Tα έσοδα από τα δωμάτια είναι συχνά η νούμερο ένα πηγή εισοδήματος
Ιστορικά, η ξενοδοχειακή βιομηχανία έχει επικεντρωθεί σε μεγάλο βαθμό στη χρήση των τιμών των δωματίων ως κύριο μοχλό εσόδων.
Αλλά καθώς το εξωτερικό κόστος συνεχίζει να αυξάνεται και οι επισκέπτες αναζητούν μια πιο μικτή εμπειρία, τα ξενοδοχεία πρέπει να στραφούν στη συνολική κερδοφορία.
Για να επιτύχουν τη μέγιστη κερδοφορία, πρέπει να αναλύσουν ένα πιο ολοκληρωμένο σύνολο δεδομένων, καθώς τα έσοδα λένε μόνο ένα μέρος της ιστορίας, σύμφωνα με την Duetto.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Αλλά καθώς το εξωτερικό κόστος συνεχίζει να αυξάνεται και οι επισκέπτες αναζητούν μια πιο μικτή εμπειρία, τα ξενοδοχεία πρέπει να στραφούν στη συνολική κερδοφορία.
Για να επιτύχουν τη μέγιστη κερδοφορία, πρέπει να αναλύσουν ένα πιο ολοκληρωμένο σύνολο δεδομένων, καθώς τα έσοδα λένε μόνο ένα μέρος της ιστορίας, σύμφωνα με την Duetto.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών