Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες ενδιαφέρονται για διάφορα προνόμια που μπορούν να βελτιώσουν την ικανοποίηση ή την ευημερία τους, αποκαλύπτει έκθεση από την Παγκόσμια Ένωση Επιχειρηματικών Ταξιδιών (GBTA) και την Deem.
Η ικανοποίηση των εργαζομένων παραμένει ένα επίπονο σημείο σε πολλά εταιρικά ταξιδιωτικά προγράμματα.
- Περισσότερο από το ένα τέταρτο (28%) λέει ότι η εμπειρία/ικανοποίηση των ταξιδιωτών είναι το μοναδικό σημείο πόνου του εταιρικού ταξιδιωτικού τους προγράμματος.
- Μόνο το 13% των διευθυντών ταξιδιών λέει ότι η εμπειρία/ικανοποίηση του ταξιδιώτη είναι η μεγαλύτερη δύναμη.
Η εξοικονόμηση κόστους έναντι της ικανοποίησης των εργαζομένων
Δύο στους πέντε επαγγελματίες ταξιδιώτες (41%) δηλώνει ότι το ταξιδιωτικό πρόγραμμα της εταιρείας τους δίνει προτεραιότητα στην εξοικονόμηση κόστους έναντι της ικανοποίησης των εργαζομένων, ενώ το 38% λέει ότι το πρόγραμμα εξισορροπεί και τα δύο εξίσου.
Ένας στους πέντε (21%) υποστηρίζει ότι το ταξιδιωτικό πρόγραμμα της εταιρείας του δίνει προτεραιότητα στην ικανοποίηση των εργαζομένων έναντι της εξοικονόμησης κόστους.
Έτοιμοι για ταξίδια
Η πλειονότητα των ταξιδιωτών για επαγγελματικούς λόγους είναι έτοιμη να επιστρέψει στη συχνότητα εταιρικών ταξιδιών τους πριν από την πανδημία.
Το 81% θα προτιμούσε να ταξιδεύει για δουλειά το ίδιο ποσό που έκανε πριν από την πανδημία (46%) ή πιο συχνά (35%).
Περιθώριο βελτίωσης στην ταξιδιωτική τεχνολογία
Όσον αφορά στο ταξιδιωτικό πρόγραμμα, το 38% των επαγγελματιών δηλώνει λιγότερο ικανοποιημένο με την ταξιδιωτική τεχνολογία της εταιρείας τους.
Αυτό είναι υψηλότερο από το μερίδιο που υποδεικνύει το εταιρικό ταξιδιωτικό γραφείο της εταιρείας τους (33%) ή τον εταιρικό διαχειριστή/ομάδα ταξιδιών της εταιρείας τους (20%).
Τι προνόμια επιθυμούν περισσότερο στο ταξίδι οι επαγγελματίες
- Ελευθερία να κάνουν κράτηση με τους αγαπημένους τους ταξιδιωτικούς προμηθευτές (46%).
- Να τους επιτρέπεται να μείνουν μια επιπλέον νύχτα μετά τη λήξη της εργασίας τους (43%).
- Δυνατότητα κράτησης εκτός του εταιρικού ταξιδιωτικού γραφείου ή εργαλείου (39%). Ωστόσο, η συντριπτική πλειοψηφία των ταξιδιωτικών διαχειριστών (84%) λέει ότι η εταιρεία τους σίγουρα/πιθανότατα δεν θα σκεφτόταν να προσφέρει αυτήν την επιλογή.
Άλλα προνόμια που αναφέρονται περιλαμβάνουν πρόσθετο ρεπό για συχνά ταξίδια και ειδικές ταξιδιωτικές πολιτικές για όσους ταξιδεύουν συχνά.
Η ταξιδιωτική εμπειρία των εργαζομένων
Οι προβληματισμοί για τους ανθρώπους και τον πλανήτη γίνονται επίσης μέρος της ατζέντας του εταιρικού ταξιδιωτικού προγράμματος.
Η βιωσιμότητα και ο επαγγελματίας ταξιδιώτης
Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες λένε ότι η μείωση του αποτυπώματος άνθρακα είναι μέτρια (56%) ή κορυφαία προτεραιότητα (21%).
Για να μειώσουν το αποτύπωμα άνθρακα, οι περισσότεροι είναι πρόθυμοι να εξαιρεθούν από τον καθημερινό καθαρισμό δωματίων σε ξενοδοχεία (77%), να νοικιάσουν μικρότερα αυτοκίνητα (73%), να πετούν λιγότερο συχνά στην κατηγορία premium (68%), να κάνουν λιγότερα επαγγελματικά ταξίδια (63%) και ακόμη και ταξίδια για μεγαλύτερες χρονικές περιόδους (56%).
Κάνοντας τα επαγγελματικά ταξίδια πιο προσιτά
Μόνο το 32% των διαχειριστών ταξιδιών λέει ότι η εταιρεία τους έχει σαφώς καθορισμένες διαδικασίες ή πόρους για προσβάσιμα ταξίδια.
Ένας στους πέντε λέει ότι έχει σαφώς καθορισμένες, σε μεγάλο βαθμό αποτελεσματικές διαδικασίες και το 12% λέει ότι οι διαδικασίες του χρειάζονται κάποια βελτίωση.
Οι μισοί από τους διαχειριστές ταξιδιών (50%) λένε ότι η εταιρεία τους δεν έχει σαφώς καθορισμένες διαδικασίες, αλλά κάνουν καλή δουλειά στο να χειρίζονται ad-hoc αιτήματα.
Η καινοτομία και η τεχνολογία μπορούν να φέρουν περισσότερη ικανοποίηση
Το 18% των διευθυντών ταξιδιών δήλωσε ότι οι υπάλληλοι συνήθως κάνουν κράτηση για ταξίδια μόνοι τους χρησιμοποιώντας ένα εταιρικό εργαλείο κρατήσεων.
Ένας σημαντικός αριθμός διευθυντών ταξιδιών (37%) δεν είναι σίγουροι πόσο καλά το κύριο εργαλείο κρατήσεων της εταιρείας τους εξυπηρετεί υπαλλήλους με ανάγκες προσβασιμότητας.
Το 26% των διευθυντών ταξιδιών εκτιμά ότι το εργαλείο εταιρικών κρατήσεων τους κάνει εξαιρετική ή αρκετά καλή δουλειά φιλοξενώντας ταξιδιώτες με ανάγκες προσβασιμότητας.
Εργαλεία ηλεκτρονικής κράτησης και εμπειρία χρήστη
Το 20% των υπευθύνων ταξιδιών υπογραμμίζει ότι η εμπειρία χρήστη είναι η δύναμη του εταιρικού εργαλείου online κρατήσεων (OBT) τους.
Σχεδόν οι μισοί (47%) χαρακτηρίζουν το OBT «αξιοπρεπές», επισημαίνοντας ότι χρειάζεται βελτίωση.
Οι ταξιδιώτες είναι έτοιμοι για καινοτομία
Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες ενδιαφέρονται για διάφορες καινοτομίες που σχετίζονται με κρατήσεις, όπως εξατομικευμένα αποτελέσματα αγορών με βάση προηγούμενες αγορές ή κατάσταση αφοσίωσης (78%), δυνατότητα κράτησης πολλών τύπων χερσαίων μεταφορών, όπως ενοικιάσεις αυτοκινήτων και υπηρεσίες ιππασίας (78%) και ολοκληρωμένη πρόσβαση σε πληροφορίες πληροφοριών κινδύνου, όπως λοιμώξεις από τον COVID-19 και στατιστικές τοπικού εγκλήματος (70%).
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών