Ένας συνδυασμός όμορφων προορισμών και παγκόσμιας επιχειρηματικής δύναμης έχει κάνει την Ασία-Ειρηνικό έναν δημοφιλή προορισμό για επίσκεψη
Η Ασία και ο Ειρηνικός μπορεί να χάσουν τον τίτλο τους ως οι μεγαλύτερες ταξιδιωτικές περιοχές στον κόσμο, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη αναλυτών του Κέντρου Αεροπορίας (CAPA).
Η περιοχή της Ασία-Ειρηνικού, η οποία κατείχε τον τίτλο το μεγαλύτερο μέρος της τελευταίας δεκαετίας, πρόκειται να ξεπεραστεί από την Ευρώπη σύμφωνα με την έκθεση, που εκπονήθηκε από μια ομάδα διεθνών αναλυτών της ταξιδιωτικής βιομηχανίας.
Ένας συνδυασμός όμορφων προορισμών και παγκόσμιας επιχειρηματικής δύναμης έχει κάνει την Ασία-Ειρηνικό έναν δημοφιλή προορισμό για επίσκεψη.
Το 2019, 3,38 δις. άνθρωποι ταξίδεψαν μέσω αεροδρομίων στην Ασία-Ειρηνικό. Αυτό αντιπροσώπευε το 37% των παγκόσμιων αεροπορικών ταξιδιωτών.
Ωστόσο, η ACI Asia–Pacific (ένας βιομηχανικός οργανισμός που εκπροσωπεί τα αεροδρόμια της περιοχής), εκτιμά ότι μέχρι το τέλος του 2022 μόλις 1,84 δισ. επιβάτες θα την έχουν επισκεφθεί.
Σύμφωνα με την CAPA, η πανδημία ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό και έχει επηρεάσει τη φήμη και την προσβασιμότητα της περιοχής.
Οι δύο μεγαλύτερες ταξιδιωτικές αγορές, η Κίνα και η Ιαπωνία, όχι μόνο είχαν μερικά από τα πιο αυστηρά πρωτόκολλα Covid-19, αλλά ήταν και οι πιο αργές στην κατάργησή τους.
«Αυτό που συμβαίνει εκεί έχει τεράστιο αντίκτυπο στην υπόλοιπη περιοχή», δήλωσε η CAPA της Κίνας και της Ιαπωνίας.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Η περιοχή της Ασία-Ειρηνικού, η οποία κατείχε τον τίτλο το μεγαλύτερο μέρος της τελευταίας δεκαετίας, πρόκειται να ξεπεραστεί από την Ευρώπη σύμφωνα με την έκθεση, που εκπονήθηκε από μια ομάδα διεθνών αναλυτών της ταξιδιωτικής βιομηχανίας.
Ένας συνδυασμός όμορφων προορισμών και παγκόσμιας επιχειρηματικής δύναμης έχει κάνει την Ασία-Ειρηνικό έναν δημοφιλή προορισμό για επίσκεψη.
Το 2019, 3,38 δις. άνθρωποι ταξίδεψαν μέσω αεροδρομίων στην Ασία-Ειρηνικό. Αυτό αντιπροσώπευε το 37% των παγκόσμιων αεροπορικών ταξιδιωτών.
Ωστόσο, η ACI Asia–Pacific (ένας βιομηχανικός οργανισμός που εκπροσωπεί τα αεροδρόμια της περιοχής), εκτιμά ότι μέχρι το τέλος του 2022 μόλις 1,84 δισ. επιβάτες θα την έχουν επισκεφθεί.
Σύμφωνα με την CAPA, η πανδημία ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό και έχει επηρεάσει τη φήμη και την προσβασιμότητα της περιοχής.
Οι δύο μεγαλύτερες ταξιδιωτικές αγορές, η Κίνα και η Ιαπωνία, όχι μόνο είχαν μερικά από τα πιο αυστηρά πρωτόκολλα Covid-19, αλλά ήταν και οι πιο αργές στην κατάργησή τους.
«Αυτό που συμβαίνει εκεί έχει τεράστιο αντίκτυπο στην υπόλοιπη περιοχή», δήλωσε η CAPA της Κίνας και της Ιαπωνίας.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών