Το φαγητό και το φαγητό αποτελούν σημαντικό μέρος της ταξιδιωτικής εμπειρίας για τους Baby Boomers
Τις τάσεις που θα καθορίσουν τα ταξίδια το 2024 και μετά σε Millennials, Gen Z, Gen X και Baby Boomers, αποκαλύπτει η παγκόσμια έρευνα της Hilton.
Η «Trends Global Survey» σε πάνω από 10.000 ταξιδιώτες από εννέα χώρες, δείχνει επίσης πώς οι τουρίστες αναδιαμορφώνουν τον ορισμό του «σύγχρονου ταξιδιώτη», αλλάζοντας τις συνήθειες και τα «θέλω» τους.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Η «Trends Global Survey» σε πάνω από 10.000 ταξιδιώτες από εννέα χώρες, δείχνει επίσης πώς οι τουρίστες αναδιαμορφώνουν τον ορισμό του «σύγχρονου ταξιδιώτη», αλλάζοντας τις συνήθειες και τα «θέλω» τους.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών