Το 41% θα επέλεγε μια εταιρεία έναντι μιας άλλης εάν η εταιρεία είχε διαπιστευτήρια βιώσιμης ανάπτυξης
Όλο και περισσότεροι διευθύνοντες σύμβουλοι ωθούν τον υπεύθυνο τουρισμό στην κορυφή της ατζέντας τους, υπογραμμίζοντας την αυξανόμενη σημασία του στις επιχειρηματικές αποφάσεις.
Αυτό προκύπτει από το συνέδριο «Γιατί ο υπεύθυνος τουρισμός έχει νόημα για τις επιχειρήσεις», στην World Travel Market (WTM) του Λονδίνου.
Η Charlotte Wwiebe, Διευθύντρια Αειφορίας Ομίλου του TUI Group είπε ότι ο νέος CEO Sebastian Ebel βάζει τη βιωσιμότητα στους τρεις πιο σημαντικούς στόχους του.
«Η βιωσιμότητα είναι ψηλά στην ατζέντα του, υπογράμμισε. Είναι ένα από τα τρία κορυφαία του. Θα ήθελε να μιλήσει περισσότερο για πράξεις».
Εν τω μεταξύ, η Tasha Hayes, Operations Director και Sustainability Officer της Contiki, τόνισε ότι η εταιρεία προσπαθεί να προσφέρει στους επισκέπτες εμπειρίες κρυμμένων με τους ντόπιους, επισημαίνοντας ότι ο Διευθύνων Σύμβουλός της, Adam Armstrong «ανταποκρίνεται σε κάθε έκκληση βιωσιμότητας».
Ο συντονιστής του πάνελ, καθηγητής Harold Goodwin, ο οποίος είναι ο Υπεύθυνος Σύμβουλος Τουρισμού της WTM, είπε ότι πρόσφατη έρευνα της Booking.com έδειξε ότι το 81% θέλει βιωσιμότητα, αλλά οι μισοί αγωνίζονται να βρουν βιώσιμα ταξιδιωτικά προϊόντα.
Η Carol Rose, Senior Sustainability Manager της Ένωσης Τουριστικών Πρακτόρων Ηνωμένου Βασιλείου (ABTA) επεσήμανε ότι πρόσφατη έρευνα της ένωσης έδειξε ότι το 41% λέει ότι θα επέλεγε μια εταιρεία έναντι μιας άλλης εάν η εταιρεία είχε διαπιστευτήρια βιώσιμης ανάπτυξης.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Αυτό προκύπτει από το συνέδριο «Γιατί ο υπεύθυνος τουρισμός έχει νόημα για τις επιχειρήσεις», στην World Travel Market (WTM) του Λονδίνου.
Η Charlotte Wwiebe, Διευθύντρια Αειφορίας Ομίλου του TUI Group είπε ότι ο νέος CEO Sebastian Ebel βάζει τη βιωσιμότητα στους τρεις πιο σημαντικούς στόχους του.
«Η βιωσιμότητα είναι ψηλά στην ατζέντα του, υπογράμμισε. Είναι ένα από τα τρία κορυφαία του. Θα ήθελε να μιλήσει περισσότερο για πράξεις».
Εν τω μεταξύ, η Tasha Hayes, Operations Director και Sustainability Officer της Contiki, τόνισε ότι η εταιρεία προσπαθεί να προσφέρει στους επισκέπτες εμπειρίες κρυμμένων με τους ντόπιους, επισημαίνοντας ότι ο Διευθύνων Σύμβουλός της, Adam Armstrong «ανταποκρίνεται σε κάθε έκκληση βιωσιμότητας».
Ο συντονιστής του πάνελ, καθηγητής Harold Goodwin, ο οποίος είναι ο Υπεύθυνος Σύμβουλος Τουρισμού της WTM, είπε ότι πρόσφατη έρευνα της Booking.com έδειξε ότι το 81% θέλει βιωσιμότητα, αλλά οι μισοί αγωνίζονται να βρουν βιώσιμα ταξιδιωτικά προϊόντα.
Η Carol Rose, Senior Sustainability Manager της Ένωσης Τουριστικών Πρακτόρων Ηνωμένου Βασιλείου (ABTA) επεσήμανε ότι πρόσφατη έρευνα της ένωσης έδειξε ότι το 41% λέει ότι θα επέλεγε μια εταιρεία έναντι μιας άλλης εάν η εταιρεία είχε διαπιστευτήρια βιώσιμης ανάπτυξης.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών