Οι μοναδικοί γαστρονομικοί πόροι ενός ξενοδοχείου με πλήρεις υπηρεσίες είναι σημαντικά χαρακτηριστικά για την προσέλκυση γκουρμέ τουριστών
Η στρατηγική εστίαση στην προσέλκυση πελατών εκτός ξενοδοχείου με παροχές υψηλής ποιότητας τροφίμων και ποτών (F&B) βελτιώνει σημαντικά τα έσοδα.
Αυτό αποκαλύπτει πρόσφατη μελέτη από τον Sung Gyun Mun και το Πολυτεχνείο του Χονγκ Κονγκ.
Η μελέτη που βασίστηκε σε δεδομένα 10 ετών από 389 ξενοδοχεία και luxury στη Νέα Υόρκη, στην Καλιφόρνια, στην Φλόριντα, το Ιλινόις και το Τέξας, δείχνει ότι τα πολυτελή ακίνητα ωφελούνται περισσότερο από τα ανώτερα.
Επωφελής η στόχευση πελατών εκτός ξενοδοχείου
Η στόχευση πελατών εκτός ξενοδοχείου είναι επωφελής για τα ξενοδοχεία από πολλές απόψεις, όπως:
- Δημιουργεί πρόσθετα έσοδα από το τμήμα F&B.
- Οι αυξημένοι εγχώριοι πελάτες ενισχύουν την αναγνωρισιμότητα της γαστρονομικής επωνυμίας των εστιατορίων ξενοδοχείων. Αυτό έχει θετικό αντίκτυπο στη συνολική αναγνωρισιμότητα του.
Ως εκ τούτου, τα περισσότερα ξενοδοχεία πλήρους εξυπηρέτησης θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν ουσιαστικά τις προσφορές F&B και να στοχεύσουν πελάτες.
Προσέλκυση γκουρμέ τουριστών
Οι μοναδικοί γαστρονομικοί πόροι ενός ξενοδοχείου με πλήρεις υπηρεσίες είναι σημαντικά χαρακτηριστικά για την προσέλκυση γκουρμέ τουριστών και την ανάπτυξη ενός στρατηγικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.
Οι τουρίστες αναπτύσσουν μια ξεχωριστή μνήμη για έναν προορισμό, ενώ βιώνουν το περιβάλλον, τους ανθρώπους και τους πολιτισμούς του κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους.
Η γαστρονομία διαδραματίζει έναν απαραίτητο ρόλο στην εμπειρία του προορισμού των τουριστών.
Τα τρόφιμα και τα ποτά (F&B), συμπεριλαμβανομένων της ατμόσφαιρας και των υπηρεσιών, παρέχουν μια ολιστική αλλά ιδιότυπη πολιτιστική σύνδεση με τον προορισμό ακόμα και μετά το ταξίδι.
Μια εξαιρετική γαστρονομική εμπειρία έχει ισχυρό αντίκτυπο στη συνολική εικόνα ενός προορισμού και τείνει να παραμένει στη μνήμη των τουριστών για μεγάλα χρονικά διαστήματα.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών