Περισσότερο από το ένα τρίτο (37%) των επιχειρηματιών ταξιδιωτών δεν πιστεύουν ότι ο κλάδος είναι καινοτόμος
Την ανάγκη για μεγαλύτερη καινοτομία κατά την κράτηση επαγγελματικού ταξιδιού, ειδικά στους Gen Z ταξιδιώτες ανέδειξε η τελευταία έρευνα της Direct Travel. Παράλληλα, αποκάλυψε αισιοδοξία για τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης και ταυτόχρονα αύξηση στα bleisure ταξίδια.
www.bankingnews.gr
- Το 87% θα ένιωθε άνετα εάν η τεχνητή νοημοσύνη έκανε αυτόματα τις ταξιδιωτικές ρυθμίσεις και τις κρατήσεις τους.
- Το 90% έκανε ταξίδια αναψυχής και σχεδόν όλοι (93%) ανέφεραν ότι οι TMC πρέπει να καινοτομήσουν με την τεχνολογία για να διατηρήσουν έναν ρόλο στο οικοσύστημα των επαγγελματικών ταξιδιών.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών