Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το μάρκετινγκ στην φιλοξενία φέτος

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το μάρκετινγκ στην φιλοξενία φέτος
Τα απαραίτητα για το μάρκετινγκ αναζήτησης την επόμενη χρόνια, είναι να διατηρήσουν τα ξενοδοχεία την επένδυση στο SEO, τις διαφημίσεις και το εταιρικό προφίλ στην Google
Το 2023 προσφέρει ευκαιρίες στο να αποκτήσουν τα ξενοδοχεία σωστά τις βασικές αρχές του ψηφιακού μάρκετινγκ που πρέπει να έχουν.
Τα απαραίτητα για το μάρκετινγκ αναζήτησης την επόμενη χρόνια, είναι να διατηρήσουν τα ξενοδοχεία την επένδυση στο SEO, τις διαφημίσεις και το εταιρικό προφίλ στην Google, να βελτιστοποιήσουν τον ιστότοπο τους, να έχουν παρουσία στα social media και να κάνουν προώθηση περιεχομένου.
Τις βασικές τάσεις αναζήτησης ψηφιακού μάρκετινγκ που είναι κρίσιμες για τα ξενοδοχεία το 2023, αποκαλύπτει η Milestone.

Χρησιμοποιήστε μια ισχυρή πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου

Ο ιστότοπος εξακολουθεί να είναι η κύρια μηχανή επωνυμίας και ηλεκτρονικού εμπορίου.
Επιλέγοντας ένα ισχυρό σύστημα διαχείρισης περιεχομένου βελτιστοποιημένο για τεχνικό SEO και ταχύτητα, η χρονιά μάρκετινγκ ξεκινά σε σταθερές βάσεις.

Εστίαση στους παράγοντες EEAT

Επενδύστε στη δημιουργία χρήσιμου περιεχομένου για να ενισχύσετε την οργανική σας ανάπτυξη.
Βελτιστοποιώντας το αντίγραφο του ιστότοπού σας διασφαλίζοντας ότι υπάρχουν αυτά τα σήματα EEAT (Εμπειρία, Τεχνογνωσία, Αυθεντικότητα και Αξιοπιστία).
  • Εμπειρία: Τυχόν κριτικές πρέπει να επιδεικνύουν την αυθεντικότητα. Η Google κατανοεί τη διαφορά μεταξύ μίας γενικής κριτικής έναντι μιας μοναδικής και αυθεντικής.
  • Τεχνογνωσία: Παρέχετε ποιοτικό περιεχόμενο στον ιστότοπο του ξενοδοχείου σας και στα βοηθητικά κανάλια που κάνουν τους χρήστες να καταλάβουν ότι είστε ο ειδικός.
  • Αυθεντικότητα: Καθορίζεται από συνδέσμους επιστροφής και παραπομπών καθώς και συνδέσμων συνεργατών, που οδηγούν στον ιστότοπο σας.
  • Αξιοπιστία: Καθορίζεται από τη συμμετοχή των επισκεπτών. Οι αξιολογήσεις χρηστών αντικατοπτρίζουν πόσο καλά αρέσει στους πελάτες σας η εμπειρία του ξενοδοχείου που προσφέρετε, στο διαδίκτυο και εκτός σύνδεσης.
  • Αυξήστε την επισκεψιμότητα με τη βελτιστοποίηση σχήματος
  • Η ύπαρξη ετικετών σχήματος σε ιστότοπους ξενοδοχείων επιτρέπει στην Google να αναγνωρίσει, να ταξινομήσει, να κατανοήσει το περιεχόμενο τους και να το συνδέσει με τα πιο σχετικά ερωτήματα αναζήτησης.
Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης