Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Το Ξενοδοχείο έχει τη δική του «Τράπεζα» - Η εκπληκτική αλλαγή στις διαδικασίες πληρωμών

Το Ξενοδοχείο έχει τη δική του «Τράπεζα» - Η εκπληκτική αλλαγή στις διαδικασίες πληρωμών
Εκτιμάται πως μεταξύ 2019 και 2023 οι απάτες που αφορούν πιστωτικές κάρτες έχουν αυξηθεί κατά 35% με 45%
Οι ηλεκτρονικές αγορές αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας όλων μας.
Ειδικότερα, στην μετά-COVID εποχή υπάρχει ραγδαία αύξηση ηλεκτρονικών πληρωμών τόσο για αγαθά, όσο και για υπηρεσίες.
Η ανάγκη ψηφιοποίησης της διαδικασίας πληρωμών οδηγεί τις τελευταίες δύο δεκαετίες σε ένα τεράστιο κύμα τεχνολογικής καινοτομίας που διαμορφώνει εκ νέου τις πελατοκεντρικές διαδικασίες κάθετων αγορών όπως είναι αυτή της Φιλοξενίας.

Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης