της Εύας Οικονομάκη
Στο στόχαστρο των επενδυτών βρίσκεται σταθερά τα τελευταία χρόνια η Αθήνα, με τις διεθνείς -και όχι μόνο- αλυσίδες να κάνουν η μία μετά την άλλη απόβαση στην πόλη χαρίζοντας τα brands τους σε ξενοδοχεία υψηλών προδιαγραφών, ενισχύοντας το τουριστικό προφίλ της περιφέρειας.
Οι αριθμοί
Σήμερα, μόνο στην Αττική βρίσκονται υπάρχουν 18 διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες με 34 brands, με τη συντριπτική πλειονότητα των ξενοδοχείων που βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα μιας διεθνούς, εθνικής και/ή τοπικής αλυσίδας να ανήκουν στις δύο υψηλότερες κατηγορίες, εκείνες των 4 και 5 αστέρων. Μάλιστα, τα τελευταία χρόνια διεθνή brands έχουν αφιχθεί ακόμα και πέριξ της πλατείας Ομονοίας, μιας «δύσκολης» περιοχής του κέντρου της Αθήνας, ενδεικτικό της δυναμικής που έχει αποκτήσει η ελληνική πρωτεύουσα.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Οι αριθμοί
Σήμερα, μόνο στην Αττική βρίσκονται υπάρχουν 18 διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες με 34 brands, με τη συντριπτική πλειονότητα των ξενοδοχείων που βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα μιας διεθνούς, εθνικής και/ή τοπικής αλυσίδας να ανήκουν στις δύο υψηλότερες κατηγορίες, εκείνες των 4 και 5 αστέρων. Μάλιστα, τα τελευταία χρόνια διεθνή brands έχουν αφιχθεί ακόμα και πέριξ της πλατείας Ομονοίας, μιας «δύσκολης» περιοχής του κέντρου της Αθήνας, ενδεικτικό της δυναμικής που έχει αποκτήσει η ελληνική πρωτεύουσα.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών