Τα νησιά όπως η Λέσβος και η Χίος και ηπειρωτικές περιοχές (όπως η Πελοπόννησος, η Ανατολική Μακεδονία και η Θράκη) γίνονται όλο και περισσότερο δημοφιλείς προορισμοί
Μπορεί για ορισμένους Γερμανούς να μην έχει ακόμη η περίοδος έχει τελειώσει, μιας και πολλοί επιλέγουν το φθινόπωρο για ανάπαυλα, όμως ήδη έχουν εξαχθεί κάποια πρώτα συμπεράσματα για τις φετινές προτιμήσεις τους.
Η ιστοσελίδα Merkur.de παρατηρεί ότι: «αν και η Ελλάδα παραμένει τουριστικός προορισμός των Γερμανών, «αυτοί πλέον αναζητούν μέρη με λιγότερο κόσμο, πιο δροσερό καιρό και καλή σχέση τιμής-ποιότητας», αναφέρει ο Θεόφιλος Κυρατσούλης, γενικός διευθυντής της εταιρείας μάρκετινγκ Mindhaus.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Η ιστοσελίδα Merkur.de παρατηρεί ότι: «αν και η Ελλάδα παραμένει τουριστικός προορισμός των Γερμανών, «αυτοί πλέον αναζητούν μέρη με λιγότερο κόσμο, πιο δροσερό καιρό και καλή σχέση τιμής-ποιότητας», αναφέρει ο Θεόφιλος Κυρατσούλης, γενικός διευθυντής της εταιρείας μάρκετινγκ Mindhaus.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών