του Χάρη Ντιγριντάκη
Το γεγονός ότι ο ελληνικός σιδηρόδρομος πνέει τα λοίσθια ήταν γνωστό στους παροικούντες την Ιερουσαλήμ εδώ και πολλά έτη.
Η Μπουρζουαζία που ελάμβανε διαχρονικά αποφάσεις για την ανάπτυξη και λειτουργία των τραίνων στην Ελλάδα αποτελείτο διαχρονικά από το εκάστοτε κυβερνών κόμμα, τους πανίσχυρους συνδικαλιστές που παραδοσιακά συμμετείχαν στο ΔΣ και το χαρμάνι των εργολάβων που εκτελούσαν τα έργα.
Με τον τραγικό απολογισμό του δυστυχήματος στα Τέμπη να μην έχει ακόμη κλείσει, η Ελλάδα παραμένει συγκλονισμένη από το ασύλληπτης έκτασης γεγονός με την θλίψη ανείπωτη για τους ανθρώπους που χάθηκαν.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Η Μπουρζουαζία που ελάμβανε διαχρονικά αποφάσεις για την ανάπτυξη και λειτουργία των τραίνων στην Ελλάδα αποτελείτο διαχρονικά από το εκάστοτε κυβερνών κόμμα, τους πανίσχυρους συνδικαλιστές που παραδοσιακά συμμετείχαν στο ΔΣ και το χαρμάνι των εργολάβων που εκτελούσαν τα έργα.
Με τον τραγικό απολογισμό του δυστυχήματος στα Τέμπη να μην έχει ακόμη κλείσει, η Ελλάδα παραμένει συγκλονισμένη από το ασύλληπτης έκτασης γεγονός με την θλίψη ανείπωτη για τους ανθρώπους που χάθηκαν.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών