Οι ταξιδιωτικές εμπειρίες αντιπροσώπευαν 253 δισ. δολάρια σε παγκόσμια ακαθάριστα έσοδα εισιτηρίων το 2019
Μεταπανδημικές αλλαγές παρουσιάζει η αγορά ταξιδιωτικών κρατήσεων τροφοδοτώντας μια έκρηξη στον κλάδο των παγκόσμιων περιηγήσεων, δραστηριοτήτων και αξιοθέατων (TAA).
Σύμφωνα με τη νέα κοινή ταξιδιωτική έρευνα του Phocuswright με την Arival, The Outlook for Travel Experiences 2019-2025, οι ταξιδιωτικές εμπειρίες αντιπροσώπευαν 253 δισ. δολάρια σε παγκόσμια ακαθάριστα έσοδα εισιτηρίων το 2019, καθιστώντας τον τον τρίτο μεγαλύτερο τομέα τουρισμού μετά τις μεταφορές και τη διαμονή.
Το TAA ήταν η περιοχή ταξιδιού που επλήγη περισσότερο κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά έχει ανακάμψει σε μεγάλο βαθμό λόγω των αλλαγών στη συμπεριφορά των ταξιδιωτών.
«Η ΤΑΑ είναι εδώ και πολύ καιρό ένας από τους μεγαλύτερους και πιο σημαντικούς τομείς στα ταξίδια και τον τουρισμό – και παρά τον βαρύ τίμημα της πανδημίας για τους παρόχους σε όλο τον κόσμο, παρέμεινε ανθεκτικός το 2022», δήλωσε ο Eugene Ko, διευθυντής μάρκετινγκ και επικοινωνίας της Phocuswright.
«Καθώς προσβλέπουμε στο 2023, οι ταξιδιώτες δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στις εμπειρίες και τις δραστηριότητες που γίνονται μια φορά στη ζωή. Θέλουν να αναπληρώσουν το χρόνο που χάθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, βλέποντας και βιώνοντας όσο το δυνατόν περισσότερα στα ταξίδια τους. Ενώ η ανάκαμψη σε περιοχές και τμήματα είναι άνιση, πιστεύουμε ότι το TAA θα είναι μια από τις μεγαλύτερες ιστορίες επιτυχίας του 2023 – και θα είναι ένας από τους κύριους τομείς εστίασης στη διάσκεψη Phocuswright αυτού του μήνα στο Phoenix της Αριζόνα».
Βασικά ευρήματα της έκθεσης
Ο τομέας TAA μειώθηκε κατά 78% το 2020, μια πολύ πιο απότομη πτώση από ό,τι σε άλλους τομείς του ταξιδιού και του τουρισμού.
Τα ακαθάριστα έσοδα του κλάδου θα ξεπεράσουν το 2019 έως το 2024, όταν οι παγκόσμιες ακαθάριστες κρατήσεις θα φτάσουν τα 260 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.
Η ανάκαμψη είναι πολύ άνιση. Ορισμένες περιοχές, όπως η Βόρεια Αμερική, και ορισμένοι τομείς, όπως οι υπαίθριες δραστηριότητες, έχουν ανακάμψει πολύ πιο γρήγορα από άλλες αγορές και τμήματα.
Οι online κρατήσεις επιταχύνθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας εν μέσω αλλαγών στη συμπεριφορά των ταξιδιωτών και περιορισμών που σχετίζονται με την πανδημία.
Παράλληλα, το μερίδιο των διαδικτυακών καναλιών αυξήθηκε από 17% των ακαθάριστων κρατήσεων το 2019 σε 29% έως το 2021. Οι ιστότοποι των παρόχων – ειδικά τα αξιοθέατα – επωφελήθηκαν σημαντικά από αλλαγές στη συμπεριφορά των ταξιδιωτών που σχετίζονται με την πανδημία και θα συνεχίσουν να αυξάνονται έως το 2025.
Οι απευθείας κρατήσεις θα ανακτήσουν κάποιο μερίδιο 2022-23, καθώς ορισμένες συμπεριφορές επισκεπτών ομαλοποιούνται και οι ομάδες και τα οργανωμένα ταξίδια επιστρέφουν, αλλά τα διαδικτυακά κανάλια θα συνεχίσουν να αναπτύσσονται ταχύτερα από τη συνολική αγορά.
Τέλος, τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία, ή OTA, είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο κανάλι, με τις ακαθάριστες κρατήσεις να αυξάνονται από λίγο κάτω από τα 8 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019 σε σχεδόν 20 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2025.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με τη νέα κοινή ταξιδιωτική έρευνα του Phocuswright με την Arival, The Outlook for Travel Experiences 2019-2025, οι ταξιδιωτικές εμπειρίες αντιπροσώπευαν 253 δισ. δολάρια σε παγκόσμια ακαθάριστα έσοδα εισιτηρίων το 2019, καθιστώντας τον τον τρίτο μεγαλύτερο τομέα τουρισμού μετά τις μεταφορές και τη διαμονή.
Το TAA ήταν η περιοχή ταξιδιού που επλήγη περισσότερο κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά έχει ανακάμψει σε μεγάλο βαθμό λόγω των αλλαγών στη συμπεριφορά των ταξιδιωτών.
«Η ΤΑΑ είναι εδώ και πολύ καιρό ένας από τους μεγαλύτερους και πιο σημαντικούς τομείς στα ταξίδια και τον τουρισμό – και παρά τον βαρύ τίμημα της πανδημίας για τους παρόχους σε όλο τον κόσμο, παρέμεινε ανθεκτικός το 2022», δήλωσε ο Eugene Ko, διευθυντής μάρκετινγκ και επικοινωνίας της Phocuswright.
«Καθώς προσβλέπουμε στο 2023, οι ταξιδιώτες δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στις εμπειρίες και τις δραστηριότητες που γίνονται μια φορά στη ζωή. Θέλουν να αναπληρώσουν το χρόνο που χάθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, βλέποντας και βιώνοντας όσο το δυνατόν περισσότερα στα ταξίδια τους. Ενώ η ανάκαμψη σε περιοχές και τμήματα είναι άνιση, πιστεύουμε ότι το TAA θα είναι μια από τις μεγαλύτερες ιστορίες επιτυχίας του 2023 – και θα είναι ένας από τους κύριους τομείς εστίασης στη διάσκεψη Phocuswright αυτού του μήνα στο Phoenix της Αριζόνα».
Βασικά ευρήματα της έκθεσης
Ο τομέας TAA μειώθηκε κατά 78% το 2020, μια πολύ πιο απότομη πτώση από ό,τι σε άλλους τομείς του ταξιδιού και του τουρισμού.
Τα ακαθάριστα έσοδα του κλάδου θα ξεπεράσουν το 2019 έως το 2024, όταν οι παγκόσμιες ακαθάριστες κρατήσεις θα φτάσουν τα 260 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.
Η ανάκαμψη είναι πολύ άνιση. Ορισμένες περιοχές, όπως η Βόρεια Αμερική, και ορισμένοι τομείς, όπως οι υπαίθριες δραστηριότητες, έχουν ανακάμψει πολύ πιο γρήγορα από άλλες αγορές και τμήματα.
Οι online κρατήσεις επιταχύνθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας εν μέσω αλλαγών στη συμπεριφορά των ταξιδιωτών και περιορισμών που σχετίζονται με την πανδημία.
Παράλληλα, το μερίδιο των διαδικτυακών καναλιών αυξήθηκε από 17% των ακαθάριστων κρατήσεων το 2019 σε 29% έως το 2021. Οι ιστότοποι των παρόχων – ειδικά τα αξιοθέατα – επωφελήθηκαν σημαντικά από αλλαγές στη συμπεριφορά των ταξιδιωτών που σχετίζονται με την πανδημία και θα συνεχίσουν να αυξάνονται έως το 2025.
Οι απευθείας κρατήσεις θα ανακτήσουν κάποιο μερίδιο 2022-23, καθώς ορισμένες συμπεριφορές επισκεπτών ομαλοποιούνται και οι ομάδες και τα οργανωμένα ταξίδια επιστρέφουν, αλλά τα διαδικτυακά κανάλια θα συνεχίσουν να αναπτύσσονται ταχύτερα από τη συνολική αγορά.
Τέλος, τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία, ή OTA, είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο κανάλι, με τις ακαθάριστες κρατήσεις να αυξάνονται από λίγο κάτω από τα 8 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019 σε σχεδόν 20 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2025.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών