Η φήμη της Ελλάδας σημείωνε άνοδο καθ’ όλη τη διάρκεια του β' τριμήνου που ανακόπηκε από το την είδηση του Ναυαγίου της Πύλου στο τέλος του τριμήνου
Η Ελλάδα, ως προς την εμπειρία επίσκεψης, διατήρησε την ανταγωνιστικότητά της ξεπερνώντας τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.
Η γαστρονομία, ο πολιτισμός και το επίπεδο φιλοξενίας αποτελούν τις θεματικές που δημιουργούν θετική διαδικτυακή φήμη για την Ελλάδα.
Η «άλλη Ελλάδα» καταγράφει θετική φήμη ως προς τη σχέση ποιότητας-τιμής και τις βιώσιμες πρακτικές.
Η φήμη της Ελλάδας σημείωνε άνοδο καθ’ όλη τη διάρκεια του 2ου τριμήνου που ανακόπηκε από το την είδηση του Ναυαγίου της Πύλου στο τέλος του τριμήνου.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Η γαστρονομία, ο πολιτισμός και το επίπεδο φιλοξενίας αποτελούν τις θεματικές που δημιουργούν θετική διαδικτυακή φήμη για την Ελλάδα.
Η «άλλη Ελλάδα» καταγράφει θετική φήμη ως προς τη σχέση ποιότητας-τιμής και τις βιώσιμες πρακτικές.
Η φήμη της Ελλάδας σημείωνε άνοδο καθ’ όλη τη διάρκεια του 2ου τριμήνου που ανακόπηκε από το την είδηση του Ναυαγίου της Πύλου στο τέλος του τριμήνου.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών