Οι υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων διστάζουν να επενδύσουν σε νεοφυείς επιχειρήσεις
Η αεροπορική βιομηχανία συνεχίζει την ταχεία ανάκαμψή της. Την ίδια στιγμή, στελέχη σε όλο τον κόσμο αντιμετωπίζουν θέματα όπως η επανεμφάνιση των παγκόσμιων επαγγελματικών ταξιδιών, ο αντίκτυπος του κλάδου στην κλιματική αλλαγή και ο τρόπος εφαρμογής νέων τεχνολογιών. Όλα αυτά συζητήθηκαν κατά τη διάρκεια του φετινού φόρουμ αεροπορίας της Skift.
Τα παγκόσμια εταιρικά ταξίδια θα επιστρέψουν πλήρως, αλλά μακροπρόθεσμα
Τα παγκόσμια επαγγελματικά ταξίδια εξακολουθούν να υστερούν σε σχέση με τα επίπεδα του 2019 και καθώς απομακρυνόμαστε περισσότερο από την πανδημία, τα στελέχη των αεροπορικών εταιρειών κάνουν απολογισμό για το πού βρίσκεται ο κλάδος και τι μπορεί να επιφυλάξει το μέλλον. Υπολογίζεται ότι οι επιχειρήσεις θα δαπανήσουν 933 εκατομμύρια δολάρια για επαγγελματικά ταξίδια το 2022, σε σύγκριση με τα 1,4 τρισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν το 2019, σύμφωνα με την Global Business Travel Association.
Ωστόσο, οι διευθύνοντες σύμβουλοι και άλλοι υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων σε όλο τον κλάδο πιστεύουν ότι τελικά θα επιστρέψουμε σε αυτά τα υψηλά προ της πανδημίας. Ερωτηθέντες για την παγκόσμια ανάκαμψη των εταιρικών ταξιδιών, το 75% είπε ότι θα επιστρέψει στα προ του Covid επίπεδα. Το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων πιστεύει ότι θα επιστρέψει πολύ σύντομα. Ακόμη πιο ενθαρρυντικό, κανείς δεν πιστεύει ότι αυτές οι μέρες έχουν περάσει οριστικά.
Τα στελέχη των αεροπορικών εταιρειών δεν είναι ιδιαίτερα αισιόδοξα για την επίτευξη των στόχων για το κλίμα
Υπεύθυνη για το 3% των παγκόσμιων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, η αεροπορική βιομηχανία έχει σκεφτεί πώς να γίνει πιο πράσινη. Ο κλάδος δεσμεύτηκε να φτάσει το καθαρό μηδέν έως το 2050, στόχος που θα απαιτήσει σημαντική, συντονισμένη προσπάθεια. Οι αεροπορικές εταιρείες διερευνούν τρόπους για την καθιέρωση βιώσιμων καυσίμων, μελετώντας την επεκτασιμότητα των ηλεκτρικών εναλλακτικών λύσεων, επενδύοντας σε αντισταθμίσεις άνθρακα και ερευνώντας άλλες νέες τεχνολογίες.
Ωστόσο, ακόμη και με συνεχείς προσπάθειες, τα περισσότερα στελέχη αεροπορικών εταιρειών δεν βλέπουν το μέλλον με ροζ γυαλιά. Περίπου το 63% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι δεν είναι αισιόδοξοι για την ικανότητα της αεροπορικής βιομηχανίας να επιτύχει τους μακροπρόθεσμους κλιματικούς στόχους, ενώ το 37% είπε ότι είναι.
Οι υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων διστάζουν να επενδύσουν σε νεοφυείς επιχειρήσεις
Οι νεοφυείς αεροπορικές εταιρείες εμφανίζονται με μεγαλύτερη συχνότητα από την αυγή της πανδημίας. Ο Covid-19 έφερε μια τέλεια καταιγίδα για τη δημιουργία αυτών των startups. Οι απολύσεις οδήγησαν στη διαθεσιμότητα προσωπικού, το κόστος λειτουργίας ενός αεροσκάφους μειώθηκε και οι χρεοκοπίες και οι διακοπές λειτουργίας δημιούργησαν μια αγορά για νέους παίκτες.
Αλλά όλη αυτή η δραστηριότητα δεν σημαίνει ότι τα σημερινά στελέχη αεροπορικών εταιρειών επενδύουν χωρίς τη δέουσα επιμέλεια. Ρωτήσαμε τους ερωτηθέντες αν θα εξέταζαν το ενδεχόμενο να επενδύσουν σε μια startup αεροπορικών εταιρειών και μόλις το 5,9% απάντησε με ενθουσιασμό «ναι», ενώ το 29,4% απάντησε, «Δεν είναι παράξενος τρόπος». Οι περισσότεροι παρακολουθούν έντονα τις επενδύσεις – το 65% των ερωτηθέντων είπε ότι ίσως θα επένδυαν σε μια startup αεροπορική εταιρεία, αλλά μόνο εάν το επιχειρηματικό μοντέλο ήταν συντριπτικά ελκυστικό.
Τα στελέχη αεροπορικών εταιρειών πιστεύουν ότι οι εξατομικευμένες προσφορές είναι ο μονόδρομος στα ταξίδια
Η αεροπορική βιομηχανία σίγουρα δεν αποτελεί εξαίρεση. Η τεχνητή νοημοσύνη στην αγορά των αερομεταφορών αναμένεται ήδη να φτάσει τα 885 εκατομμύρια δολάρια το 2022 και θα μπορούσε να αυξηθεί σε σχεδόν 10 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2030, σύμφωνα με την Precedence Research. Ενώ οι υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων σε αεροπορικές εταιρείες σε όλη τη χώρα επενδύουν σε επιχειρηματικές μονάδες, υπάρχει ένα κομμάτι της πίτας που τα στελέχη θεωρούν ιδιαίτερα ώριμο για την τεχνητή νοημοσύνη.
Ερωτηθέντες ποιες χρήσεις της τεχνητής νοημοσύνης θα έχουν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στον κλάδο, το 61% απάντησε ότι προσφέρει πιο εξατομικευμένες προσφορές και εμπειρίες στους πελάτες. Εν τω μεταξύ, το 23% πιστεύει ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα έχει τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στη βελτιστοποίηση των συνολικών εσόδων σε αποφάσεις τιμολόγησης ναύλων, επικουρικών και τρίτων. Ένα άλλο 16% πιστεύει ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα έχει τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στον καλύτερο επιχειρηματικό σχεδιασμό και πιο ακριβείς προβλέψεις.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Τα παγκόσμια εταιρικά ταξίδια θα επιστρέψουν πλήρως, αλλά μακροπρόθεσμα
Τα παγκόσμια επαγγελματικά ταξίδια εξακολουθούν να υστερούν σε σχέση με τα επίπεδα του 2019 και καθώς απομακρυνόμαστε περισσότερο από την πανδημία, τα στελέχη των αεροπορικών εταιρειών κάνουν απολογισμό για το πού βρίσκεται ο κλάδος και τι μπορεί να επιφυλάξει το μέλλον. Υπολογίζεται ότι οι επιχειρήσεις θα δαπανήσουν 933 εκατομμύρια δολάρια για επαγγελματικά ταξίδια το 2022, σε σύγκριση με τα 1,4 τρισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν το 2019, σύμφωνα με την Global Business Travel Association.
Ωστόσο, οι διευθύνοντες σύμβουλοι και άλλοι υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων σε όλο τον κλάδο πιστεύουν ότι τελικά θα επιστρέψουμε σε αυτά τα υψηλά προ της πανδημίας. Ερωτηθέντες για την παγκόσμια ανάκαμψη των εταιρικών ταξιδιών, το 75% είπε ότι θα επιστρέψει στα προ του Covid επίπεδα. Το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων πιστεύει ότι θα επιστρέψει πολύ σύντομα. Ακόμη πιο ενθαρρυντικό, κανείς δεν πιστεύει ότι αυτές οι μέρες έχουν περάσει οριστικά.
Τα στελέχη των αεροπορικών εταιρειών δεν είναι ιδιαίτερα αισιόδοξα για την επίτευξη των στόχων για το κλίμα
Υπεύθυνη για το 3% των παγκόσμιων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, η αεροπορική βιομηχανία έχει σκεφτεί πώς να γίνει πιο πράσινη. Ο κλάδος δεσμεύτηκε να φτάσει το καθαρό μηδέν έως το 2050, στόχος που θα απαιτήσει σημαντική, συντονισμένη προσπάθεια. Οι αεροπορικές εταιρείες διερευνούν τρόπους για την καθιέρωση βιώσιμων καυσίμων, μελετώντας την επεκτασιμότητα των ηλεκτρικών εναλλακτικών λύσεων, επενδύοντας σε αντισταθμίσεις άνθρακα και ερευνώντας άλλες νέες τεχνολογίες.
Ωστόσο, ακόμη και με συνεχείς προσπάθειες, τα περισσότερα στελέχη αεροπορικών εταιρειών δεν βλέπουν το μέλλον με ροζ γυαλιά. Περίπου το 63% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι δεν είναι αισιόδοξοι για την ικανότητα της αεροπορικής βιομηχανίας να επιτύχει τους μακροπρόθεσμους κλιματικούς στόχους, ενώ το 37% είπε ότι είναι.
Οι υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων διστάζουν να επενδύσουν σε νεοφυείς επιχειρήσεις
Οι νεοφυείς αεροπορικές εταιρείες εμφανίζονται με μεγαλύτερη συχνότητα από την αυγή της πανδημίας. Ο Covid-19 έφερε μια τέλεια καταιγίδα για τη δημιουργία αυτών των startups. Οι απολύσεις οδήγησαν στη διαθεσιμότητα προσωπικού, το κόστος λειτουργίας ενός αεροσκάφους μειώθηκε και οι χρεοκοπίες και οι διακοπές λειτουργίας δημιούργησαν μια αγορά για νέους παίκτες.
Αλλά όλη αυτή η δραστηριότητα δεν σημαίνει ότι τα σημερινά στελέχη αεροπορικών εταιρειών επενδύουν χωρίς τη δέουσα επιμέλεια. Ρωτήσαμε τους ερωτηθέντες αν θα εξέταζαν το ενδεχόμενο να επενδύσουν σε μια startup αεροπορικών εταιρειών και μόλις το 5,9% απάντησε με ενθουσιασμό «ναι», ενώ το 29,4% απάντησε, «Δεν είναι παράξενος τρόπος». Οι περισσότεροι παρακολουθούν έντονα τις επενδύσεις – το 65% των ερωτηθέντων είπε ότι ίσως θα επένδυαν σε μια startup αεροπορική εταιρεία, αλλά μόνο εάν το επιχειρηματικό μοντέλο ήταν συντριπτικά ελκυστικό.
Τα στελέχη αεροπορικών εταιρειών πιστεύουν ότι οι εξατομικευμένες προσφορές είναι ο μονόδρομος στα ταξίδια
Η αεροπορική βιομηχανία σίγουρα δεν αποτελεί εξαίρεση. Η τεχνητή νοημοσύνη στην αγορά των αερομεταφορών αναμένεται ήδη να φτάσει τα 885 εκατομμύρια δολάρια το 2022 και θα μπορούσε να αυξηθεί σε σχεδόν 10 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2030, σύμφωνα με την Precedence Research. Ενώ οι υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων σε αεροπορικές εταιρείες σε όλη τη χώρα επενδύουν σε επιχειρηματικές μονάδες, υπάρχει ένα κομμάτι της πίτας που τα στελέχη θεωρούν ιδιαίτερα ώριμο για την τεχνητή νοημοσύνη.
Ερωτηθέντες ποιες χρήσεις της τεχνητής νοημοσύνης θα έχουν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στον κλάδο, το 61% απάντησε ότι προσφέρει πιο εξατομικευμένες προσφορές και εμπειρίες στους πελάτες. Εν τω μεταξύ, το 23% πιστεύει ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα έχει τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στη βελτιστοποίηση των συνολικών εσόδων σε αποφάσεις τιμολόγησης ναύλων, επικουρικών και τρίτων. Ένα άλλο 16% πιστεύει ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα έχει τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στον καλύτερο επιχειρηματικό σχεδιασμό και πιο ακριβείς προβλέψεις.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών