Περίπου το 18% θα κάνει κράτηση την τελευταία στιγμή, εντός δύο μηνών από την ημερομηνία αναχώρησής τους
Περίπου το 76% των πελατών της Travel Counsellors δήλωσε ότι σκοπεύουν να ταξιδέψουν όπως είχε προγραμματιστεί το 2023, σύμφωνα με έρευνα σε περισσότερους από 2.500 πελάτες της.
Η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2022, διαπίστωσε επίσης ότι σχεδόν το 60% των πελατών σχεδιάζει να κάνει κράτηση για τις διακοπές του 2023 όταν κάνει συνήθως, ενώ το 24% ήθελε να αξιοποιήσει στο έπακρο τις καλύτερες προσφορές κάνοντας κράτηση νωρίς.
Περίπου το 18% θα κάνει κράτηση την τελευταία στιγμή, εντός δύο μηνών από την ημερομηνία αναχώρησής τους.
Τόνισε επίσης την ανάγκη για ευελιξία κατά τη λήψη αποφάσεων κρατήσεων, με πάνω από το 60% των πελατών να ενδιαφέρονται για χαμηλό κόστος προκατάθεσης ή ευέλικτους όρους πληρωμής.
Ωστόσο, η έρευνα διαπίστωσε ότι δεν είναι ο προϋπολογισμός ο πιο σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει το πού θα κάνουν διακοπές οι Βρετανοί το επόμενο έτος.
Σχεδόν το 50% είπε ότι ο προορισμός ήταν πιο σημαντικός ανεξάρτητα από την τιμή, ενώ το 30% θα ήταν πιο διατεθειμένο να κλείσει ένα ταξίδι all inclusive, ώστε να μην πληρώσει επιπλέον στο εξωτερικό.
Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία πωλήσεων, οι προορισμοί της Μεσογείου, οι ΗΠΑ, η Αυστραλία και η Νέα Ζηλανδία και η Καραϊβική σημειώνουν καλές επιδόσεις.
Ο Dave Callan, διευθυντής πελατών στην Travel Counsellors, δήλωσε: «Όλοι αισθανόμαστε τις επιπτώσεις της πιστωτικής κρίσης κάθε στιγμή – περίπου το 64% των πελατών μας έχουν πει ότι η κρίση κόστους ζωής επηρεάζει τη ζωή τους, αλλά οι διακοπές εξακολουθούν να είναι προτεραιότητα για πολλούς».
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2022, διαπίστωσε επίσης ότι σχεδόν το 60% των πελατών σχεδιάζει να κάνει κράτηση για τις διακοπές του 2023 όταν κάνει συνήθως, ενώ το 24% ήθελε να αξιοποιήσει στο έπακρο τις καλύτερες προσφορές κάνοντας κράτηση νωρίς.
Περίπου το 18% θα κάνει κράτηση την τελευταία στιγμή, εντός δύο μηνών από την ημερομηνία αναχώρησής τους.
Τόνισε επίσης την ανάγκη για ευελιξία κατά τη λήψη αποφάσεων κρατήσεων, με πάνω από το 60% των πελατών να ενδιαφέρονται για χαμηλό κόστος προκατάθεσης ή ευέλικτους όρους πληρωμής.
Ωστόσο, η έρευνα διαπίστωσε ότι δεν είναι ο προϋπολογισμός ο πιο σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει το πού θα κάνουν διακοπές οι Βρετανοί το επόμενο έτος.
Σχεδόν το 50% είπε ότι ο προορισμός ήταν πιο σημαντικός ανεξάρτητα από την τιμή, ενώ το 30% θα ήταν πιο διατεθειμένο να κλείσει ένα ταξίδι all inclusive, ώστε να μην πληρώσει επιπλέον στο εξωτερικό.
Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία πωλήσεων, οι προορισμοί της Μεσογείου, οι ΗΠΑ, η Αυστραλία και η Νέα Ζηλανδία και η Καραϊβική σημειώνουν καλές επιδόσεις.
Ο Dave Callan, διευθυντής πελατών στην Travel Counsellors, δήλωσε: «Όλοι αισθανόμαστε τις επιπτώσεις της πιστωτικής κρίσης κάθε στιγμή – περίπου το 64% των πελατών μας έχουν πει ότι η κρίση κόστους ζωής επηρεάζει τη ζωή τους, αλλά οι διακοπές εξακολουθούν να είναι προτεραιότητα για πολλούς».
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών