![Κερδίζουν έδαφος τα lifestyle ξενοδοχεία](https://www.bankingnews.gr/media/k2/items/cache/ff349d3a32a0e110932ceda1847a0f6d_XL.jpg)
Οι εταιρικοί ταξιδιώτες που θέλουν να ζήσουν κάτι μοναδικό κάνουν κράτηση σε ξενοδοχεία με διαφορετικές προσφορές
Η αυξανόμενη ζήτηση για τα lifestyle ξενοδοχεία έχει τροφοδοτήσει την επιστροφή των καταλυμάτων καθώς τα παγκόσμια ποσοστά πληρότητας το 1ο τρίμηνο του 2023 πλησίασαν τα προ του Covid επίπεδα. Αυτό αναφέρουν τα στοιχεία από την τελευταία Έκθεση Global Trends της FCM Consulting.
Οι πληροφορίες έδειξαν ότι η πληρότητα των ξενοδοχείων παγκοσμίως για το πρώτο τρίμηνο του έτους ήταν 60,46%, μόλις τέσσερις ποσοστιαίες μονάδες κάτω από τα επίπεδα του 2019.
Οι εταιρικοί ταξιδιώτες που θέλουν να ζήσουν κάτι μοναδικό κάνουν κράτηση σε ξενοδοχεία με διαφορετικές προσφορές, όπως λόμπι που ενθαρρύνουν την αλληλεπίδραση, πράσινες πρωτοβουλίες, κομψή τεχνολογία και επιλογές ευεξίας.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Οι πληροφορίες έδειξαν ότι η πληρότητα των ξενοδοχείων παγκοσμίως για το πρώτο τρίμηνο του έτους ήταν 60,46%, μόλις τέσσερις ποσοστιαίες μονάδες κάτω από τα επίπεδα του 2019.
Οι εταιρικοί ταξιδιώτες που θέλουν να ζήσουν κάτι μοναδικό κάνουν κράτηση σε ξενοδοχεία με διαφορετικές προσφορές, όπως λόμπι που ενθαρρύνουν την αλληλεπίδραση, πράσινες πρωτοβουλίες, κομψή τεχνολογία και επιλογές ευεξίας.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών