Το «ανέβασμα» μιας φωτογραφίας ενός προορισμού ή ενός ξενοδοχείου μαζί με μια μικρή περιγραφή μπορεί να προκαλέσει το ενδιαφέρον όσων σχεδιάζουν διακοπές
Ο αντίκτυπος των social media στις αποφάσεις των καταναλωτών συνεχίζει να αυξάνεται, σύμφωνα με μελέτη του Expedia Group.
Τα ταξίδια είναι μια κοινωνική δραστηριότητα και η επιρροή από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι εξαιρετικά σημαντική για την ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία.
Όλο και αυξάνεται ο αριθμός από ταξιδιώτες που είναι πρόθυμοι να εξερευνήσουν τις πιο απομακρυσμένες τοποθεσίες του κόσμου, που είδαν στα social media.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Τα ταξίδια είναι μια κοινωνική δραστηριότητα και η επιρροή από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι εξαιρετικά σημαντική για την ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία.
Όλο και αυξάνεται ο αριθμός από ταξιδιώτες που είναι πρόθυμοι να εξερευνήσουν τις πιο απομακρυσμένες τοποθεσίες του κόσμου, που είδαν στα social media.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών