημιουργήσουν ενδιαφέρουσες εμπειρίες εντός του καταλύματος, για να τους ικανοποιήσουν.
Πώς θα ανταποκριθούν τα ξενοδοχεία στις νέες τάσεις στα ταξίδια
Αλληλεπιδράστε με τους πελάτες σας
Λόγω της σχετικής αβεβαιότητας ως προς τα ταξίδια στην περίοδο μετά την κρίση, είναι σημαντικό να μην περιορίζεστε μόνο στις πωλήσεις, αλλά να αλληλεπιδράτε και με άλλους τρόπους με τους πελάτες σας, ώστε να δημιουργήσετε σχέσεις εμπιστοσύνης που θα αντέξουν στον χρόνο. Από αυτή την άποψη, το μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης είναι το πιο επωφελές.
Οι τεχνικές μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης σας δίνουν τη δυνατότητα να διαφημίσετε τα δωμάτια και άλλες υπηρεσίες σας, να προωθήσετε προσφορές και να ενισχύσετε τις επαφές με τους πελάτες.
Το μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να πραγματοποιηθεί με τη μορφή του περιεχομένου της ιστοσελίδας σας, συμπεριλαμβάνοντας κείμενα και εικόνες, μέσω τεχνικών SEO. Ένα ακόμη εργαλείο μάρκετινγκ που είναι ευέλικτο, αποτελεσματικό και απαραίτητο είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Για μια πετυχημένη στρατηγική στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα χρειαστεί να ενσωματώσετε διάφορες πλατφόρμες, όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter, το LinkedIn κ.λπ.
Τέλος, αλλά εξίσου σημαντικό, το email marketing είναι ένας οικονομικός και αποτελεσματικός αλληλεπίδρασης με τους πελάτες σας και αύξησης της προβολής του ξενοδοχείου σας, ακόμη και στην περίοδο της κρίσης.
Μπορείτε να μοιραστείτε φωτογραφίες, σύντομα βίντεο και δημοσιεύσεις blog σχετικά με τα μέτρα ασφαλείας που λαμβάνονται στο κατάλυμα σας, ώστε να προσελκύσετε το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών σε αυτό.
Με τη βοήθεια στοχευόμενων καμπανιών επί πληρωμή και email στην τοπική βάση πελατών, μπορείτε να προσεγγίσετε τους πιθανούς πελάτες σας εύκολα και αποτελεσματικά.
Προσφέρετε αυτό που θέλουν οι πελάτες σας
Οι σημερινοί ταξιδιώτες αναζητούν ασφαλείς, τοπικές, οικογενειακές ταξιδιωτικές επιλογές.
Σε αυτή την περίπτωση, το κατάλυμα και οι υπηρεσίες σας πρέπει να ανταποκρίνονται σε αυτές τις νέες απαιτήσεις των πελατών σας.
Τοπικά ταξίδια
Για να κάνετε το κατάλυμα σας ελκυστικό για τους ντόπιους ταξιδιώτες, βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλογές στάθμευσης στο ξενοδοχείο σας ή γύρω από αυτό. Αν είναι δυνατό, καταργήστε τις πρόσθετες χρεώσεις στάθμευσης.
Επίσης, η ιστοσελίδα σας, οι λογαριασμοί σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το metasearch και άλλες πύλες κρατήσεών σας πρέπει να δείχνουν όλες τις λεπτομέρειες και τις επιλογές στάθμευσης, για να προσελκύσετε άτομα που προτιμούν τα οδικά ταξίδια.
Καθώς οι άνθρωποι θα ταξιδεύουν πλέον ολοένα και περισσότερο με αυτοκίνητο, θα είναι πολύ πιο ευέλικτοι και μπορεί να θέλουν να κάνουν check-in και check-out σε ασυνήθιστες ώρες.
Φροντίστε να τους καλωσορίζετε οποιαδήποτε ώρα της ημέρας και της νύχτας, παρέχοντας ρεσεψιόν που λειτουργεί όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.
Οικονομικά ταξίδια
Λόγω της σχετικής αβεβαιότητας ως προς τα ταξίδια αυτή την περίοδο, οι ταξιδιώτες χρειάζονται παραπάνω κίνητρα για να προγραμματίσουν ένα ταξίδι.
Τέτοιου είδους ταξιδιώτες με χαμηλό προϋπολογισμό προτιμούν μειωμένες τιμές και προσφορές.
Ως ξενοδόχος, αν σχεδιάζετε να μειώσετε τις τιμές των δωματίων σας, ενδέχεται να θυσιάσετε την τιμολογιακή σας ισχύ και να αντιμετωπίσετε οικονομικές επιπτώσεις όσον αφορά τα μελλοντικά σας κέρδη.
Έτσι, μια καλή στρατηγική είναι να διατηρήσετε τις τιμές σας σε κανονικά επίπεδα και να προωθήσετε προσφορές ή δωρεάν παροχές για τους εγχώριους ταξιδιώτες.
Ασφαλή ταξίδια
Στις μέρες μας, οι πελάτες επιθυμούν να κάνουν check-in και check-out χωρίς επαφή και χωρίς κλειδιά, καθώς και να έχουν περιορισμένες προσωπικές αλληλεπιδράσεις.
Βεβαιωθείτε ότι διαθέτετε τέτοιου είδους παροχές στο κατάλυμα σας. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι αυτές οι πληροφορίες αναγράφονται σε εμφανές σημείο στις καταχωρίσεις σας σε όλα τα συνδεδεμένα κανάλια κρατήσεων και στις μηχανές metasearch.
Οικογενειακά ταξίδια
Μετά από τον περιορισμό της κυκλοφορίας, οι άνθρωποι θέλουν να κάνουν χαλαρωτικές διακοπές με τις οικογένειές τους, προκειμένου να ανανεωθούν.
Θα προτιμήσουν καταλύματα που έχουν παροχές για παιδιά και τα οποία δέχονται κατοικίδια.
Ως εκ τούτου, θέλουν παροχές, όπως τηλεοπτικά προγράμματα που είναι κατάλληλα για οικογένειες, δωρεάν πρωινό στο δωμάτιο, υπηρεσία καθαρισμού και στεγνώματος ρούχων εντός του καταλύματος, παιδότοπο, και άλλες ψυχαγωγικές δραστηριότητες για όλη την οικογένεια, όπως πεζοπορία και ποδηλασία.
Βιωματικά ταξίδια
Για να προωθήσετε δραστηριότητες διακοπών κοντά στο σπίτι εντός του καταλύματος σας ή γύρω από αυτό, δημιουργήστε τοπικές, ολοκληρωμένες εμπειρίες για τους πελάτες σας.
Προωθήστε τις τοπικές προσφορές σας, όπως εκδηλώσεις γευσιγνωσίας και γαστρονομίας, δοκιμή κρασιού, περιπάτους στη φύση, εξατομικευμένα δρομολόγια κατά περιοχή κ.λπ., στην ιστοσελίδα και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σας.
Μπορείτε επίσης να συνεργαστείτε με τοπικά ταξιδιωτικά γραφεία και μικρές ταξιδιωτικές επιχειρήσεις, για συνδυαστικές πωλήσεις των δωματίων σας και άλλων προϊόντων και υπηρεσιών.
Προσφέρετε τοπικές εμπειρίες αλλάζοντας το συνηθισμένο μενού σας, ώστε να προσφέρετε πιο αυθεντικά και ενδιαφέροντα τοπικά πιάτα. Επίσης, οι παραδοσιακές συνταγές θα εκτελούνται με τη χρήση τοπικών και φρέσκων προϊόντων και υγιεινών συστατικών.
Άλλοι τρόποι προβολής της τοπικής κουζίνας είναι η διοργάνωση γαστρονομικών εκδηλώσεων ή περιηγήσεων γευσιγνωσίας και η πραγματοποίηση μαθημάτων ή επιδείξεων μαγειρικής.
Μπορείτε επίσης να προσδώσετε περισσότερη αυθεντικότητα στους κοινόχρηστους χώρους και στα δωμάτια του ξενοδοχείου μέσω τοπικών στοιχείων, έργων τέχνης και υλικών.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών