Για τα ξενοδοχεία, είναι πιο σημαντικό από ποτέ να προσφέρουν εμπειρίες που ανταποκρίνονται στις εξελισσόμενες προσδοκίες των επισκεπτών
Παρά τα σημάδια ανάκαμψης το 2023, οι προοπτικές για τα ξενοδοχεία το 2024 είναι απρόβλεπτες.
Το Hospitality Industry Outlook της Deloitte εντόπισε τις βασικές προκλήσεις του κλάδου της φιλοξενίας για το 2024 που είναι η πτώση της εμπιστοσύνης καταναλωτών, οι συνεχιζόμενες ελλείψεις εργατικού δυναμικού και αδυναμία των ξενοδοχείων να αυξήσουν τις τιμές παρά την κλιμάκωση του κόστους.
Ωστόσο, αξιοποιώντας τη στρατηγική διαχείριση εσόδων από τη φιλοξενία, τα ξενοδοχεία μπορούν να ξεπεράσουν αυτά τα εμπόδια και ακόμη και να αυξήσουν τα έσοδα. Η αποτελεσματικότητα αυτών των στρατηγικών διαχείρισης εσόδων ξενοδοχείων θα ποικίλλει ανάλογα με την τοποθεσία, το κοινό και την οικονομία.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Το Hospitality Industry Outlook της Deloitte εντόπισε τις βασικές προκλήσεις του κλάδου της φιλοξενίας για το 2024 που είναι η πτώση της εμπιστοσύνης καταναλωτών, οι συνεχιζόμενες ελλείψεις εργατικού δυναμικού και αδυναμία των ξενοδοχείων να αυξήσουν τις τιμές παρά την κλιμάκωση του κόστους.
Ωστόσο, αξιοποιώντας τη στρατηγική διαχείριση εσόδων από τη φιλοξενία, τα ξενοδοχεία μπορούν να ξεπεράσουν αυτά τα εμπόδια και ακόμη και να αυξήσουν τα έσοδα. Η αποτελεσματικότητα αυτών των στρατηγικών διαχείρισης εσόδων ξενοδοχείων θα ποικίλλει ανάλογα με την τοποθεσία, το κοινό και την οικονομία.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών