της Εύας Οικονομάκη
Στους στόχους για το δεύτερο σκέλος της επιχειρηματικής ανάπτυξης της HotelBrain αναφέρθηκε ο ιδρυτής και πρόεδρος της εταιρείας, Πάνος Παλαιολόγος, εστιάζοντας στη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου τουριστικού προϊόντος προς τον τελικό πελάτη.
«Η νέα στρατηγική, το δεύτερο στάδιο του επιχειρηματικού σχεδίου μας επικεντρώνεται στην παροχή ενός ολοκληρωμένου τουριστικού προϊόντος προς τον τελικό πελάτη, είτε αυτός είναι ιδιώτης, είτε είναι τουριστικός πράκτορας, είτε tour operator», είπε ο επικεφαλής της HotelBrain, στο πλαίσιο του «The HotelBrain SYM.POSH!UM 2». «Βασικές επιδιώξεις είναι δύο, πρώτον να αυξήσουμε την προστιθέμενη αξία του ομίλου μας στη συνολική συστημική κατανάλωση, στο total spending των φιλοξενουμένων μας, και δεύτερον η παροχή ολοκληρωμένων και αναβαθμισμένων υπηρεσιών προς τον τελικό πελάτη με στόχο τη βελτίωση της αξίας του προϊόντος», προσέθεσε.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
«Η νέα στρατηγική, το δεύτερο στάδιο του επιχειρηματικού σχεδίου μας επικεντρώνεται στην παροχή ενός ολοκληρωμένου τουριστικού προϊόντος προς τον τελικό πελάτη, είτε αυτός είναι ιδιώτης, είτε είναι τουριστικός πράκτορας, είτε tour operator», είπε ο επικεφαλής της HotelBrain, στο πλαίσιο του «The HotelBrain SYM.POSH!UM 2». «Βασικές επιδιώξεις είναι δύο, πρώτον να αυξήσουμε την προστιθέμενη αξία του ομίλου μας στη συνολική συστημική κατανάλωση, στο total spending των φιλοξενουμένων μας, και δεύτερον η παροχή ολοκληρωμένων και αναβαθμισμένων υπηρεσιών προς τον τελικό πελάτη με στόχο τη βελτίωση της αξίας του προϊόντος», προσέθεσε.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών