Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Το Ξενοδοχείο έχει τη δική του «Τράπεζα»

Το Ξενοδοχείο έχει τη δική του «Τράπεζα»
Πλέον με το Protel, η ρεσεψιόν καταφέρνει να μειώσει τους χρόνους απόκρισης και τα χειριστικά λάθη στις πληρωμές
Όπως είδαμε στο πρώτο μέρος του άρθρου, που μπορείτε να διαβάσετε εδώ, οι ηλεκτρονικές αγορές αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας όλων μας. Η ανάγκη ψηφιοποίησης της διαδικασίας πληρωμών οδηγεί τις τελευταίες δύο δεκαετίες σε ένα τεράστιο κύμα τεχνολογικής καινοτομίας που διαμορφώνει εκ νέου τις πελατοκεντρικές διαδικασίες.
Η Φιλοξενία δεν θα μπορούσε να ξεφύγει από το κύμα των αλλαγών αυτών και συνεπώς, η ανάγκη για έναν acquirer με εξειδίκευση στο τουριστικό προϊόν είναι ξεκάθαρη.

Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης