Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

ΙΤΜ: Ποιες οι νέες προκλήσεις στα επαγγελματικά ταξίδια το 2023

ΙΤΜ: Ποιες οι νέες προκλήσεις στα επαγγελματικά ταξίδια το 2023
Η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι αγοραστές όσον αφορά τη διαχείριση ταξιδιών το 2023 είναι να επηρεάσουν τη βιώσιμη πρακτική, ακολουθούμενη από την ασφάλεια των ταξιδιωτών και την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών
Οι προτεραιότητες των διαχειριστών επαγγελματικών ταξιδιών για το 2023 έχουν μετατοπιστεί σημαντικά σε σύγκριση με πριν από 12 μήνες και είναι ενδεικτικές της συνεχιζόμενης αλυσίδας εφοδιασμού και των ζητημάτων εξυπηρέτησης του κλάδου των επαγγελματικών ταξιδιών μετά την Covid καθώς και των επιπτώσεων της κρίσης κόστους ζωής, σύμφωνα με το Ινστιτούτο της ετήσιας Έρευνας Τάσεων των μελών αγοραστών της Travel Management.
Η βελτιστοποίηση του εργαλείου κρατήσεων μέσω Διαδικτύου (OBT) κατατάσσεται ως η νούμερο ένα προτεραιότητα το 2023 (από την πέμπτη θέση το 2022) και ο έλεγχος του προϋπολογισμού μετακινείται στην τρίτη θέση (από την έκτη πέρυσι). Η «Διαχείριση σημείου αποτυχίας/εξυπηρέτησης της εφοδιαστικής αλυσίδας» κάνει το ντεμπούτο της στη λίστα των 10 κορυφαίων προτεραιοτήτων στο νούμερο οκτώ. Το «καθήκον φροντίδας/κινδύνου» και η «βιώσιμη πρακτική» παραμένουν και τα δύο στην ίδια θέση στο δύο και στα τέσσερα αντίστοιχα.
Η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι αγοραστές όσον αφορά τη διαχείριση ταξιδιών το 2023 είναι να επηρεάσουν τη βιώσιμη πρακτική, ακολουθούμενη από την ασφάλεια των ταξιδιωτών και την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών. Η είσοδος στις έξι κορυφαίες προκλήσεις για πρώτη φορά είναι η διαχείριση της σχέσης EA/PA (4η), η παροχή πόρων και η παροχή υπηρεσιών στον κλάδο (5η) και η εξυπηρέτηση TMC (6η).
Περαιτέρω διερεύνηση των επιπέδων ικανοποίησης OBT αποκάλυψε ότι το 40% των αγοραστών αισθάνεται ότι το εργαλείο τους δεν είναι έτοιμο να υποστηρίξει την παράδοση σε σχέση με τις κορυφαίες προτεραιότητές τους, ιδιαίτερα με πληροφορίες σχετικά με το καθήκον φροντίδας στο σημείο πώλησης, απρόσκοπτη συμπερίληψη πολιτικής αεροπορικής και σιδηροδρομικής πολιτικής, ενσωματωμένη οθόνη αέρα/σιδηροδρόμου , αλλαγές κρατήσεων και διαχείριση διαταραχών και δυνατότητα υποστήριξης της πολιτικής ευεξίας ταξιδιωτών. Η πλειονότητα των αγοραστών (75%) είναι επίσης δυσαρεστημένοι με την ικανότητα του OBT τους να περιλαμβάνει προϋπολογισμούς άνθρακα και εκπομπές άνθρακα στα σημεία πώλησης.
Όσον αφορά τους προϋπολογισμούς για το 2023, οι μισοί από τους ερωτηθέντες αναμένουν ότι οι δαπάνες τους θα αυξηθούν. Το 25% είπε ότι οι προϋπολογισμοί θα παραμείνουν οι ίδιοι και το υπόλοιπο θα σημειώσει μείωση. Σχεδόν το 60% των αγοραστών δήλωσε ότι το τρέχον οικονομικό περιβάλλον και το κόστος ταξιδιού θα έχουν τον μεγαλύτερο αρνητικό αντίκτυπο στον όγκο των ταξιδιών το επόμενο έτος. Άλλοι παράγοντες που προκαλούν μείωση του όγκου είναι το τρέχον επίπεδο διακοπής της αλυσίδας εφοδιασμού και τα επίπεδα υπηρεσιών (17% των ερωτηθέντων) και η βιωσιμότητα ή οι καθαροί μηδενικοί στόχοι (11% των αγοραστών).
Όσον αφορά τη βιωσιμότητα, οι αγοραστές θα ήθελαν να δουν τους προμηθευτές να συμμορφώνονται με τα ακόλουθα μέτρα : βιώσιμη χρήση αεροπορικών καυσίμων/στόχοι (89%). παροχή λύσεων αντιστάθμισης άνθρακα (86%). επιστημονικοί στόχοι (77%). βιώσιμη πρακτική που συνδέεται με το ISO 14001 (76%). πίνακας ελέγχου εκπομπών άνθρακα και αναφοράς (60%).
Ωστόσο, αυτά τα κριτήρια προμηθευτή είναι υποχρεωτικά μόνο για περίπου το ένα τέταρτο των αγοραστών. Επιπλέον, το 24% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα εισαγάγει προϋπολογισμούς άνθρακα το 2023.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης