Στόχος των συναντήσεων Χαρδαλιά στο Παρίσι ήταν η ενίσχυση της τουριστικής ροής προς την Αττική
Με στόχο την ανάδειξη της Αττικής ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού που συνδυάζει την πλούσια ιστορία, τον πολιτισμό, τη φυσική ομορφιά και τις σύγχρονες υποδομές, ο Περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς πραγματοποίησε σειρά στρατηγικών συναντήσεων στο Παρίσι, στο περιθώριο της διεθνούς τουριστικής έκθεσης International & French Travel Market (IFTM) "Top Resa 2024", όπου η Περιφέρεια Αττικής συμμετέχει ως συνεκθέτης στο εθνικό περίπτερο του ΕΟΤ.
Ειδικότερα, ο κ. Χαρδαλιάς επισκέφθηκε τα γραφεία του διεθνούς τηλεοπτικού δικτύου EURONEWS, όπου συναντήθηκε με την International Sales Director του σταθμού, κα Sabine Troccaz. Στόχος της συνάντησης ήταν η προβολή της Αττικής μέσα από ποικίλα μέσα (τηλεοπτικά, ψηφιακά και social media), με τις δύο πλευρές να καταλήγουν σε συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας έως το 2028. Στο πλαίσιο αυτό, εξετάστηκε το ενδεχόμενο οργάνωσης μιας μεγάλης καμπάνιας για την προβολή της Αττικής, ως προορισμού επισκεπτών και τους 12 μήνες του έτους και όχι μόνο κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου.
Ενίσχυση τουριστικής κίνησης Αττικής
Ο Περιφερειάρχης συναντήθηκε επίσης με τον μεγαλύτερο Tour operator της Γαλλίας, την εταιρεία FRAM, και τον εκπρόσωπό της, κ. Folco Aloisi.
Στόχος της συνάντησης ήταν η ενίσχυση της τουριστικής ροής προς την Αττική, η αύξηση της μέσης δαπάνης και του χρόνου παραμονής των Γάλλων επισκεπτών στη χώρα μας, με έμφαση στον γαστρονομικό πλούτο, τα πολιτιστικά δρώμενα και τις διαδρομές της Αττικής, καθώς επίσης και στην επιπλέον ανάδειξη των κοσμοπολίτικων νησιών του Αργοσαρωνικού.
Ακολούθως, σε συνάντηση εργασίας με τον Chief Commercial Officer της αεροπορικής εταιρείας Transavia, κ. Nikolas Henion, εξετάστηκε η δυνατότητα προσθήκης δύο νέων πτήσεων, από τα αεροδρόμια του Μπορντό και της Μασσαλίας προς την Αθήνα, ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο τη σύνδεση της γαλλικής αγοράς με την Αττική και διευκολύνοντας την πρόσβαση σε τουρίστες από τη Γαλλία.
Ο κ. Χαρδαλιάς συναντήθηκε επίσης με τον Marketing Planning Manager της Air France, κ. Frederic Ribe, σε μια συνάντηση που ως βασικό θέμα είχε την προσθήκη μιας επιπλέον καθημερινής πτήσης μεταξύ Αθήνας-Παρισιού. Πτήση η οποία προστίθεται από τις αρχές Νοεμβρίου του 2024.
Η συζήτηση επίσης επικεντρώθηκε στη δυνατότητα περαιτέρω ενίσχυσης της τουριστικής προβολής της Αττικής, μέσω των sites, newsletters και των digital δικτύων της αεροπορικής εταιρείας, εξασφαλίζοντας την όσο μεγαλύτερη προσέλκυση Γάλλων επισκεπτών κάθε εποχή του έτους.
Με την DATA4 GROUP
Επιπλέον εξίσου σημαντική ήταν η συνάντηση που πραγματοποίησε ο Περιφερειάρχης Αττικής με τον CEO της DATA4 GROUP κ. Olivier Micheli, στον απόηχο της μεγάλης επένδυσης της γαλλικής εταιρίας στην περιοχή της Παιανίας, η οποία αφορά στην κατασκευή ενός υπερσύγχρονου Κέντρο δεδομένων (Data Center).
Σημειώνεται ότι ο όμιλος λειτουργεί μερικά από τα πιο ισχυρά campus στην Ευρώπη, με την επένδυση στην Ελλάδα να αγγίζει τα 500 εκατ. ευρώ.
Οι κ. Χαρδαλιάς και Micheli συζήτησαν εκτενώς για την εν λόγω επένδυση και τον προγραμματισμό κατασκευής του έργου, που θα δημιουργήσει εκατοντάδες θέσεις εργασίας και αναμένεται να θεμελιωθεί στα μέσα Νοεμβρίου του τρέχοντος έτους, παρουσία του Περιφερειάρχη Αττικής, του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και μελών του Υπουργικού Συμβουλίου.
Κατά την επίσκεψή του στο Παρίσι, ο κ. Χαρδαλιάς παραχώρησε επίσης συνέντευξη σε ένα από τα κορυφαία γαλλικά περιοδικά, το εμβληματικό Quotidiene και στον δημοσιογράφο κ. Frederic de Poligny.
Στη συνέντευξή του, ανέδειξε τον κεντρικό ρόλο της Αττικής ως οικονομικού και πολιτιστικού κέντρου της Ελλάδας, επισημαίνοντας ότι η περιοχή προσφέρει ένα πλήρες τουριστικό προϊόν που περιλαμβάνει ιστορία, πολιτισμό, γαστρονομία, ψυχαγωγία, και φυσικές ομορφιές.
"Les editions d’ailleurs"
Μάλιστα, προσκάλεσε τον κ. Poligny να επισκεφθεί την Αττική την ερχόμενη άνοιξη, ώστε να γνωρίσει από κοντά τις μοναδικές ομορφιές της.
Επιπλέον, ο Περιφερειάρχης Αττικής είχε επαφές με την εκπρόσωπο του εκδοτικού οίκου "Les editions d’ailleurs", κα Caroline Prost, κατά τη διάρκεια των οποίων συζητήθηκε επίσης η προβολή της Αττικής καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Στο πλαίσιο της συνάντησης, εξετάστηκε το ενδεχόμενο ενίσχυσης της προβολής του λεκανοπεδίου μέσω του γνωστού γαλλόφωνου περιοδικού Desirs de Voyages, που απευθύνεται σε κοινό μεσαίου και υψηλού εισοδήματος.
Οι συναντήσεις του κ. Χαρδαλιά στο Παρίσι αποτελούν ένα ακόμη σημαντικό βήμα για την ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας της Αττικής και την προώθηση των μοναδικών πλεονεκτημάτων της ως σύγχρονου και κοσμοπολίτικου προορισμού.
Με στόχο την ανάπτυξη στρατηγικών συνεργασιών, η Περιφέρεια Αττικής θα συνεχίσει να εδραιώνει τη θέση της στον διεθνή τουριστικό χάρτη, επιδιώκοντας τη μακροπρόθεσμη βιώσιμη ανάπτυξή της.
www.bankingnews.gr
Ειδικότερα, ο κ. Χαρδαλιάς επισκέφθηκε τα γραφεία του διεθνούς τηλεοπτικού δικτύου EURONEWS, όπου συναντήθηκε με την International Sales Director του σταθμού, κα Sabine Troccaz. Στόχος της συνάντησης ήταν η προβολή της Αττικής μέσα από ποικίλα μέσα (τηλεοπτικά, ψηφιακά και social media), με τις δύο πλευρές να καταλήγουν σε συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας έως το 2028. Στο πλαίσιο αυτό, εξετάστηκε το ενδεχόμενο οργάνωσης μιας μεγάλης καμπάνιας για την προβολή της Αττικής, ως προορισμού επισκεπτών και τους 12 μήνες του έτους και όχι μόνο κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου.
Ενίσχυση τουριστικής κίνησης Αττικής
Ο Περιφερειάρχης συναντήθηκε επίσης με τον μεγαλύτερο Tour operator της Γαλλίας, την εταιρεία FRAM, και τον εκπρόσωπό της, κ. Folco Aloisi.
Στόχος της συνάντησης ήταν η ενίσχυση της τουριστικής ροής προς την Αττική, η αύξηση της μέσης δαπάνης και του χρόνου παραμονής των Γάλλων επισκεπτών στη χώρα μας, με έμφαση στον γαστρονομικό πλούτο, τα πολιτιστικά δρώμενα και τις διαδρομές της Αττικής, καθώς επίσης και στην επιπλέον ανάδειξη των κοσμοπολίτικων νησιών του Αργοσαρωνικού.
Ακολούθως, σε συνάντηση εργασίας με τον Chief Commercial Officer της αεροπορικής εταιρείας Transavia, κ. Nikolas Henion, εξετάστηκε η δυνατότητα προσθήκης δύο νέων πτήσεων, από τα αεροδρόμια του Μπορντό και της Μασσαλίας προς την Αθήνα, ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο τη σύνδεση της γαλλικής αγοράς με την Αττική και διευκολύνοντας την πρόσβαση σε τουρίστες από τη Γαλλία.
Ο κ. Χαρδαλιάς συναντήθηκε επίσης με τον Marketing Planning Manager της Air France, κ. Frederic Ribe, σε μια συνάντηση που ως βασικό θέμα είχε την προσθήκη μιας επιπλέον καθημερινής πτήσης μεταξύ Αθήνας-Παρισιού. Πτήση η οποία προστίθεται από τις αρχές Νοεμβρίου του 2024.
Η συζήτηση επίσης επικεντρώθηκε στη δυνατότητα περαιτέρω ενίσχυσης της τουριστικής προβολής της Αττικής, μέσω των sites, newsletters και των digital δικτύων της αεροπορικής εταιρείας, εξασφαλίζοντας την όσο μεγαλύτερη προσέλκυση Γάλλων επισκεπτών κάθε εποχή του έτους.
Με την DATA4 GROUP
Επιπλέον εξίσου σημαντική ήταν η συνάντηση που πραγματοποίησε ο Περιφερειάρχης Αττικής με τον CEO της DATA4 GROUP κ. Olivier Micheli, στον απόηχο της μεγάλης επένδυσης της γαλλικής εταιρίας στην περιοχή της Παιανίας, η οποία αφορά στην κατασκευή ενός υπερσύγχρονου Κέντρο δεδομένων (Data Center).
Σημειώνεται ότι ο όμιλος λειτουργεί μερικά από τα πιο ισχυρά campus στην Ευρώπη, με την επένδυση στην Ελλάδα να αγγίζει τα 500 εκατ. ευρώ.
Οι κ. Χαρδαλιάς και Micheli συζήτησαν εκτενώς για την εν λόγω επένδυση και τον προγραμματισμό κατασκευής του έργου, που θα δημιουργήσει εκατοντάδες θέσεις εργασίας και αναμένεται να θεμελιωθεί στα μέσα Νοεμβρίου του τρέχοντος έτους, παρουσία του Περιφερειάρχη Αττικής, του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και μελών του Υπουργικού Συμβουλίου.
Κατά την επίσκεψή του στο Παρίσι, ο κ. Χαρδαλιάς παραχώρησε επίσης συνέντευξη σε ένα από τα κορυφαία γαλλικά περιοδικά, το εμβληματικό Quotidiene και στον δημοσιογράφο κ. Frederic de Poligny.
Στη συνέντευξή του, ανέδειξε τον κεντρικό ρόλο της Αττικής ως οικονομικού και πολιτιστικού κέντρου της Ελλάδας, επισημαίνοντας ότι η περιοχή προσφέρει ένα πλήρες τουριστικό προϊόν που περιλαμβάνει ιστορία, πολιτισμό, γαστρονομία, ψυχαγωγία, και φυσικές ομορφιές.
"Les editions d’ailleurs"
Μάλιστα, προσκάλεσε τον κ. Poligny να επισκεφθεί την Αττική την ερχόμενη άνοιξη, ώστε να γνωρίσει από κοντά τις μοναδικές ομορφιές της.
Επιπλέον, ο Περιφερειάρχης Αττικής είχε επαφές με την εκπρόσωπο του εκδοτικού οίκου "Les editions d’ailleurs", κα Caroline Prost, κατά τη διάρκεια των οποίων συζητήθηκε επίσης η προβολή της Αττικής καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Στο πλαίσιο της συνάντησης, εξετάστηκε το ενδεχόμενο ενίσχυσης της προβολής του λεκανοπεδίου μέσω του γνωστού γαλλόφωνου περιοδικού Desirs de Voyages, που απευθύνεται σε κοινό μεσαίου και υψηλού εισοδήματος.
Οι συναντήσεις του κ. Χαρδαλιά στο Παρίσι αποτελούν ένα ακόμη σημαντικό βήμα για την ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας της Αττικής και την προώθηση των μοναδικών πλεονεκτημάτων της ως σύγχρονου και κοσμοπολίτικου προορισμού.
Με στόχο την ανάπτυξη στρατηγικών συνεργασιών, η Περιφέρεια Αττικής θα συνεχίσει να εδραιώνει τη θέση της στον διεθνή τουριστικό χάρτη, επιδιώκοντας τη μακροπρόθεσμη βιώσιμη ανάπτυξή της.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών