Οι ειδικοί στο μάρκετινγκ προορισμών πιστεύουν ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στον κλάδο
Τις τάσεις και τς προκλήσεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ προορισμού το 2024 και μετά, αποκαλύπτει η μελέτη State of Destination Marketing της Sojern, που ανέλυσε περισσότερους από 300 Οργανισμούς Διαχείρισης Προορισμού (DMO) παγκοσμίως.
Για τη μελέτη σχετικά τις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ 2024 η Sojern συνεργάστηκε με το Digital Tourism Think Tank, με το Brand USA, το Destination Canada και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδίων (ETC).
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Για τη μελέτη σχετικά τις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ 2024 η Sojern συνεργάστηκε με το Digital Tourism Think Tank, με το Brand USA, το Destination Canada και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδίων (ETC).
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών