Στόχος των αεροπορικών είναι να προσελκύσουν ένα ευρύτερο φάσμα πελατών, ακόμη και εκείνους που δεν είναι τακτικοί ταξιδιώτες
Πολλές αεροπορικές εταιρείες αυξάνουν μετά την πανδημία τα προγράμματα επιβράβευσης τους.
Στόχος τους είναι να προσελκύσουν ένα ευρύτερο φάσμα πελατών, ακόμη και εκείνους που δεν είναι τακτικοί ταξιδιώτες.
Η εταιρεία Good Travel Management, αποκαλύπτει τις παγκόσμιες αεροπορικές εταιρείες με σειρά των καλύτερων προγραμμάτων πιστότητας πελατών τους.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Στόχος τους είναι να προσελκύσουν ένα ευρύτερο φάσμα πελατών, ακόμη και εκείνους που δεν είναι τακτικοί ταξιδιώτες.
Η εταιρεία Good Travel Management, αποκαλύπτει τις παγκόσμιες αεροπορικές εταιρείες με σειρά των καλύτερων προγραμμάτων πιστότητας πελατών τους.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών