Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

MICE: Ποιες είναι οι εκτιμήσεις και οι τάσεις το 2023 σε Ευρώπη, Αμερική και Ασία-Ειρηνικό

MICE: Ποιες είναι οι εκτιμήσεις και οι τάσεις το 2023 σε Ευρώπη, Αμερική και Ασία-Ειρηνικό
Oι εταιρείες βλέπουν την προσωπική ανταλλαγή ως σημαντικό παράγοντα για τη βελτίωση της παραγωγικότητας, τη δικτύωση και την προσέλκυση νέων εργαζομένων

Οι ειδικοί της παγκόσμιας αγοράς MICE εκτιμούν ότι το 2023 θα αυξηθεί ο αριθμός των συνεδρίων με συναντήσεις πρόσωπο με πρόσωπο.
Αυτό είναι ένα βασικό εύρημα της 12ης έκδοσης «Παγκόσμια Πρόβλεψη Συναντήσεων και Εκδηλώσεων» της American Express Global Business Travel (Amex GBT).
Η έκθεση βασίζεται σε έρευνα 580 ηγετών MICE από 23 χώρες και αγορές.

  • Το 77% είναι αισιόδοξο για την πορεία του κλάδου προς το 2023 (έξι ποσοστιαίες μονάδες πάνω από την περσινή έρευνα).
  • Το 67% είπε ότι ο αριθμός των συμβάντων φυσικής παρουσίας θα επιστρέψει στα προ πανδημίας επίπεδα εντός ενός έως δύο ετών. Τα τοπικά και μικρότερα συνέδρια ξεπερνούν ήδη τα επίπεδα του 2019 σε ορισμένες περιοχές.
  • Το 65% αναμένει ότι οι συνολικές δαπάνες για συναντήσεις και εκδηλώσεις θα αυξηθούν το 2023.

Οι πρόσωπο με πρόσωπο συναντήσεις εξακολουθούν να είναι πιο σημαντικές από ό,τι πριν από την πανδημία.
Oι εταιρείες βλέπουν την προσωπική ανταλλαγή ως σημαντικό παράγοντα για τη βελτίωση της παραγωγικότητας, τη δικτύωση και την προσέλκυση νέων εργαζομένων.
Tα συνέδρια φυσικής παρουσίας και ο αριθμός των συμμετεχόντων θα αυξηθεί συνολικά.

  • Το 87% των συναντήσεων αναμένεται να έχουν τουλάχιστον κάποιο στοιχείο της φυσικής παρουσίας.
  • Tο 32% των τοπικών συναντήσεων θα πραγματοποιούνται στις εγκαταστάσεις της εταιρείας.
  • Tο 40% θα πραγματοποιούνται σε άλλη πόλη.
  • Tο 45% θα πραγματοποιούνται στο εξωτερικό με διανυκτερεύσεις.

H μεγάλη πλειοψηφία αναμένει ότι συναντήσεις και εκδηλώσεις με φυσική παρουσία θα είναι στο προσκήνιο την επόμενη χρονιά.
Μόνο το 33% των ερωτηθέντων στην Ευρώπη και το 29% στη Βόρεια Αμερική αναμένουν αύξηση των υβριδικών συναντήσεων.

H βιωσιμότητα προτεραιότητα στα προγράμματα MICE

Τέσσερις στους πέντε ερωτηθέντες (80%) δηλώνουν ότι η εταιρεία τους δίνει προσοχή στη βιωσιμότητα όταν σχεδιάζει εκδηλώσεις.
Από αυτούς, το 76% λέει ότι η εταιρεία τους έχει μια αποκλειστική στρατηγική βιωσιμότητας για εκδηλώσεις.
Ως σημαντικά μέτρα αναφέρονται η ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης χαρτιού (22%), η εξοικονόμηση ενέργειας και η μείωση των απορριμμάτων (19%) και η κράτηση εγκαταστάσεων φιλικών προς το περιβάλλον (18%).

Η ενσωμάτωση DE&I

Η ενσωμάτωση της διαφορετικότητας, της ισότητας και της ένταξης (DE&I) αποτελεί επίσης υψηλή προτεραιότητα για τους υπεύθυνους MICE.
Το 87% λέει ότι η εταιρεία ή ο πελάτης τους στοχεύει να ενσωματώσει το DE&I στα προγράμματα συναντήσεων και εκδηλώσεων.
Αυτό το επιτυγχάνουν κυρίως μέσω διαφόρων προμηθευτών που ανήκουν σε μειοψηφίες (29%) και της ευκαιρίας να συμμετέχουν επίσης εικονικά στην εκδήλωση (28%).

Ευρώπη

Η Ευρώπη είχε τον δεύτερο υψηλότερο αριθμό ερωτηθέντων που αναμένουν ότι ο αριθμός των συμμετεχόντων για εκδηλώσεις φυσικής παρουσίας θα είναι σε επίπεδα προ της πανδημίας (69%, πίσω από τη Λατινική Αμερική με 78%).
Όσον αφορά τη συμπερίληψη θεμάτων βιωσιμότητας στον προγραμματισμό συναντήσεων και εκδηλώσεων, οι Ευρωπαίοι ήρθαν στην τρίτη θέση με το 78% των τεσσάρων περιφερειών που εξετάστηκαν (πριν από τη Βόρεια Αμερική).
Όταν ρωτήθηκαν για μια ειδική στρατηγική για βιώσιμα προγράμματα συναντήσεων και εκδηλώσεων, ήρθαν στην τελευταία θέση με 66%. Ωστόσο, δήλωσαν συχνότερα (28%) ότι υπολογίζουν τις εκπομπές CO 2 από γεγονότα.

Βόρεια Αμερική

Στη Βόρεια Αμερική, όπου οι ερωτηθέντες ανέφεραν το υψηλότερο ποσοστό εργασίας από το σπίτι, οι εσωτερικές και μικρές και απλές συναντήσεις είναι ήδη πάνω από τα επίπεδα του 2019.
Οι υπεύθυνοι για το σχεδιασμό συναντήσεων στην περιοχή αναμένουν την υψηλότερη αύξηση στα ποσοστά των ομάδων το 2023 σε σύγκριση με άλλες περιοχές, τόσο για πτήσεις (7,8%) όσο και για διαμονή σε ξενοδοχεία (7,4%).
Η Βόρεια Αμερική είναι επίσης η μόνη περιοχή που αναμένει πτώση στη διαθεσιμότητα δωματίων ξενοδοχείου και αιθουσών συσκέψεων.

Λατινική Αμερική

Οι ηγέτες του MICE στη Λατινική Αμερική αναμένουν σε μεγαλύτερο ποσοστό ότι ο αριθμός των συμμετεχόντων θα φτάσει τα προ της πανδημίας επίπεδα στο εγγύς μέλλον (78%).
Όσον αφορά τη βιωσιμότητα, οι ειδικοί της Λατινικής Αμερικής βρίσκονται στην κορυφή.
Δηλώνουν συχνότερα ότι η εταιρεία τους λαμβάνει υπόψη τη βιωσιμότητα όταν σχεδιάζει συναντήσεις και εκδηλώσεις (86%) και ότι ακολουθούν μια ειδική στρατηγική για βιώσιμα προγράμματα συναντήσεων (84%).
Η περιοχή ξεχωρίζει επίσης στον τομέα του DE&I. Το 96% δήλωσε ότι ο πελάτης ή η εταιρεία τους είχε στόχο να ενσωματώσει πτυχές DE&I σε συναντήσεις και εκδηλώσεις.

Ασία-Ειρηνικός

Περισσότεροι από τους μισούς (53%) των ηγετών MICE στην Ασία-Ειρηνικό αναφέρουν τις μακροοικονομικές αλλαγές ως τον κύριο παράγοντα που επηρεάζει τις δαπάνες συναντήσεων και εκδηλώσεων στους οργανισμούς τους, περισσότερο από ό,τι σε άλλες περιοχές.
Υπολείπονται επίσης σε σχέση με άλλες περιοχές όσον αφορά την πρόβλεψη των προπανδημικών επιπέδων για πρόσωπο με πρόσωπο συναντήσεις, στο 61%.
Αυτό είναι πιθανό επειδή η περιοχή χαλάρωσε τους περιορισμούς του COVID-19 αργότερα από άλλες περιοχές.
Όσον αφορά στη βιωσιμότητα, οι ερωτηθέντες στην Ασία-Ειρηνικό, μαζί με τη Λατινική Αμερική, είναι πιο πιθανό να συμπεριλάβουν τη βιωσιμότητα στον προγραμματισμό MICE (86%).

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης