Ο ιδιωτικός τομέας πρέπει να αντικατοπτρίζει το όραμα των αντίστοιχων τουριστικών αρχών του και να συνεργαστεί για να εξασφαλίσει ελκυστικά πακέτα δαπανών για αυτές τις αγορές
Οι αλλαγές στο τουριστικό τοπίο, έχουν μεταμορφώσει τα ταξίδια. Προορισμοί και ξενοδοχεία προσδιορίζουν τις αντίστοιχες αγορές πηγών τους, με βάση τις τάσεις.
Όπως αποκαλύφθηκε στην Arabian Travel Market (ATM) 2024, τα αργά ταξίδια (slow travel), η βιωσιμότητα και η τεχνολογία είναι οι μελλοντικές παγκόσμιες τουριστικές τάσεις.
«Η πανδημία COVID-19 έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι γενιές επιλέγουν τα ταξίδια, με την υπαίθρια περιπέτεια να παίρνει πλέον τη Νο. 1 θέση μακριά από παραλία, ήλιος και άμμος, τόνισε από το βήμα ο Haitham Mattar, Διευθύνων Σύμβουλος, Μέσης Ανατολής, Αφρικής και Νοτιοδυτικής Ασίας, της IHG Hotels & Resorts.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών