Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πώς θα προετοιμαστούν για την οικονομική ύφεση τα ταξιδιωτικά brands

Πώς θα προετοιμαστούν για την οικονομική ύφεση τα ταξιδιωτικά brands
Όταν αντιμετωπίζουν προκλήσεις, οι εταιρείες αρχίζουν συχνά να κοιτάζουν προς τα μέσα και αυτό συνήθως σημαίνει ότι δίνουν προτεραιότητα στα εσωτερικά οικονομικά και λειτουργικά στοιχεία
Αν και η ύφεση δεν είναι απαραίτητα σίγουρη το 2023, η πιθανότητα συρρίκνωσης το επόμενο έτος εξακολουθεί να αποτελεί αντικείμενο συζητήσεων και εικασιών μεταξύ των κορυφαίων οικονομικών οργανισμών του κόσμου.
Για την τουριστική βιομηχανία, αυτό μπορεί να σημαίνει επιβράδυνση των αφίξεων από τα επίπεδα ανάπτυξης του 2022 κατά 60% σε αύξηση μόλις 30% το 2023, σύμφωνα με έκθεση της Economist Intelligence Unit (EIU).
Αν και τα ταξίδια παραμένουν κορυφαία προτεραιότητα για πολλούς ταξιδιώτες του πλανήτη, ειδικά μετά από χρόνια περιορισμών της εποχής της πανδημίας, θα εξακολουθεί να είναι χρήσιμο για τις ταξιδιωτικές επωνυμίες να προετοιμαστούν για αυστηρότερους προϋπολογισμούς, καθώς οι καταναλωτές εργάζονται για να τα βγάλουν πέρα εν μέσω διαρκώς αυξανόμενων επιτοκίων και υψηλότερων τιμών για τα πάντα. από φυσικό αέριο μέχρι φαγητό και ενοίκιο.
Ακολουθούν μερικοί από τους τρόπους με τους οποίους οι ταξιδιωτικές εταιρείες και οι επωνυμίες μπορούν να προετοιμαστούν -και να πλοηγηθούν- για την οικονομική σύσφιξη το νέο έτος.

Σχεδιάστε καμπάνιες που τονίζουν τα πολλά οφέλη του ταξιδιού

Δεν είναι καθόλου μυστικό σε αυτό το σημείο ότι υπάρχουν πολλά οφέλη που σχετίζονται με τα ταξίδια. Διάφορες μελέτες όλα αυτά τα χρόνια έχουν βρει πιθανούς δεσμούς μεταξύ των ταξιδιών και της μείωσης των επιπέδων στρες και της αυξημένης ευεξίας και ποιότητας ζωής.
Εκτός από τη βελτίωση της ψυχικής σας υγείας, τα ταξίδια επιτρέπουν επίσης τη σύνδεση με την οικογένεια, κάτι που, όπως έχουν καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια, δεν είναι κάτι που πρέπει να το παίρνετε ελαφρά. Καθώς τα ταξιδιωτικά brands επιδιώκουν να περιηγηθούν το 2023, η έμφαση σε αυτά τα οφέλη στο μάρκετινγκ και την προώθηση αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία.
«Νέες εκστρατείες σχετικά με τους επαγγελματίες που δίνουν προτεραιότητα σε διακοπές για ψυχική υγεία και σύνδεση με την οικογένεια, καθώς και εστίαση σε θέσεις που αντέχουν στην ύφεση, όπως ταξίδια του μέλιτος και γάμοι και πολυτελή ταξίδια, θα βοηθήσουν σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία», δήλωσε η Jennifer Doncsecz, CTIE. , πρόεδρος της VIP Vacations.

Κρατήστε τους πελάτες στην πρώτη γραμμή

Όταν αντιμετωπίζουν προκλήσεις, οι εταιρείες αρχίζουν συχνά να κοιτάζουν προς τα μέσα και αυτό συνήθως σημαίνει ότι δίνουν προτεραιότητα στα εσωτερικά οικονομικά και λειτουργικά στοιχεία, λέει ο Sushant Trivedi, Διευθύνων Σύμβουλος της ταξιδιωτικής εταιρείας Fresh Tracks Canada.
«Δυστυχώς, αυτό γίνεται σε βάρος του πελάτη, με αποτέλεσμα να μειώνεται ο πελάτης.
Το να διατηρείτε τον πελάτη στην πρώτη γραμμή όλων όσων κάνετε, από την άλλη πλευρά, μπορεί να βοηθήσει τις εταιρείες να βελτιώσουν τις προσπάθειες μάρκετινγκ, τις προσπάθειες πωλήσεων και ακόμη και τις στρατηγικές τιμολόγησης, λέει ο Trivedi.

Βελτιώστε την ταξιδιωτική πρότασή σας

Η ύφεση μπορεί να είναι μια ανησυχητική περίοδος για όλους μας, συμπεριλαμβανομένων των ταξιδιωτών. Και σε τέτοιες περιόδους, είναι σημαντικό οι ταξιδιωτικές εταιρείες να εργάζονται για να μετριάσουν κάθε αβεβαιότητα ή ασάφεια που μπορεί να αισθάνονται οι πελάτες τους, συνέχισε ο Trivedi.
«Οι προσφορές αξίας, όπως η ευκολία στις ακυρώσεις, οι απροβλημάτιστες επιστροφές χρημάτων ή η εκτεταμένη υποστήριξη πελατών μπορεί να είναι ο καθοριστικός παράγοντας μεταξύ της κράτησης ή της μη κράτησης ενός ταξιδιού», εξήγησε ο Trivedi.
Παρόμοιες συμβουλές προσφέρει ο Dan Gellert, επικεφαλής επιχειρησιακός διευθυντής της μηχανής αναζήτησης πτήσεων, ξενοδοχείων και ενοικίασης αυτοκινήτων Skiplagged. Η συμβουλή του για ταξιδιωτικές εταιρείες; Επανεξετάστε την τιμολόγηση εν μέσω της τρέχουσας οικονομικής πραγματικότητας.

Διαφοροποιήστε τα προϊόντα και τις προσφορές

Το επόμενο έτος μπορεί επίσης να είναι η στιγμή για τις επωνυμίες να επεκταθούν σε νέες αγορές, σε μια προσπάθεια να αυξήσουν ή να διαφοροποιήσουν τα έσοδα, πρότεινε ο Justin Crabbe, Διευθύνων Σύμβουλος της πλατφόρμας ναύλωσης ιδιωτικών τζετ Jettly.
«Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει την προσθήκη εικονικών εμπειριών ή τη δημιουργία πακέτων που συνδυάζουν πολλαπλές υπηρεσίες, όπως ξενοδοχεία, ενοικιάσεις αυτοκινήτων και πτήσεις», δήλωσε ο Crabbe. «Είναι επίσης σημαντικό για τα ταξιδιωτικά εμπορικά σήματα να έχουν ένα σχέδιο για το πότε θα προκύψει η κατάσταση. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει μείωση του κόστους, διαφοροποίηση του χαρτοφυλακίου προσφορών τους και προσφορά πιο ευέλικτων επιλογών πληρωμής».

Δημιουργήστε συναισθηματικές συνδέσεις

Τέλος, οι ταξιδιωτικές μάρκες θα πρέπει να επικεντρωθούν στην ανάπτυξη της αφοσίωσης των πελατών δημιουργώντας μια συναισθηματική σύνδεση με τους ταξιδιώτες. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει την επένδυση στην εκπαίδευση του προσωπικού σε σχέση με αυτήν τη στρατηγική ή απλώς την προσφορά πιο εξατομικευμένων εμπειριών.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης