Οι κρουαζιέρες είχαν αύξηση 7,3%
Οι πασχαλινές διακοπές έχουν ωθήσει σημαντικά ανοδικά το ισοζύγιο πωλήσεων στα γερμανικά ταξιδιωτικά πρακτορεία.
Σύμφωνα με το Tats Tourism Sales Climate, ήταν στο +2% τον Απρίλιο από ό,τι πριν από τον κορωνοϊό το 2019, με τις κρουαζιέρες και τα αεροπορικά ταξίδια να πρωταγωνιστούν.
Ο Φεβρουάριος ήταν η πρώτη φορά που οι ταξιδιωτικοί πράκτορες στην Γερμανία είδαν περισσότερες πωλήσεις σε αναχωρήσεις από ό,τι πριν από τον κορωνοϊό το 2019. Αυτή η τάση συνεχίστηκε τον Απρίλιο.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με το Tats Tourism Sales Climate, ήταν στο +2% τον Απρίλιο από ό,τι πριν από τον κορωνοϊό το 2019, με τις κρουαζιέρες και τα αεροπορικά ταξίδια να πρωταγωνιστούν.
Ο Φεβρουάριος ήταν η πρώτη φορά που οι ταξιδιωτικοί πράκτορες στην Γερμανία είδαν περισσότερες πωλήσεις σε αναχωρήσεις από ό,τι πριν από τον κορωνοϊό το 2019. Αυτή η τάση συνεχίστηκε τον Απρίλιο.
- Οι κρουαζιέρες είχαν αύξηση 7,3%, τα αεροπορικά ταξίδια 7,6% και οι λοιπές πωλήσεις -εσωτερικές εκδηλώσεις, σιδηροδρομικά ταξίδια και ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα- κατέγραψαν αύξηση 14,5%.
- Στον τουρισμό συνολικά το μείον αυξήθηκε κατά δύο μονάδες στο 9,3% σε σχέση με τον Μάρτιο.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών