Tο 37,8% των τουριστικών γραφείων που συμμετείχαν στην έρευνα (παραδοσιακά και διαδικτυακά) δήλωσαν ότι η τρέχουσα κατάσταση στη διανομή των ταξιδιωτικών υπηρεσιών ήταν «καλή»
Ο δείκτης κλίματος τουριστικών πωλήσεων Dr. Fried & Partner στα γερμανικά ταξιδιωτικά πρακτορεία συνέχισε να επιδεινώνεται τον Σεπτέμβριο σε σύγκριση με τον Αύγουστο και οι προσδοκίες για τα κέρδη έχουν επιδεινωθεί.
Ο δείκτης που αντανακλά τη διάθεση στα τουριστικά πρακτορεία στην Γερμανία μειώθηκε από τις 107,6 στις 99,6 μονάδες.
Tο 37,8% των τουριστικών γραφείων που συμμετείχαν στην έρευνα (παραδοσιακά και διαδικτυακά) δήλωσαν ότι η τρέχουσα κατάσταση στη διανομή των ταξιδιωτικών υπηρεσιών ήταν «καλή», ενώ ήταν «ικανοποιητική» για λίγο κάτω από 45% και «φτωχή» για το 17,3%.
Συγκριτικά με τον προηγούμενο μήνα, το 32,2% βαθμολόγησε την επιχειρηματική κατάσταση ως «καλή», το 53,3% «ικανοποιητική» και το 14,4% «κακή».
Πιο απαισιόδοξη προοπτική για τις μελλοντικές επιχειρήσεις
Οι προσδοκίες για τη μελλοντική ζήτηση έχουν επιδεινωθεί. Το 41,2% των ταξιδιωτικών πρακτόρων αναμένει πτώση της ζήτησης για ταξιδιωτικές υπηρεσίες τους επόμενους έξι μήνες σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, αν και οι ταξιδιωτικοί πωλητές ήταν πολύ πιο αισιόδοξοι τον προηγούμενο μήνα. Εκείνη την εποχή, μόνο το 20,7% ανέμενε μείωση της ζήτησης.
Το 34,0% πιστεύει ότι η ζήτηση θα παραμείνει ίδια (προηγούμενος μήνας: 52,9%) και λίγο λιγότερο από έναν στους τέσσερις δήλωσε τον Σεπτέμβριο ότι η ζήτηση θα αυξηθεί.
Αυτό είναι περίπου στο ίδιο επίπεδο με τον προηγούμενο μήνα (26,4%).
Η εκτίμηση των προσδοκιών για τα κέρδη τους επόμενους έξι μήνες είναι πολύ πιο απαισιόδοξη.
Σχεδόν το 47% των ερωτηθέντων αναμένει ότι η κατάσταση των κερδών θα επιδεινωθεί τους επόμενους έξι μήνες (Αύγουστος: 27%).
Ενώ το 32,7% των ταξιδιωτικών γραφείων δήλωσε τον Σεπτέμβριο ότι η κατάσταση των κερδών δεν αναμένεται να αλλάξει, το ποσοστό αυτό ήταν 43,8% τον προηγούμενο μήνα.
Μόνο το 20,4% πιστεύει ότι η κατάσταση των κερδών θα βελτιωθεί (προηγούμενος μήνας: 29,2%).
Ο δείκτης πωλήσεων άρχισε να μειώνεται τον Ιούλιο
Η ανάπτυξη του κλιματικού δείκτη τουριστικών πωλήσεων δείχνει ένα σαφές μοτίβο τους τελευταίους μήνες.
Ενώ συζητούνταν για πιθανά νέα lockdown τον Ιανουάριο του 2022, ο δείκτης ήταν στις 93,9 μονάδες.
Όταν οι πολιτικοί διατύπωσαν ξεκάθαρα ότι δεν θα υπάρξει περαιτέρω lockdown, ο δείκτης ανέβηκε στις 130,5 μονάδες τον Φεβρουάριο.
Σε μεγάλο βαθμό ανεπηρέαστη από τον πόλεμο στην Ουκρανία, παρέμεινε σχετικά σταθερή τους επόμενους μήνες μέχρι τον Αύγουστο.
Τον Μάρτιο ήταν 131,6, τον Απρίλιο 132,4, τον Μάιο 145,6, τον Ιούνιο 149,9 – μετά έπεσε στο 130,3 τον Ιούλιο και στο 107,6 τον Αύγουστο. Και τον Σεπτέμβριο είναι πλέον μόνο 99,6 μονάδες.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Ο δείκτης που αντανακλά τη διάθεση στα τουριστικά πρακτορεία στην Γερμανία μειώθηκε από τις 107,6 στις 99,6 μονάδες.
Tο 37,8% των τουριστικών γραφείων που συμμετείχαν στην έρευνα (παραδοσιακά και διαδικτυακά) δήλωσαν ότι η τρέχουσα κατάσταση στη διανομή των ταξιδιωτικών υπηρεσιών ήταν «καλή», ενώ ήταν «ικανοποιητική» για λίγο κάτω από 45% και «φτωχή» για το 17,3%.
Συγκριτικά με τον προηγούμενο μήνα, το 32,2% βαθμολόγησε την επιχειρηματική κατάσταση ως «καλή», το 53,3% «ικανοποιητική» και το 14,4% «κακή».
Πιο απαισιόδοξη προοπτική για τις μελλοντικές επιχειρήσεις
Οι προσδοκίες για τη μελλοντική ζήτηση έχουν επιδεινωθεί. Το 41,2% των ταξιδιωτικών πρακτόρων αναμένει πτώση της ζήτησης για ταξιδιωτικές υπηρεσίες τους επόμενους έξι μήνες σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, αν και οι ταξιδιωτικοί πωλητές ήταν πολύ πιο αισιόδοξοι τον προηγούμενο μήνα. Εκείνη την εποχή, μόνο το 20,7% ανέμενε μείωση της ζήτησης.
Το 34,0% πιστεύει ότι η ζήτηση θα παραμείνει ίδια (προηγούμενος μήνας: 52,9%) και λίγο λιγότερο από έναν στους τέσσερις δήλωσε τον Σεπτέμβριο ότι η ζήτηση θα αυξηθεί.
Αυτό είναι περίπου στο ίδιο επίπεδο με τον προηγούμενο μήνα (26,4%).
Η εκτίμηση των προσδοκιών για τα κέρδη τους επόμενους έξι μήνες είναι πολύ πιο απαισιόδοξη.
Σχεδόν το 47% των ερωτηθέντων αναμένει ότι η κατάσταση των κερδών θα επιδεινωθεί τους επόμενους έξι μήνες (Αύγουστος: 27%).
Ενώ το 32,7% των ταξιδιωτικών γραφείων δήλωσε τον Σεπτέμβριο ότι η κατάσταση των κερδών δεν αναμένεται να αλλάξει, το ποσοστό αυτό ήταν 43,8% τον προηγούμενο μήνα.
Μόνο το 20,4% πιστεύει ότι η κατάσταση των κερδών θα βελτιωθεί (προηγούμενος μήνας: 29,2%).
Ο δείκτης πωλήσεων άρχισε να μειώνεται τον Ιούλιο
Η ανάπτυξη του κλιματικού δείκτη τουριστικών πωλήσεων δείχνει ένα σαφές μοτίβο τους τελευταίους μήνες.
Ενώ συζητούνταν για πιθανά νέα lockdown τον Ιανουάριο του 2022, ο δείκτης ήταν στις 93,9 μονάδες.
Όταν οι πολιτικοί διατύπωσαν ξεκάθαρα ότι δεν θα υπάρξει περαιτέρω lockdown, ο δείκτης ανέβηκε στις 130,5 μονάδες τον Φεβρουάριο.
Σε μεγάλο βαθμό ανεπηρέαστη από τον πόλεμο στην Ουκρανία, παρέμεινε σχετικά σταθερή τους επόμενους μήνες μέχρι τον Αύγουστο.
Τον Μάρτιο ήταν 131,6, τον Απρίλιο 132,4, τον Μάιο 145,6, τον Ιούνιο 149,9 – μετά έπεσε στο 130,3 τον Ιούλιο και στο 107,6 τον Αύγουστο. Και τον Σεπτέμβριο είναι πλέον μόνο 99,6 μονάδες.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών