Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πως αυξάνεται το engagement στα social media των ταξιδιωτικών brands

Πως αυξάνεται το engagement στα social media των ταξιδιωτικών brands
To Instagram έχει χάσει τη δυναμική του τα τελευταία δύο χρόνια
Τα κριτήρια απόδοσης των κοινωνικών μέσων, τα λεγόμενα interactions αποτελούν ιδιαίτερα σημαντικό κομμάτι στην ταξιδιωτική βιομηχανία. Ως εκ τούτου τα ταξιδιωτικά brands είναι απαραίτητο να τα συμπεριλάβουν στην στρατηγική του μάρκετινγκ.
Πρόσφατη έκθεση που δημοσιεύτηκε από το Rival IQ ρίχνει ενδιαφέρον φως στα κριτήρια απόδοσης των κοινωνικών μέσων σε διάφορους κλάδους και φυσικά στα ταξίδια.
Στην έκθεσή του για το 2023 Social Media Industry Benchmark, εξετάζει τις αναρτήσεις για τα ταξίδια κα την φιλοξενία, συγκρίνοντας το 2022 με προηγούμενα χρόνια σε βασικές πλατφόρμες όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter και το TikTok.

Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης